Hotel Neo Denpasar by ASTON
Hotel met gratis valetparkeerservice en een spa in Denpasar
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Neo Denpasar by ASTON





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een minibar
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een minibar
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Standard Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Gatot Subroto Barat, Denpasar, Bali, 80117
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

b Hotel Bali & Spa
b Hotel Bali & Spa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 421 beoordelingen
De prijs is € 32
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 409000 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: IDR 250000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel NEO Denpasar
Hotel NEO
NEO Denpasar
Hotel Neo Denpasar Bali
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Neo Denpasar by ASTON
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 mrt 2020
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Risa
2 okt 2024
Positief: Personeel en service
Risa
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Odylla
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Odylla
4 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Dardo
23 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Dardo
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Tasseer
Reisde met familie
19 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tasseer
4/10 – Matig
Michel
11 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Forget it. Many other places elsewhere.
Michel
7 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jan 2024
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
SHUTING
Reisde met familie
27 nov 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
SHUTING
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Nurul Shazwani
Reisde met partner
13 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nurul Shazwani
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Dale
20 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend
Dale
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Jodi
7 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jodi
6 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Dale
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Dale
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
TAKAHIKO
Reisde met familie
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKAHIKO
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Alamsyah
Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alamsyah
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Ida
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ida
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Ming
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ming
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
David
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Completely satisfied
David
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
BUDI
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BUDI
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Juliann
20 jun 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Moyen
Juliann
4 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer