Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence
Luxe hotel met fitnessfaciliteiten en een spa
Fotogalerie voor Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite (Camellia) laden

Suite (Camellia)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite (Magnolia) laden

Suite (Magnolia)
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite (Rejuvenation Package) laden

Suite (Rejuvenation Package)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Danau Tamblingan, Sanur, Denpasar, 80228
Over deze accommodatie
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Bali Sanur by IHG
Holiday Inn Bali Sanur by IHG
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 207 beoordelingen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Ascott Cares (Ascott Limited) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maison Aurelia Sanur Hotel
Maison Aurelia Hotel
Maison Aurelia
Maison Aurelia Sanur
Maison Aurelia Sanur Bali By Preference
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence Hotel
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence Denpasar
Maison Aurelia Sanur Bali By Preference CHSE Certified
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence Hotel Denpasar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Locatie
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sabine, Lanaken
Reisde met familie
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Roderich
Reisde met familie
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roderich
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Stephan
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephan
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Sabine
Reisde met familie
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Aniel
Reisde met partner
29 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aniel
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
elodie
Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
elodie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Makiko
Reisde met een groep
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makiko
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
29 sep 2025
Andrew
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chloe Jacenda
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chloe Jacenda
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
19 sep 2025
Tracy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lesley
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lesley
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
melissa
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
melissa
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Meredith
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Meredith
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Katrin
5 aug 2025
Katrin
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HANNA
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




HANNA
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Øyvind
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Øyvind
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Piece
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Piece
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hata
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hata
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanessa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mr Barry
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Mr Barry
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
24 jun 2025
David
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Chitra
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chitra
12 nachten verbleven in mei 2025








