Exterieur

Beoordelingen van Real Marina Hotel & Spa

5 out of 5
Real Marina Hotel & Spa
Av. 5 de Outubro, 1, Olhao

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 604 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 325 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 1001 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel alleen jammer dat het een een drukke weg ligt
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 13 apr 2024
Dear Mrs. Carla,We appreciate your comment and the maximum score given to our hotel.We are sorry if our location was less then expected from you and hope you may return soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 11 nov 2023
Dear Mr. Alain,Thank you very much for your feedback regarding your stay with us.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel gelegen in een leuke plaats, restaurants, mooie boulevard. Wel wat lawaaiig vanwege verkeer wat vlak langs hotel rijdt.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 30 mrt 2023
Dear Mrs Carla,Thank you very much for your feedback and for leaving us the highest score possible.We are very happy to know that despite the noise outside, your stay was not affected.It will be a pleasure to welcome you back to our hotel.Best regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, mooie ruime kamers, Fijn zwembad. Goed ontbijt. Er werd prima schoongemaakt. Er waren veel te weinig parasols, zodat veel mensen in de volle zon moesten liggen. De meeste van die parasols waren ook nog eens kapot. Ook de meeste bedjes waren kapot. Wifi in en om het hotel was een drama. Kleine tv op de kamer.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations op 27 jul 2022
Dear Mr. Johannes, Thank you for your comment to our hotel. It's very important to us to learn about our guests experiences. We are very happy that you have enjoyed your room, breakfast and pool. Regarding the sunbeds and umbrellas, we apologize. During the high season some materials due can be wear out. Be assure that we are working on solving all your questions so that our service can be improved even more. Best Regards, Ana Cruz Guest Relations

8/10 – Goed

Evelien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 16 aug 2021
Dear Guest, Thank you very much for your feedback as well as the score you assigned to our Hotel and our service. We look forward to welcoming you again soon. Best regards, Miriam Alexandre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verzorgd. Alleen een aantal kapotte planken bij het zwembad. Prachtige ruime en schone kamers. Alleen weer jammer douchen in bad
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel mooie kamers alleen rondom het zwembad kapotte planken waar je zelfs doorheen zakt kapotte ligbedden en kapotte parasols. Heel jammer.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Real Experience Manager op 8 sep 2019
Dear Guest, We regret that your stay at our Hotel did not entirely correspond to your expectations and would like to thank you for your constructive comments and feedback. Please be assured that your comments will be taken into consideration and that we will do our utmost to improve wherever we can. Thank you so much for your review and we look forward to welcoming you again. Kind regards, Miriam Alexandre

10/10 – Uitstekend

GM, Nrd Ned

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers, vriendelijk personeel. Goede locatie, op loopafstand van het centrum
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was eigenlijk goed. De privacie van de balkons was op vallend goed.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Real Experience Manager op 27 mrt 2019
Dear Guest, Thank you very much for your comment as well as the score you assigned to our Hotel and our service. We look forward to welcoming you soon with the usual quality of our Hotel. Best regards, Miriam Alexandre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ligging..........................................................................................................................................
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Real Experience Manager op 29 jan 2019
Dear Guest, We're very glad to learn that you enjoyed our location. Thank you for your review. We hope that you stay with our hotel again, hopefully soon. Kind regards, Miriam Alexandre

10/10 – Uitstekend

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Real Experience Manager op 25 dec 2018
Dear Guest, Thank you very much for the maximum score you assigned to our Hotel and our service. We look forward to welcoming you again soon. Best regards, Miriam Alexandre

8/10 – Goed

sonja, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
recht over Ria formasa reservaat prachtig
ideaal hotel ,vers ontbijt vriendelijke bediening heel proper, zwembad is ok , niet teveel animatie dusje kan rustig genieten en relaxen
9 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Real Experience Manager op 2 sep 2018
Dear Guests, Thank you for the feedback and for your constructive comments. It’s always important to know our Guests' opinion in order to maintain and improve our service every day. We are happy to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future. Kind regards, Miriam Alexandre

