Zitruimte lobby

Beoordelingen van ibis Aalst Centrum

3 out of 5
ibis Aalst Centrum
Villalaan 20, Aalst

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 158 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 341 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ibis Aalst General Manager, Manager op 11 apr 2024
Beste Ruud, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hopelijk tot ziens,Ibis Aalst General Manager, Manager

6/10 – Redelijk

Arno

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Degelijke kamer, ontbijt kan uitgebreider (fruitsap en bijvoorbeeld pannenkoekjes) en er is een koffiemachine te weinig in het restaurant bij het ontbijt, waar door je lang moet aanschuiven
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

FRANK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ibis Aalst General Manager, Manager op 18 jan 2024
Beste Frank,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Ibis Aalst General Manager, Manager

10/10 – Uitstekend

Boris

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry op 27 dec 2023
Dear Boris,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Ibis Aalst General Manager, Georis Thierry

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel Receptie en bar netjes Keurig ontbijt, vers fruitsap Kamers zijn standaard maar proper. Goede ligging
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Aalst General Manager, Manager op 20 nov 2023
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback!We zijn blij te horen dat u ons personeel vriendelijk vond en de receptie en bar netjes waren. Fijn dat u ook genoten heeft van ons keurige ontbijt met vers fruitsap. Het is goed om te weten dat u tevreden was met de netheid en standaard van onze kamers, evenals de gunstige ligging van ons hotel.Met vriendelijke groet,Ibis Aalst General Manager, Manager

8/10 – Goed

Tony

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 29 okt 2023
Dear Tony,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you on your next visit to our hotel. Best wishes,Dominique Van Ooteghem, General Manager

6/10 – Redelijk

Ingrid

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 27 aug 2023
Beste Ingrid,Bedankt voor deze beoordeling.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Een volgende keer staan we met genoegen weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Dominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 – Goed

Brahim

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 23 aug 2023
Beste Brahim,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede airco (32 graden buiten en lekker koel binnen) Verder alles gewoon goed.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 28 jun 2023
Beste José,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Fijn dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en dat u genoten heeft van de verkoelende airconditioning.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Manager op 19 jun 2023
Beste Patrick,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,

8/10 – Goed

naomi

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 30 mei 2023
Beste Naomi,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Dominique Van Ooteghem, General Manager

10/10 – Uitstekend

Hashim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel waren fantastisch erg behulpzaam en zeer vriendelijk.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 2 mei 2023
Beste Hashim,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Ons personeel bedankt u voor uw lovende woorden.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Dominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 – Goed

Cornelis

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een leuke ervaring met een ras Amsterdammer. Die me ook nog op leuke dingen wees waar we naar toe kunnen. Bed was prima en wassen douche gelegenheid prima voor 2 nachten. De tip vd receptioniste gaan we zeker gebruiken.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 9 feb 2023
Beste Cornelis,Bedankt voor uw fijne review.Fijn dat u tevreden was met de vlotte check-in en dat u genoten heeft van onze comfortabele bedden.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Dominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 – Goed

RONALD

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Coen

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 18 jan 2023
Beste Coen,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Dominique Van Ooteghem, General Manager

6/10 – Redelijk

Linda

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 12 dec 2022
Beste Linda,Bedankt voor uw beoordeling en voor uw feedback.Het doet ons enorm veel plezier dat de vriendelijkheid van het personeel naar wens was. Een volgende keer staan we met genoegen weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Dominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 – Goed

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima en een goed verzorgt ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 19 sep 2022
Beste Rob,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het doet ons plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat ons uitgebreide ontbijt u zeer goed is bevallen.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Dominique Van Ooteghem, General Manager

8/10 – Goed

Myriam

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk ontvangst bij de inschrijving. Is wel aan vernieuwing toe vooral de gangen zijn verouderd. De badkamer is heel klein.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 13 jun 2022
Beste Myriam, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad en tevreden was over ons hotel. Wat leuk ook dat u de vriendelijkheid van ons personeel kon waarderen. We noteren uw opmerking over de gangen en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde. Met vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Ursula

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf gehad
Vriendelijk ontvangst, goed ontbijt. Kamer prima en schoon alleen is het wel wat gehorig.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 13 jun 2022
Beste Ursula, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons erg deugd dat ons vriendelijke personeel en ons lekkere ontbijt konden bijdragen tot een geslaagd verblijf! Ons team dankt u voor de mooie woorden. Met vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens, Kenneth Claerbout, General Manager

