Desa Hay Canggu

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

10 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Spa
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 363
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Luxe studio

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privéplonsbad
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 100 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium studio

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privéplonsbad
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 100 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Raya Tumbakbayuh - Pererenan, 20, Canggu, Bali, 80361

In de buurt

  • Love Anchor Bazaar - 7 min. rijden - 4.9 km
  • Pererenan-strand - 7 min. rijden - 4.8 km
  • Echo Beach - 8 min. rijden - 4.9 km
  • Canggu Beach - 8 min. rijden - 5.2 km
  • Batu Bolong Beach - 8 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪Long Play - ‬3 min. rijden
  • ‪Selem Gadang - ‬2 min. rijden
  • ‪Nude Babakan - ‬5 min. rijden
  • ‪Tony’s New York Pizza - ‬3 min. rijden
  • ‪Yoreh. - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

Desa Hay Canggu

Hotel met een luxe stijl niet ver van Pererenan-strand
Desa Hay Canggu bevindt zich dicht bij Batu Bolong Beach en Canggu Beach en biedt een gratis à la carte ontbijt, dagelijks een gratis receptie en een koffiebar/café. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Naast een tuin en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, gemeenschappelijke werkruimte en een waterkoeler
  • Conciërgeservice, informatie over fietstours en tuinmeubelen
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Desa Hay Canggu bieden volop comfort met privédompelbaden en iPads, bovenop voordelen zoals kussenmenu's en (laptop)kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Herbruikbare koffie- en/of theefilters, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met regendouches en milieuvriendelijk toiletgerief
  • Smart-tv's van 55 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, aparte zitruimtes en fitnessapparatuur

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 1 kilometer afstand
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis onoverdekt valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis à-la-carte-ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 11.00 uur
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Dingen om te doen

  • Brommer-/scooterverhuur
  • Buitenzwembad
  • Fietstochten
  • Stereo-installatie
  • Yogalessen

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Reisgidsen
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Flexwerkplekken

Buiten

  • Groentetuin
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Strandlakens
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Geplaveide vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Make-upspiegel/scheerspiegel
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer

Meer

  • 1 etage
  • 100% hernieuwbare energie
  • Aparte rookruimtes
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Gebouwd in 2021
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Jaarlijkse compensatie gekocht voor minstens 10% van de ecologische voetafdruk
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Plantenmuur
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Traditionele architectuur
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Kussenkeuzemenu
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • iPad
  • Privéplonsbad
  • Smart-tv van 55 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Gratis minibar (beperkt aantal items)
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Fitnessbenodigdheden
  • Geluiddichte kamers
  • Herbruikbare koffie-/theefilters
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Onbeperkt datagebruik smartphone
  • Plafondventilator
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Smartphone
  • Smartphone-datasnelheid van 4G
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Binnen de 2 weken voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen tot 18 worden niet toegelaten bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 18 zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 1000000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Spatoeslag: IDR 500000 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Desa Hay Canggu Hotel
Desa Hay Canggu Canggu
Desa Hay Canggu Hotel Canggu

Veelgestelde vragen

Beschikt Desa Hay Canggu over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Desa Hay Canggu?

Vandaag, 4 dec. 2025, kost een verblijf bij Desa Hay Canggu van één nacht voor twee volwassenen op 4 jan. 2026 min. € 363,08, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Desa Hay Canggu?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Desa Hay Canggu inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Desa Hay Canggu uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Desa Hay Canggu een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 1000000 per voertuig.

Waar staat Desa Hay Canggu?

Dit luxe hotel ligt in Babakan, op 4,9 km van Pererenan-strand en op 10 km afstand van Batu Bolong Beach en Canggu Beach. Ook Finns Tennis en Seminyak Beach liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Desa Hay Canggu

Beoordelingen

10

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 22 beoordelingen

10/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

10/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Desa Hay is a beautiful retreat offering six private villas, each with its own plunge pool, outdoor bathtub, and lush garden views. The villas are thoughtfully designed and equipped with everything you need for a relaxing and comfortable stay. I loved starting my day with their morning yoga class and treating myself to incredible meals at Ijo, the exclusive restaurant and bar for Desa Hay guests. The staff were genuinely kind and attentive, making the experience feel extra special. The location is just a short scooter ride from central Canggu, where you’ll find plenty of great bars and restaurants. I’d absolutely stay here again the next time I’m in Canggu.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Serdar

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes personal, wir haben uns während unseren Flitterwochen sehr wohl gefühlt.
9 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfection

Beautiful small luxury hotel
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Fabienne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved staying here! I needed some time for myself to recharge—and this was the ideal retreat. The houses are super private, and the service is outstanding. I can highly recommend staying at Desa Hay!
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff and service
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

junhyun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unterkunft hervorragend und sehr freundliches personal
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

HUGUES

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptionnal Place. Outstanding Food , anytime of the day Room is a perfect place to rest, super clean, heartwarming.. The pool is wonderful, clean, well decorated. Sounds of nature all around.. Hard to find something wrong here. But most important : People. Service is impeccable, smiles all over the place, helpful anytime. Thank you Putri and all the crew! A blessing for those who want to escape a stressful life. I will be back next year
4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Nik, victoria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of our most favorite of 9 places we stayed in Bali this trip! Location was extremely quiet despite that only a few short minutes away you would be in the heart of Canggu. Amazing gyms nearby as well as everything you could possibly need. Every time we come to Bali we like to try something new, however Desa Hay in Canggu is one that we will looking at coming back to and make it our home base for longer than just a few days. Food and drink was unreal. Very quiet in the actual villa. The staff were incredible! Johannes the manager, Novi at the front desk, Sherly who served us, all were incredible and went out of their way to make sure we had the best possible stay. I cannot say enough great things about Desa Hay in Canggu. We also stayed in Desa Hay in Mundum a week prior and loved the vibe there as well. Very secluded but the most amazing build if your into this style of Villa.
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Rakesh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful one week stay at Desa Hay. The entire staff was beyond courteous and professional. Mendy, Shirley, Eka, Novi, and Putri worked together to make our stay memorable, as it was our honeymoon. We recommend Desa Hay to any couples who are looking for a luxurious, serene stay in Canggu.
7 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Felix

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beyond the best!!! I highly recommend this place! A true definition of LUXURY!❤️❤️❤️
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Susan, Miramar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is just amazing! We loved everything about it. The room is incredible and very peaceful, food was great, service was excellent, the staff always tried to stay on top of every detail and made our stay truly perfect!
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Kawanishi Alexandra

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

Louise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hesa Day is amazing - it is really as great as all other reviews say. We had a fantastic stay and everything (facilities, service, foods, etc) can be summarised in one word: perfection.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Cheikh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bu otele bayıldık! Her şey çok iyi düşünülmüş, odalar temiz ve çok rahattı. Kahvaltısı yeterli ve çok lezzetliydi. Bali’ye tekrar gittiğimde kesinlikle yeniden konaklarım.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Giannina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine kleine perfekte Oase mit dem freundlichsten Personal und dem leckersten Essen. Einfach ein Traum!
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

kareemah L.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolute paradise! Can’t wait to go back!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sonay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very Charming & Well Designed Boutique Hotel

Stayed at Desa Hay for 3 nights. Very tastefully designed and decorated 6 separate wooden villas, with small private courtyards and private splash pools. The staff is very very friendly, courteous and accommodating. Breakfast was great. Will definitely stay again.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Hyacintha, Dana Point

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a very nice stay. It was peaceful and I can get some work done. It is the most eco friendly place I’d stayed in Bali so far.
2 nachten verbleven in februari 2023