10/10 – Uitstekend

Lola, breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel en vriendelijk personeel
Lieve mensen en mooi hotel, kamers ietwat verouderd maar desondanks heel schoon. De omgeving vonden wij als jong stel (31jr) een beetje saai. Maar met een huurauto kun je jezelf perfect verplaatsen (Faro beach, de kliffenstranden, voldoende watersport vertier en voor de cultuur liefhebber ook voldoende te zien!)
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Real Experience Manager op 2 sep 2018
Dear Guest, It is really gratifying to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service and staff. Thank you so much for taking the time to leave us your review. We look forward to your next visit. Kind regards, Miriam Alexandre

10/10 – Uitstekend

jos, groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima en veel gratis mogelijkheden.
Een keurig hotel met veel verschillende faciliteiten zoals sauna, div. zwembaden, terrassen, bar etc.. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Kortom: een mooie en prettige tijd gehad.
5 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Real Experience Manager op 6 mrt 2018
Geachte gast, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. groet, Miriam Alexandre

10/10 – Uitstekend

Jan, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel dichtbij het centrum Olhao
De liggen van het hotel is perfect. Het centrum van het stadje lag binnen 500 meter. Met name de hygiene en de aandacht van het personeel voor zowel kamer als gast is onberispelijk. Boek wel een kamer met zeezicht...de andere kamers kijken uit op een tamelijk troosteloze wijk....
7 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Real Experience Manager op 5 dec 2017
Geachte gast, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. groet, Miriam Alexandre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Jan, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel close to town and beach
Very nice hotel with well cooperating staff. Nothing is too much for the. They take the time to explain everything to you. Free parking in the underground parking, very convenient. We got an update so we had sea view! Clean rooms and everyday well organized cleaning. Complete breakfast. Go there as the hotel is the best in Olaho and surroundings
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Real Experience Manager op 7 sep 2017
Dear Guest, It was a real pleasure to read your review and to learn how much you enjoyed your stay with us. Thank you for all your compliments to our staff. We will make sure that all of your comments are transmited to our team. They will be delighted. Thank you so much for leaving us your feedback. We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Marina Hotel & Spa. Kind regards, Miriam Alexandre

8/10 – Goed

Guy , Edingen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed uitvalbasis voor het bezoek aan de Algarve.
Prachtige faciliteiten en ligging.Evenwel geen strand in Olhao.Dit maakt het minder geschikt voor liefhebbers van strand /zee en kinderen. Het avondmaal in de formule halfpensioen is zeker geen 4 sterren waard en is slechts aan te bevelen bij een verblijf van 1 of 2 nachten.
Reactie van Customer Experience Manager op 19 feb 2017
Dear Guest, We are very happy to know that you've had a thoroughly enjoyable stay with us. Please be assured that all of your comments and suggestions will be taken into consideration and that we will do our utmost best to improve wherever we can. Thank you so much for your review and we look forward to welcoming you again, hopefully soon. Kind regards, Miriam Alexandre

10/10 – Uitstekend

Wang, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel dichtbij het strand en centrum
De ligging van de hotel is erg goed. Dichtbij het strand en de stad. Tegen over de hotel kan je boten huren naar de overkant van de einlanden. Erg leuke tripje om te doen. De hotel is erg mooi en als je een kamer neemt met zee uitzicht is dat echt wauw! Alles is goed geregeld. Ontbijt is uitgebreid en erg goed.
Reactie van Customer Experience Manager op 28 aug 2016
Dear Guest, It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied. Only the best Guests make it possible for us to be the best Hotel. We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Real Marina Hotel & Spa. Kind regards, Miriam Alexandre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Leuk hotel voor een paar dagen
Het hotel is vanwege de ligging (op loopafstand van het centrum) een aanrader. Vijf sterren zou ik het hotel niet geven maar de prijs is dan ook lager dan de meeste andere vijf sterren hotels in de Algarve.
Reactie van Real Hotels Group op 15 mei 2016
Geachte Gast, Sorry dat je het niet eens met de indeling van ons hotel, aangezien ons team werkt dagelijks aan hoge niveaus van kwaliteit te handhaven en bieden unieke ervaringen voor onze gasten. We kijken ernaar uit om weer te bezoeken. Hoogachtend, Miriam Alexandre Customer Experience Manager

10/10 – Uitstekend

A.W, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel, fantastisch zwembad op heerlijk plek
Kort met gezin hier verbleven, al voor de 3e keer. Keurig en fijn hotel!