4/10 – Matig

Hendrik

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 22 mrt 2022
Beste Hendrik, Wij danken u voor het achterlaten van een recensie. We vinden het jammer dat uw verblijf wat is tegengevallen. Kan ons vertellen wat u niet goed vond? We willen deze punten heel graag verbeteren. Hopelijk tot ziens, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Petra

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima verblijf met goede bedden. Het stonk helaas wel erg naar rook in de kamer en het uitzicht wassen dakterras vol peuken. Jammer!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 18 jan 2022
Beste Petra, We danken u voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat we u konden bekoren met onze comfortabele bedden. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Aarzel een volgende keer niet om dit te melden aan onze receptie, dan bekijken we of we u eventueel een andere kamer kunnen aanbieden. We hopen dat u verder een aangenaam verblijf heeft gehad. Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Kenneth Claerbout, General Manager

4/10 – Matig

Willemien

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 22 mrt 2022
Beste Willemien, Bedankt dat u de moeite heeft genomen een beoordeling te plaatsen. Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag horen we hoe we onze service zouden kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Kenneth Claerbout, General Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great IBIS
Excellent place when you want to explore the nice city of Aalst and/or surrounding area. And also good for business visits in this area due to good location of the hotel. Staff was very friendly and helpfull
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 13 dec 2021
Dear Peter, Thank you for this excellent review following your recent stay. We are grateful for your kind remarks and for highlighting our location. We will be sure to let our team members know how much of an impact they made on your experience. We hope to welcome you back. Best wishes, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima voor business
Prima accommodatie om een nachtje door te brengen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en gevarieerd.
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Tino

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
redelijk hotel dischtbij uitvalswegen
De algehele indruk is redelijk. Had een erg kleine douchecabine en verstopte afvoer van de wastafel. Stopkontaken enkel 1 onder een bureautje en 1 in de badkamer. Ook was een lunchpaket niet klaar op de bestelde tijd. Helft van de TV kanalen hadden geen signaal. Voldoende keus bij ontbijt en lekker gebakken spek daarbij. Veel Tesla laadpalen voor de deur. Beperkte keus voor diner (misschien ivm Covid?)
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 23 sep 2021
Beste Tino, Hartelijk dank voor uw feedback. Wanneer u mankementen op uw kamer aantreft, horen we dit graag van u. We hadden het graag opgelost of u een andere kamer aangeboden. We hebben een beperkte kaart met kwalitatieve gerechten maar ons restaurant Foodiz Corner is inderdaad nog niet terug heropend door covid-19. We hopen zo snel mogelijk terug onze ruimere kaart te kunnen aanbieden. Vriendelijke groeten en graag tot ziens, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Anita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hadden graag een kamer gehad met een 2 persoonsbed , Het rook een beetje naar rokers op de kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 30 sep 2020
Beste Anita, Bedankt voor deze review. We hopen dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons. Graag willen we u meedelen dat ons hotel 100% rookvrij is. Onze oprechte excuses indien sommige gasten zich niet aan de regels houden. U mag dit een volgende keer meteen melden aan de receptie, zodat we dit kunnen nakijken en u een gepaste oplossing mogen bieden. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen. Met vriendelijke groeten, Kenneth Claerbout, General Manager

6/10 – Redelijk

DirkJan, Hilversum

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Ligging hotel is goed en personeel is erg behulpzaam Kamers zijn niet al te schoon en zijn super gehorig.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 18 aug 2020
Beste Dirkjan, Hartelijk dank voor je uitgebreide en sympathieke recensie van ons recent gerenoveerde hotel. Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel en de professionaliteit van ons personeel. We delen de complimentjes zeker met ons team. Het spijt ons dat de netheid van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. We spreken ons kuisteam hier zeker over aan zodat dit in de toekomst beter kan. Bij een volgend bezoek aan Aalst staan we graag opnieuw voor u klaar. Met vriendelijke groet, Kenneth Claerbout, General Manager

