The Sakala Resort Bali
Luxe resort op het strand, met 2 buitenzwembaden
Fotogalerie voor The Sakala Resort Bali





VIP Access
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Suite With Pool Access laden

Deluxe Suite With Pool Access
Alle foto's voor Deluxe Suite With Pool View laden

Deluxe Suite With Pool View
Alle foto's voor Lower Ground Room With No View laden

Lower Ground Room With No View
Alle foto's voor Deluxe studio suite (Deluxe Suite) laden

Deluxe studio suite (Deluxe Suite)
7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Alle foto's voor Deluxe studio suite, toegang tot zwembad (Deluxe Pool Access Suite) laden

Deluxe studio suite, toegang tot zwembad (Deluxe Pool Access Suite)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Alle foto's voor Villa, 2 slaapkamers (Two Bedroom Pool Villa) laden

Villa, 2 slaapkamers (Two Bedroom Pool Villa)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Alle foto's voor Deluxe studio suite, uitzicht op zwembad (Deluxe Pool View Suite) laden

Deluxe studio suite, uitzicht op zwembad (Deluxe Pool View Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Alle foto's voor Kamer, op benedenverdieping laden

Kamer, op benedenverdieping
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerde patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Familie suite, 2 slaapkamers laden

Familie suite, 2 slaapkamers
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Alle foto's voor Two Bedroom Pool Villas laden

Two Bedroom Pool Villas
Alle foto's voor Familie suite, 2 slaapkamers, balkon, uitzicht op zwembad laden

Familie suite, 2 slaapkamers, balkon, uitzicht op zwembad
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Kitchenette
Alle foto's voor Two Bedroom Family Suite laden

Two Bedroom Family Suite
Alle foto's voor Two-Bedroom Suite With Pool View laden

Two-Bedroom Suite With Pool View
Alle foto's voor Deluxe Suite laden

Deluxe Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Pratama 95, Tanjung Benoa, Nusa Dua, Bali, 80363
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Nikko Bali Benoa Beach
Hotel Nikko Bali Benoa Beach
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 918 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: IDR 500000 per accommodatie per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 300000 voor volwassenen en IDR 150000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 465000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 465000 (enkele reis), (tot 12 jaar oud)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Langdurige huurders welkom.
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer, raambeveiliging en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Kinderen jonger dan 5 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chedi Sakala
Chedi Sakala Hotel
Chedi Sakala Hotel Nusa Dua
Chedi Sakala Nusa Dua
Sakala Chedi
Mantra Sakala Resort Beach Club Bali Nusa Dua
Sakala Resort Bali Nusa Dua
Mantra Sakala Beach Club Bali Nusa Dua
Mantra Sakala Beach Club Bali
Sakala Resort Bali
Sakala Bali Nusa Dua
Sakala Bali
Sakala Resort Bali All Suites Nusa Dua
Sakala Resort Bali All Suites
Sakala Bali All Suites Nusa Dua
Sakala Bali All Suites
Mantra Sakala Resort Beach Club Bali
The Sakala Resort Bali All Suites
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Sakala Resort Bali
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
7,0
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jan 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Rene
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rene
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Jan
22 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
10/10 – Uitstekend
Dante
Reisde met familie
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dante
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alma
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alma
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
DEEPAK
Reisde met partner
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DEEPAK
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met een groep
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Lisa
7 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Jimmy
26 okt 2025
Jimmy
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
17 okt 2025
Omar
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Debra Kim
14 okt 2025
Positief: Personeel en service
Debra Kim
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Charlotte
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlotte
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Aike
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aike
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Khamit
Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khamit
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Donell
29 sep 2025
Donell
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
raul
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
raul
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
AJAY, COLONIA
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AJAY
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva
7 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
David
6 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
David
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Karman, surprise
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karman
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gavin
Reisde met partner
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gavin
4 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Waqas
Reisde met familie en kleine kinderen
23 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waqas
20 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Baran
19 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Baran
13 nachten verbleven in augustus 2025








