Gehele woning
Resi Stay Gion
Dit vakantiehuis met een keuken ligt op wandelafstand van Kyoto MINAMIZA-theater
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Resi Stay Gion





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 199
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Second Floor) laden

Suite, niet-roken (Second Floor)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (First Floor) laden

Kamer, niet-roken (First Floor)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Alle foto's voor First Floor laden

First Floor
Alle foto's voor Second Floor laden

Second Floor
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 511 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

191,Shingoken-cho , Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0006
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Minn Gion
Minn Gion
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 282 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: JPY 10000 per verblijf
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
Langdurige huurders welkom.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RESI STAY GION Apartment
RESI STAY Apartment
RESI STAY
RESI STAY GION Kyoto
RESI STAY GION Private vacation home
RESI STAY GION Private vacation home Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Resi Stay Gion
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
27 jun 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met familie
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nancy
6 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Gion!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Robert
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
This is NOT a hotel
Robert
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
DJMC, Melbourne
Reisde met familie
20 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
DJMC
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect home away from home
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
David
10 nov 2019
David
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Hsin Hsieh
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hsin Hsieh
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Francis
Reisde met familie
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Inès
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inès
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Olivier
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常喜歡這次的住宿體驗
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもきれいで快適です。2階からの音が響くことに注意
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
jaewon, korea
22 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가족여행가시는 분들 정말 이집 최고예요. 다음에 여기 또 올거예요.
jaewon
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Angela
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Home away from home in Gion
Angela
3 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017