10/10 – Uitstekend

Koenraad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 23 jul 2020
Beste Koenraad, Bedankt voor deze perfecte score! Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Prettige dag, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Fijne kamer, netjes. Enkel wat schimmel aan het raam door slechte verluchting.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 6 feb 2020
Beste gast, Vriendelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel. Het doet ons enorm veel plezier dat u genoten heeft van onze nette kamers. Uw opmerking over het raam zullen we zeker nakijken, bedankt hiervoor. Hopelijk was uw verdere verblijf bij ons naar wens. een volgende keer staan we graag weer voor u klaar! Vriendelijke groeten, Kenneth Claerbout, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
bed is een ramp harde matras met veel te zachte kussens zeker voor iemand met nekproblemen niks stevigheid
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 30 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw recensie. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We noteren uw opmerking over het bed, maar begrijpen dat elke gast dit anders ervaart. Aarzel ook niet om een extra kussen aan de receptie te vragen. Hopelijk was voor de rest alles naar wens. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen! Prettige feestdagen, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goede prijs, kwaliteit en goede ligging als vertrekpunt om klanten in de ruime regio te bezoeken.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel maar wel basic
Goed hote
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Cornelis

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prima hotel maar vrij basic
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 2 nov 2019
Beste Cornelis, Het doet ons plezier dat u tevreden was met uw verblijf. We waarderen het zeer dat u ons aanbeveelt als een prima hotel en we staan een volgende keer graag weer voor u klaar! Met hartelijke groet, Kenneth Claerbout, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs-kwaliteit verhouding was niet ok. Vriendelijk personeel. Onaangename geur op de kamer.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 2 nov 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u niet helemaal tevreden was met de prijs van uw kamer. Onze prijzen zijn nochtans volstrekt in lijn met de prijs van kwaliteitshotels in de buurt. Aarzel tijdens een volgend bezoek zeker niet om één van onze medewerkers aan te spreken indien u tekortkomingen ondervindt. We hadden graag onderzocht waar de geur vandaan kwam. Het doet ons plezier dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze vriendelijke medewerkers. Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met hartelijke groet, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs / Kwaliteit prima keuze ! Nette kamer
Prima slaapplaats , nette kamer en vriendelijke staff
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 15 dec 2019
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Het doet ons erg veel plezier dat u tevreden was over uw keuze voor ons hotel! We hopen u dan ook nog eens te mogen ontvangen in de toekomst. Vriendelijke groeten, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed business hotel
Recent hotel, mooier dan de oudere Ibis hotels. Goede bedden. Kleine badkamer, typisch voor Ibis natuurlijk. Voldoende keuze bij het ontbijt. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 28 jul 2019
Beste Henk, Heel erg bedankt voor deze beoordeling. Het doet ons enorm veel deugd dat u zo tevreden was over ons. Wat leuk dat de kamer u beviel en dat ons uitgebreid ontbijt u zo gesmaakt heeft! Fijn dat u ook de vriendelijkheid van ons team heeft opgemerkt. Deze lovende zijn een leuke beloning voor het harde werk dat het personeel dagelijks verzet. Jammer dat de badkamer voor u wat aan de kleine kant was. We wensen u nog een fijn weekend toe! Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen hotel, makkelijk bereikbaar. Ruime en nette kamers.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel.Kamers zijn niet groot maar netjes. Ontbijt is prima verzorgd
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Karyna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Rob, Soest

Prima hotel voor een overnachting en een borreltje.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Ralph Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed hotel
Ik heb dit hotel geboekt, omdat ik laat weer terug kwam op Charleroi Airport en ik in de buurt van Aalst was en niet direkt terug wou rijden naar Nederland in de nacht. Bij aankomst moest ik even wachten tot er iemand bij me kwam, maar daarna was alles al snel geregeld en kreeg ik mijn keycard voor mijn kamer. Ik een kamer op de 3de verdieping. Helaas blijken de bedden nog steeds te kraken en het plankje aan de rechter kant van het bed hing er scheef bij, waardoor ik er geen spullen op kon leggen. Voor de rest was alles goed en ook het ontbijt in de ochtend. De cleaning crew was er al vroeg in de ochtend bij en zorgde voor veel rommel op de gang op de verdieping. Uit checken geen weer heel snel en ik was zo het hotel weer uit. En gelukkig stond mijn auto ook weer behoorlijk dicht bij de deur, zodat ik niet ver hoefde te lopen. Wat mij op viel waren de vele laadstations voor Tesla auto's voor het hotel.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 26 sep 2018
Beste Ralph, Dank voor uw recensie. Wat fijn dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat we u hebben kunnen bekoren met ons uitgebreid ontbijt. Onze excuses voor het krakende bed en het scheve plankje. We zullen kijken wat we bij het volgende onderhoud allemaal kunnen aanpassen. Eventuele tips zijn meer dan welkom! Met de beste groeten en graag tot ziens, Kenneth Claerbout, General Manager