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Ligt mooi centraal tov winkels en restaurants. Net hotel, goed ontbijt, mooi zwembad en alles super schoon en bijgehouden.

10/10 – Uitstekend

Lin, Noordwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top class for affordable price
Very high staandard for all aspects. However, the hotel rstaurant is open only for the breakfast.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Addy, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, verwacht echter geen strand.
Gunstig gelegen in Olhao. Veel visrestaurants met altijd verse vis op loopafstand. In het hotel ook heerlijk gegeten met Kerst voor zeer schappelijke prijzen. Ontbijt was ook goed met elke ochtend bubbels! En...........de vis wordt hier NIET duur betaald!!

10/10 – Uitstekend

Jill

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van guest relations op 21 mei 2024
Dear Mrs. Jill,Thank you so much for giving us the maximum score, regarding your stay at our hotel.We hope that you may return as soon as possible.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Kent

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van guest relations op 25 mei 2024
Dear Mr. Kent,Thank you for giving us your feedback regarding your stay at our hotel.We hope everything was to your liking and that you may return.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Maciej

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Das Personal muss noch viel lernen, um entsprechend der Hotel-Kategorie, die Gäste zu bedienen.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 24 apr 2024
Dear Mr. Maciej,Thank you so much for yours constructive comment.Our staff it's usually praised by their gentle ways and kindness, nevertheless, we praised the opinion of our guest which help us to improve our service. We hope to welcome you again soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Klemens August

Reisde met partner
Die Fassade ist in arbeit
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 26 mrt 2024
Dear Mr. Klemens August,Thank you for your feedback regarding your stay at the Real Marina Hotel & Spa.We are doing some improvements in our facade so that we can offer the best stays possible to the guests who choose to stay with us.We are sorry for any disturbance during your stay and hope you may return soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Andrew Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 10 apr 2024
Dear Mr. Andrew Peter,Thank you for the score giving to your stay at our hotel.We hope to welcome you anytime soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A wonderful facility! Friendly staff and comfortable place to stay
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 7 mrt 2024
Dear Mrs. Karen,Thank you so much for giving us the maximum score and for all the compliments, in particular to our staff.We hope you may return anytime soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 2 mrt 2024
Dear Mr. David,Thank you for giving us your feedback as per your stay with us.We hope to welcome you again any time soon.Best regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel molto buono, zona sauna no
L'hotel è situato in una zona tranquilla ed accogliente. Vicino al porto , ristoranti, gelaterie ecc. L'unica cosa di cui non sono felice è che per accedere alla sauna e bagno turco, fanno pagare €20 a persona, personalmente non mi sembra giudto dato che la camera con colazione mi è costata €120 . Poi se paghi e trovi il bagno turco spento e la sauna fredda, non è il massimo, anzi fa arrabbiare.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 27 feb 2024
Dear Mr Robin,Thank you very much for your comment.We apologise if any aspect of your stay fell short of your expectations.The breakfast served in the room has an associated price due to room service.The Turkish bath and sauna are not included in your stay. The gym, indoor pool and jacuzzi are included in your stay.We hope we've helped you and that you'll return to our hotel.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

FRANCISCO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mucho ruido en la última planta (4)
Todo muy bien, menos q estaba en la 4 planta y el ruido de los aires acondicionados era muy fuerte tanto de día como de noche, por lo que no se puede descansar. Una pena. No os quedéis en esa última planta
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 23 feb 2024
Estimado Sr. Francisco,Muchas gracias por sus comentarios sobre su estancia en nuestro hotel.Nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro hotel y lamentamos saber que el ruido perturbó su descanso.Tendremos muy en cuenta su comentario y esperamos que pueda volver pronto.Saludos,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Marjorie, Las Vegas

