Home@36 Condotel

4.5-sterrenaccommodatie
Elegant hotel aan het strand met 2 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Home@36 Condotel

2 buitenzwembaden en ligstoelen
Poolbar
Lobby
Receptie
Buffet

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 39 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 1 eenpersoonsbed

Kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 79 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Home@36 Condotel in Kartika Plaza bevindt zich aan het water en bij een winkelcentrum. Seminyak-plein en Winkelcentrum Beachwalk zijn enkele plekken die je als fervent shopper niet mag overslaan. Als je liever de natuur intrekt, kan dat bij Strand van Kuta en Legian Beach. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Bali Quad Ontdekkingstochten of kies voor een avondje uit bij Atlas Beach Fest.
Kaart
Discovery Shopping Mall, Jl Kartika Plaza, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Strand van Kuta - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Waterbom Bali - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Winkelcentrum Beachwalk - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Seminyak Beach - 7 min. rijden - 5.0 km
  • Seminyak-plein - 8 min. rijden - 7.9 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪Me Vui Vietnam Kitchen Discovery Shopping Mall Beach - ‬2 min. wandelen
  • ‪Dum Dum Authentic Thai Tea - ‬11 min. wandelen
  • ‪Hawaiian Bistro - ‬1 min. wandelen
  • ‪A&W Restaurant - ‬8 min. wandelen
  • ‪Coco Gourmet - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Home@36 Condotel

Hotel met een luxe stijl niet ver van Strand van Kuta
Home@36 Condotel ligt in de buurt van Waterbom Bali en Winkelcentrum Beachwalk en biedt een poolbar, shoppen ter plaatse en een tuin. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van uitzicht op het strand. Gratis wifi in de kamer, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • 2 buitenzwembaden met ligstoelen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een kluis bij de receptie, rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, conciërgeservice en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 70 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met douches en bidets
  • Plasmatelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: IDR 110.000 per persoon
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad

Restaurants ter plaatse

  • Segara Restaurant

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden
  • Sportschool
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Babybed in de kamer
  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Aan het water
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Gebouwd in 2011
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Plasma-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 3 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 200000 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 110000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Home@36 Condotel
Home@36 Condotel Hotel
Home@36 Condotel Hotel Kuta
Home@36 Condotel Kuta
Home@36 Condotel Resort Kuta
Home@36 Condotel Resort
Home@36 Condotel Kuta
Home@36 Condotel Hotel
Home@36 Condotel Hotel Kuta

Veelgestelde vragen

Beschikt Home@36 Condotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden.

Zijn huisdieren welkom bij Home@36 Condotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Home@36 Condotel voor parkeren?

Tegen een toeslag zijn er parkeerplaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik bij Home@36 Condotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Home@36 Condotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Home@36 Condotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per voertuig.

Waar staat Home@36 Condotel?

Dit luxe hotel ligt in Kartika Plaza, op 5 minuten wandelen van Winkelcentrum Discovery en Strand van Kuta. Ook Waterbom Bali en Winkelcentrum Beachwalk liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Home@36 Condotel

7,0

Goed

6,6

Netheid

8,6

Locatie

8,0

Personeel en service

6,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 178 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 178 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

HOME@36, Kuta Bali

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Toplocatie

Waar voor je geld

6/10 – Redelijk

Jamal, Roermond

Positief: Personeel en service

Centraal Hotel, leuk voor stappen, maar niet voor

We kregen eerst een kamer die echt smerig was. De badkamer stonk en er waren vlekken op het hotel bed. Na geklaag kregen we een nieuwe kamer gekregen. Deze was beter. Personeel is vriendelijk en doet alles voor je. Ontbijt was niet zo goed als we gewend waren. Het eten was koud.

10/10 – Uitstekend

Richard, Veghel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uitstekend hotel direct aan strand en shoppingmall

Vriendelijk behulpzaam personeel en een nederlands sprekende manager die zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam is.

4/10 – Matig

J. Tinkhof, Krimpen a/d ijssel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Voor een dag maar niet meer

Te duur voor geleverde kwaliteit versleten handdoeken klemmende deuren geen balkons en uitzicht € 30.- zou redelijk zijn ontbijt matig

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unpleasant

No hot water in toilet. I believe dodgy hotel staff turns off hot water delibrately. Bed highly uncomfortable, house keeping and reception staff very lazy, ocean 360 staff horrible especially dodgy manager, segara grill restaurant had no internet for 8 days and kitchen staff did not want to cook food for buffet breakfast. I hr before 10am the dishes were empty and kitchen staff were standing chatting with one another. TV signal always poor, only two English movie channels available, breakfast without milk, no variety in breakfast, pathetic. In Bali service sector is dodgy. They like to overcharge for service and provide poor service. Room price gone up to £38 or £45. This is a budget hotel with average room rate £25. However they like to overcharge as much as possible. Holiday inn charges £40. Why a budget hotel is charging more than holiday inn? By the way holiday inn in Bali also has dodgy staff. Welcome to skull island. Does not look like paradise to me.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor standard

Uncomfortable bed & mattress, standard room small with no window or of there is a window you can not open it or see outside, poor room, toilets are old, TV signal always poor, only 2 English movie channels. This is a budget hotel with average room rate of £25/night but now the stingy hotel staff is charging £41 -£50/night without breakfast. Indonesians & Bali people especially hotel industry are very stingy, unreliable, dodgy, inefficient and they tell lies all the time. It seems Skull Island to me. This hotel is not worth this price. Housekeeping is ok, Hotel management is poor. If you ask them about something they dont know anything. Breakfast is poor quality & poor quantity, lots of flies, mosquitoes in breakfast area. Very stingy & unreliable nation
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor quality & overprized