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel
Hotel is verder niks op aan te merken. Schoon vriendelijk personeel en nette kamers met goed bed. Keuze in het eten viel mij enigszins tegen. Geen klassieke schnitzel of biefstuk.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Kenneth Claerbout, General manager op 17 aug 2018
Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw feedback. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Aalst. Met vriendelijke groet. Kenneth Claerbout, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
net hotel voor 1 nacht
Nette kamer en badkamer. Wij hadden 2 eenpersoonsbedden en deze waren erg smal. Meer een beetje logeerbed idee. Als je je ontbijt online reserveert dan kost het 10,50 en als je daar reserveert kost het 15,00 en dat vind ik te duur.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 8 jun 2018
Geachte gast, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wat fijn te horen dat u onze kamer en badkamer zo net vond. Spijtig dat u de eenpersoonsbedden te smal vond. We geven u graag mee dat u bij het boeken altijd uw voorkeur mag doorgeven indien u graag een eenpersoonsbed wilt. Het spijt ons te vernemen dat het ontbijtbuffet niet geheel binnen uw verwachtingen was. Wij bieden als alternatief daarop een ‘Koffie & Croissant’-formule aan in de bar aan 5 euro/persoon. We hopen u dan ook spoedig weer te mogen verwelkomen om u een betere ervaring aan te bieden. Met warme groeten en graag tot een volgende keer Kenneth Claerbout, General Manager

6/10 – Redelijk

Ger, Holland

Positief: Netheid, personeel en service
Oordopjes
Het hotel is goed, de bediening vriendelijk, het auto lawaai van de zeer nabije gelegen wegen EIST oordopjes om te kunnen slapen (het is niet anders, helaas)
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Kenneth Claerbout, General Manager op 19 mei 2018
Beste Ger, We danken u voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u hierbij de vriendelijke bediening van ons personeel als een groot pluspunt aanhaalt. We vinden het vervelend dat u last had van geluidshinder ondanks de geluiddichte ramen. Het is mogelijk om bij de reservatie een stillere kamer te vragen. We hebben ook oordopjes ter beschikking indien u dit wenst. We hopen u bij een volgend bezoek aan Aalst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Kenneth Claerbout, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

kris

Positief: Netheid
wij hadden 2 kamers gereserveerd, maar er was maar 1 kamer beschikbaar ! Drama avond
Reactie van Kenneth Claerbout, General manager op 9 mei 2018
Beste Kris, We danken u voor uw feedback. Onze oprechte excuses voor het ongemak die u heeft ervaren met de reservatie. We begrijpen dat dit een heel vervelende ervaring was. Wilt u ons hier persoonlijk over contacteren? We zouden het erg fijn vinden om dit met u verder te kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Kenneth Claerbout, General Manager

10/10 – Uitstekend

guido

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Kenneth Claerbout, General manager op 7 apr 2018
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
basic, maar goed voor een kort verblijf.
+: vriendelijk onthaal en vriendelijke dame die voor een lekker ontbijt zorgde. De kamer is zeker voldoende voor een kort verblijf. - :De poets in het hotel kon beter vnl de toiletten aan de lift. Er hing in de badkamer een rioolgeur. Het regenwater stond op de vensterbank. In de aanbieding stond dat men een uitgebreid ontbijt kon krijgen voor 10.50 euro, dit bleek 15 euro te zijn.
Reactie van Kenneth Claerbout, General manager op 1 mrt 2018
Geachte gast, hartelijk bedank om uw mening met ons te delen. We vinden het fijn dat u genoten heeft van uw kort verblijf bij ons en van ons uitgebreid ontbijtbuffet. Onze oprechte excuses voor eventuele tekortkomingen inzake de hygiëne in de toiletten en voor de onaangename geur. We zullen ons schoonmaakpersoneel hierover inlichten zodat dit in de toekomst beter wordt opgevolgd. Ook willen we ons excuseren voor de verkeerde informatie die ik u gekregen heeft, ons ontbijtbuffet kost inderdaad 15 euro en u heeft de mogelijkheid om een goedkoop ontbijt te nemen van 5 euro. Ons team dankt u voor de complimenten over hun gastvrijheid. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Kenneth Claerbout, General manager