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an amazing, very large apartment sized room overlooking the Marina. Hotel staff friendly and helpful. Beautiful and plentiful buffet breakfast. We also had a very good dinner at the hotel when we were too tired to go out. We rented a car and parking was plentiful and free. Easy driving to other locations in the Algarve. Would definitely stay her again.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 20 feb 2024
Dear Mrs Marjorie,Thank you very much for your comment and for mentioning how fantastic your stay at our hotel was.Your compliments will be shared with our staff who will certainly be delighted.We hope you can return soon.Best regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Keith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All of the staff that we met were friendly, very helpful and made every effort to make our stay memorable.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 20 feb 2024
Dear Mr Keith,Thank you very much for the maximum score and for all the wonderful compliments you gave our team.We hope you come back soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

laurence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 9 feb 2024
Dear Mr. Laurence,Thank you for giving us your feedback.We hope that have enjoyed your stay at our hotel.Best regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Excellent location, breakfast, services, cleanliness😊
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 3 feb 2024
Dear Guest,Thank you so much for all your compliments and for giving us the maximum score regarding your stay in our hotel.We look forward to welcome you again soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 3 feb 2024
Dear Mr. James,Thank you for giving us the maximum score and for your compliment.We hope to welcome you again soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell fast vi inte kunde utnyttja allt, tiden räckte inte till. Tyvärr.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 3 feb 2024
Dear Guest,Thank you for giving us your feedback.We would like to welcome you back again and hopefully you may use all our facilities.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 18 jan 2024
Dear Mr. Charles,Thank you so much for giving us the maximum score.We hope to welcome you again very soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

6/10 – Redelijk

Mark

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a 5 star hotel but ok
This hotel, as other have said, is not a 5 star property. My room was noisy from building work and air conditioning units outside. The bed and pillows were not great quality and not very comfortable. The floor had a worn and grubby carpet that you wouldn’t want to walk on. The bathroom was nice and free parking was also good.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations op 18 jan 2024
Dear Mr Mark,Thank you very much for leaving us your feedback regarding your stay at our hotel.We're sorry that some aspects fell short of your expectations, but we assure you that the comfort of our guests is one of our main priorities.Our carpets were recently changed and are cleaned and sanitized every day.We hope that you will return to our hotel.Best Regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi vil helt sikkert komme igen
Vi besøgte hotellet to gange i december - begge gange mødte vi meget hjælpsomme medarbejdere og dejlige og rene værelser. Virkelig en god service og så ligger hotellet jo et roligt sted og alligevel tæt på restauranter - vi vil helt sikker komme tilbage
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 18 jan 2024
Dear Mrs Marianne,Thank you very much for continuing to choose our hotel and for mentioning that you wish to return.We would also like to thank you for the maximum score and the excellent feedback you have given us.We hope you can return soon.Best regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Carlloyd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An excellent modern hotel
We stayed in a suite with excellent sea views. It was bright, spacious and very comfortable. Service was excellent and we couldn't fault anything. The hotel is located very close to the old town and across the road from the marina an ideal place to explore Olhao
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 6 jan 2024
Dear Mr Carlloyd,Thank you very much for giving us the maximum score and mentioning the excellence of our service as what pleased you most.We hope you can return to our hotel and discover even more of what Olhão has to offer.Kind Regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was immaculate. The service was amazing. Any issue we encountered the staff was able to assist with and help resolve asap. The breakfast is very delicious as well with lots of options. I will definitely be back. Thank you for an amazing stay. We will be recommending your hotel.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 28 dec 2023
Dear Mrs Jennifer,Thank you very much for choosing the Real Marina Hotel & Spa.We are really happy to hear that you enjoyed your stay and that you recommend our hotel.Your compliments will be shared with our staff who will certainly be delighted.We hope you can return soon.Best regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Keith

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 28 dec 2023
Dear Mr. Keith,Thank you so much for choosing our hotel and for giving us the maximum score.We hope to welcome you again very soon.Best regards,Ana CruzGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Giovanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The welcome at reception on arrival was warm and wonderful; a comp bottle of delicious red wine was delivered within minutes of entering the room. This was lovely and spacious, super-clean with excellent facilities. Breakfast is a treat and the spa tip-top - we had excellent massage treatments. The team here is really excellent - just shows what good training achieves for customers. All in all very good all round. We'll be back!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 6 jan 2024
Dear Mrs Giovanna,Thank you very much for choosing our hotel and for leaving us such a lovely comment.We appreciate your compliments to all our departments and team members and hope that you will be able to return soon.Best Regards,Ana CruzGuest Relations