Rooms are overcharged. Its usualy £25 but they are overcharging rooms recently. The standard rooms are pathetic. No window in the room or if there is one you can not see outside, Bed is uncomfortable, soap & shampoo causes allergy and makes hair glue together, poor quality products, hotel staff lazy and dodgy, breakfast poor quality. Restaurant staff is bad, no fresh milk, poor quality tea, and coeffee, overall not worth much money. They steal breakfast money to feed hotel & restaurant staff. Horrible Bali. No fan or cooler in outside dinning area, very hot & humid, flies, mosquitoes and ants everywhere. Stupid kitchen staff does not know to cover food. Poor service overall, same breakfast everyday. They donot know how to cook. They only know how to bark and tell lies. Very illeterate staff. TV signal always poor, only 2 English movie channels, All hotels in Bali feel like hotel california, Bali looks like Skull island and entire population & govetnment ofgicials act like hannibals and cannibals. Welcome to world's dirtiest paradize, Bali & Indonesia where thieves, liars, reptiles, criminals are dominant species. See photos of inefficient staff and poor quality food.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Djoko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor quality

Rooms have no windows or atlest you cant see outside even if there is a window, bed highly uncomfortable. The mattress is hard and hurts but staff & mangers did not do anything about it. I stayed here for several days but the service was not good. TV is poor, always breaking up, no signal or screen shaking. The hotel mangers donot try to sort out problems or fix them. I had to ask several times before they will bother to fix a problem. Managers & other staff are very lazy. Breakfast is pathetic. No fresh milk is available. The bar staff lied to.me no fresh milk at breakfast. I recorded their statement. Very stingy Indonesians. They like to hide tea & coeffee pots behind bar. Food trays are usually empty at time of breakfast & Segara restaurant staff does not bother to fill them. Cold & limited food is served. I had to ask pretty much everytime to bring fresh, hot food & the restaurant staff does not like it. They only like to charge you for breakfast. See photos. The standard room price fluctuates alot. To confuse customers, they now show 4 different prices for the same standard room without any difference between 2 types of prices. The restaurant staff needs to improve breakfast quality & quantity. Chicken is sometimes burned. No variety in breakfast. Flies, mosquitoes & ants fly over bread & fruit but they donot bother to cover it.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

HizamRina, Kuala Lumpur Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place nice staff
4 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Snow, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service
Located at good location like convenient to go discovery shopping mall, water boom and around have night life bar. But hotel service is not a little bit good.
4 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Bente

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klamt og ulækkert værelse

Hotellet ligger inde i Discovery Mall og lobby og indgang er stor og lys og fin. Men værelset var en stor skuffelse. Der var ingen vindue, meget lille og der lugtede muggent og klamt. Der var beskidt og ulækkert og vi var der heldigvis kun 1 nat.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

k

Positief: Personeel en service

Good location with cheaper price

good location with cheap price. can improve on cleanliness and service provided
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Hosni, Malaysia

Positief: Personeel en service
We stayed for 4 nights. The staff are friendly, helpful and welcoming. Facilities are basic but commensurate with the rate. Nice hotel close to the beach.
4 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very misleading

Extremely poor conditions, unclean, stained linen, bathrooms and water smelt of sewage, leaking aircon, dark and gloomy. Misleading photos (bright/fresh modern) this hotel is very outdated and extremely dirty. The pools are not part of the hotel. We had a very disappointed 8 year old who wanted a swim upon arriving as we were advised the pool closes at 4pm. Even though the staff were kind, this hotel is not up to the standard it portrays on the website. We left after one night, very disappointed.
5 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms were moldy smell bad, never again. Horrible place to stay, no window, tiny room.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Rina

Positief: Personeel en service

Face lift

The staff is absolutely amazing! Hotel room was not for us. We like new or at least up to date. We showed up a day earlier and our hotel was full so stayed here just one night. I seriously wanted to sleep on the beach rather than our room but it's all in what you are used to. Hotel needs to be completely gutted out and remodeled. Again staff is awesome!!!
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

omar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Per

Positief: Netheid

6/10 – Redelijk

つとむん, 日本,神奈川県

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ロケーションは最高だけど。。。

クタ中心街へのアクセスが良く,ショッピングモール・ビーチサイドに隣接のため,非常に使い勝手は良いと思います。 スタッフさんの態度・対応は素晴らしいです。 ただし,客室・設備はかなりチープ感ありますので,その点を割り切れる慣れた旅人さまであればリーズナブルなホテルだと思います。 紹介写真にあるビーチサイドのプールは子供用だと思っていただいて結構(写真の撮り方が非常にうまい!)
5 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Basri

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Condotel36

Semua fasilitas oke n akomodasi Ny jg tapi makanannya kurang sempurna
3 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

This hotel is more like a backpackers home stay.

The hotel is very run down and requires major renovation works to bring it up to any standard worth giving it the title Hotel. The rooms and especially the bedding was filthy and badly stained. I booked for 6 days but walked out after staying one night, and the only reason I stayed the night as we arrived after midnight.
5 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Anand, Laksha Holidays, Pune, India

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best hotel option in Kuta, On the Beach

This hotel staff is very co operative & always alert to help their Guest's.
5 nachten verbleven in augustus 2017