Abian Srama Hotel & Spa

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 10 minuten stappen van Sanur Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een patio
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een koelkast
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan By Pass Ngurah Rai No. 23, Denpasar, Bali, 80288

In de buurt

  • Avondmarkt Sanur - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Sanur Beach - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Sindhu-strand - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Bali Beach-golfbaan - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Jachthaven van Sanur - 18 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pasar Senggol Sindhu - ‬8 min. wandelen
  • ‪Circle K - ‬1 min. wandelen
  • ‪Jimmy's Sportsbar & Restaurant - ‬8 min. wandelen
  • ‪J.Co Donuts & Coffee - ‬5 min. wandelen
  • ‪Simply Brew Coffee Roaster - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Abian Srama Hotel & Spa

Hotel vlak bij Sanur Beach
Een koffiebar/café, een tuin en een bibliotheek verwelkomen je bij Abian Srama Hotel & Spa. Verwen jezelf met een manicure/pedicure, aromatherapie of reflexologie bij Abian Srama Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Bij Coffee Shop, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor lokale gerechten. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en 20 bars zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Gratis fietsen ter plaatse, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en gratis kranten
  • Bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Abian Srama Hotel & Spa hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Kabelzenders en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar het strand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • 20 bars/lounges
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Coffee Shop

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Gratis fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 50 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Sauna
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Abian Srama
Abian Srama Hotel
Abian Srama Hotel Sanur
Abian Srama Sanur
Hotel Abian Srama
Srama
Abian Srama Hotel And Spa Sanur, Bali
Abian Srama Hotel Denpasar
Abian Srama Denpasar
Abian Srama Hotel Spa
Abian Srama Hotel & Spa Hotel
Abian Srama Hotel & Spa Denpasar
Abian Srama Hotel & Spa Hotel Denpasar

Veelgestelde vragen

Beschikt Abian Srama Hotel & Spa over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Abian Srama Hotel & Spa?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Abian Srama Hotel & Spa voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Abian Srama Hotel & Spa inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Abian Srama Hotel & Spa uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Abian Srama Hotel & Spa?

Dit wellness hotel ligt in Sanur, op 10 minuten wandelen van Avondmarkt Sanur en Sanur Beach. Ook Sindhu-strand en Bali Beach-golfbaan liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Abian Srama Hotel & Spa

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 63 beoordelingen

4,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Mireille, Groningen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Extreem slecht

De badkamer heeft nog nooit een natte lap gezien, de WC was te smerig om op te zitten. De douchekop werkte niet, dus door de knieën met de slang om je haar te wassen. Geen bedlampjes, dus nadat het grote licht uit is, moet je op de tast naar het bed. Het ergste: hierheen overgeboekt, omdat het andere hotel dicht is vanwege renovatie: ZE ZITTEN ZELF MIDDEN IN EEN RENOVATIE. Je hoort de hele dag drilboren, boormachines en puin dat van de eerste verdieping af aar beneden wordt gestort. We hebben het hier 4 dagen uitgehouden en toen hebben we een ander hotel gezocht. Bij de receptie stond het personeel alleen dom naar ons te kijken toen we uitlegden waarom we de sleutel in kwamen leveren. Geen excuus, niets.
17 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

louis.d, zwaag

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

teleurstellend

leuning los stank in kamers ed.ed.te weinig kastruimte. bed was onvoldoende in onze kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Mathilde

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Forfærdeligt sted

Vi bookede et standart-værelse, og blev mødt af alt andet end vi forventede.. Der var beskidt og ulækkert over det hele! Håndvasken virkede ikke, der var blod på det ene pudebetræk, der manglede en pærer i lampen, sengen var generelt MEGET beskidt og der lugtede..
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Marisa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quarto não corresponde às características das fotos, e mau serviço por parte do staff. Inicialmente o quarto atribuído era inferior ao que tínhamos reservado.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Pierre

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

コバーン, 静岡県

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

安近楽

ホテル宿泊費が安い レストランコンビニATMクラクラバスが近い マッサージ併設で上手く安い 設備はあまりよくないが言えば直る
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uudelle puolelle, kiitos!

Vanhan puolen huoneet ja vessat huonokuntoiset ja likaiset. Uudella puolella tilat vaikuttivat paremman kuntoilta ja raikkailta, vaikka huoneisiin sisään ei nähtykkään. Huone ei vastannut sitä, mitä kuvassa näytettiin.
2 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

o2, Paris

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

hôtel en travaux (02 mars 2018)

hôtel bof les travaux étaient bruyants lors de ma réservation, j'ai demandé un pick-up qui n'est jamais venu nous chercher au bateau. Personnel sympa heureusement
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Una vera schifezza

Mai più... posto in disarmo ,lenzuola sporche di sangue. Era solo per una notte altrimenti me ne sarei andato via
1 nacht verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Foxglove, Vancouver, B C Canada

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Renovation chaos

Hotel being renovated, building materials everywhere, noisy, staff inexperienced,disorganized, rooms tidy but not clean. Maybe better in one year.minimal dining room.
14 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
People are nice but rooms are not that same photogenic than actual, my room is already cold but a lot of mosquitoes inside
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Nobu, Aichi, Japan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

インドネシアらしさが感じられる、いいホテルです

まず日本のビジネスホテルのような設備や清潔さを期待すると、落胆してしまうと思います。 ここには質素というか、素朴な感じで、十分な清潔さ、快適さがあります。 たとえば水回り(洗面台、シャワー室)には設備の古さやさびがありますが、インドネシアの人たちの中では、ハネムーンで利用するレベルだそうです。(他島から来た宿泊者から聞きました) バックパッカーとしてアジアを回った私には、十分以上にきれいで清潔です。 建物はバリの歴史と文化を感じさせるような作りで、かつきれいなプールもついていて、プールサイドではコンパクトながらもリゾート施設の雰囲気が楽しめます。 ルームサービスも丁寧で誠実です。スタッフもみんながみんなにこやかで明るいです。 8割がたのスタッフとは英語が通じます。なかには片言の日本語が話せる人もいます。 2017年10月に5泊利用した際、「Expediaで予約しました」といって予約番号を伝えるも、予約はないと言われました。。。でも、印刷したメールを見せて「確かにExpediaで予約しました」と伝えると、ふつうに部屋を用意してくれました。(空きが十分だったので問題なかったのかも) 17歳の娘は今回が初めてのアジア旅行でしたが、「物質的には日本みたいな豊かさではないけど、生きている充実感はこちらのほうがずっと強く感じられる」と感想を話していました。 そういう意味でも、とてもいいホテルでした。また泊まりに行きたいです。 あと、エステ(バリのマッサージ)では日本からも研修に人が来るようで、室内で本格的なものが楽しめます。通常3000円/時間ほどの料金が、宿泊者だと1000円/時間になるのも、とってもお得です。 (町中のエステでも800円/時間ほどでできますが、Abian Sramaのほうが建物が本格的です) 夕方は蚊がでてくるので、近所のコンビニで殺虫剤(シュッと一ふきで12時間のやつ。約300円)を利用して、毎晩快適に過ごしました。 ついでに電源アダプターも近所のコンビニで約300円で買いました。
5 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

MASAHIKO

Negatief: Netheid, personeel en service

一人旅には良いホテル

一人旅にはリーズナブルで便利ですね。特に併設のスパは最高ですね。
1 nacht verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

フレンドリーなスタッフ、良い立地、酷い設備

お湯は出ない水はけ悪い、冷蔵庫は有ってもコンセントに届かない、 エアコンのリモコンは裏蓋が取れてなくなって操作するのにコツが要る、 鍵はタグがなく、ティッシュの様な紙を穴に通して手書き、コンセントは ガタガタ、バックパッカーだったので大抵の安宿に慣れているがこれだったらその安い値段の半額じゃないと。まぁ、たまたま自分の部屋だけだと思いたい
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anbefaler det ikke.

Et meget slidt hotel.
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Mehd

Great location less so standard

The location was great but the hotel has seen better days.
4 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

リピーター, 静岡

Positief: Personeel en service, comfort kamer

安い近い楽=安近楽

マッサージが同じ経営で部屋が多く外来が多い,宿泊者は外来の50%の金額で受けられ 質とコスパが良い。クラクラバス停が至近でかつ食事をするところの種類が多く近い。 建物設備は古いが雰囲気が良い。 クリーニングが安く速い。セキュリティボックスは部屋にないので貴重品はフロント, 部屋では大きめのカバンに鍵をかけるのが良い。
7 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Kristina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Run in the other direction

The first thing they told me when I checked in was that I could not cange rooms since I booked with a special price through hotels.com, I quickly got why. It was the dirtiest room I have ever been at, by far! There was spider webs in all corners (which actually helped against some of the mosquitoes) and a lot of dirt. The mirror in the bathroom had toothpaste stains on it, the toilet looked like it had never been kleaned, there was lipsticks on the bed cover, dead flies in the bathtub and the list goes on. The internet did not work in the room, they air con was stuck at 18 degrees. I would recommend hotels to remove this hotel from their offerings! Absolutely dreadful!
2 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

ibu cium, 日本

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

便利だけれど、色々問題あり

立地は良く便利だけれど、設備が古く、掃除も上手くなく、清潔感に欠ける。 デラックスダブルを予約していったにもかかわらず、部屋が空いてなく同じ料金でスタンダードの狭い部屋に入れられた。 フロントスタッフはしっかりしていて お願いしたことはきちんとやってくれたのが救い。
11 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very friendly staff, awesome massage!

I had to stay in the hotel all day as it was Silence Day and the staff was super helpful and attentive to my needs. Meals were affordable and tasty and there was also a massage discount for hotel guests. Room was spacious and clean - will stay here again for my next business trip.
4 nachten verbleven in maart 2017

4/10 – Matig

Tarra

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had booked the hotel mainly for its Wi-Fi an shuttle service to an from the airport nearby! After calling an speaking with the hotel..they did not send a shuttle to the airport for me. An they told me that they do not do that, l also had no Wi-Fi and breakfast that was included with the cost. The room an entire facility was very vacant..hatdly a body there an not clean by any standard. The pictures were lovely, but what you clearly see in the pictures on your site an what the hotel offers are not what you get. I am extremely dissapointed , And feel this hotel is falsely advertised on your site!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible

Arrive there an Place is very run down !!!!!!!!!!! Room was Dirty, Sheets were Dirty !!!! Stay 1 night an Left next morning !!!

2/10 – Ontzettend slecht

Al, Italia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Questo è stato il secondo anno, però è peggiorato

Ci siamo stati l'anno scorso e non era male, pulizie e cambi regolari, quest'anno bisognava chiedere per favore per il cambio delle lenzuola, in 20 giorni un cambio perché richiesto, in più mancavano le tende della doccia, asciugamani orribili, a volte macchiati e non parliamo della pulizia generale....

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad very bad - dont stay here

Horrible- i left two day early of my check out time . Couldn't handle it .

6/10 – Redelijk

Patrick

Positief: Personeel en service

reposant, facile d'accès et typiquement balinais

arrivés de l'aéroport tard le soir, le personnel nous accueillait avec le sourire et le verre de bienvenue - dîner dans un restaurant proche - nuit calme dans un lit confortable - petit-déjeuner copieux au bord de la piscine et à 8h départ vers les îles de NUSA pour 4 jours de plongée sous-marine.