Hotel Neo Denpasar by ASTON

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een spa in Denpasar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Neo Denpasar by ASTON

Tuin
Bar (ter plaatse)
Zitruimte lobby
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een minibar
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Een minibar
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Standard Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Standard Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Gatot Subroto Barat, Denpasar, Bali, 80117

In de buurt

  • Eat Street - 8 min. rijden - 7.5 km
  • Seminyak-plein - 9 min. rijden - 8.4 km
  • Seminyak Beach - 10 min. rijden - 8.0 km
  • Legian Beach - 12 min. rijden - 10.4 km
  • Strand van Kuta - 13 min. rijden - 11.1 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬12 min. wandelen
  • ‪Il Pomodoro - ‬4 min. wandelen
  • ‪Warung Klumpu Bali - ‬14 min. wandelen
  • ‪Gosha Kitchen & Patisserie Gatsu - ‬3 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Neo Denpasar by ASTON

Hotel vlak bij Eat Street
Een koffiebar/café, een tuin en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Neo Denpasar by ASTON. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Naast een bar en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en rookvrije accommodatie
  • Conciërgeservice, een vergaderruimte en geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
De 112 kamers bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 8 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 250000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 409000 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 250000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel NEO Denpasar
Hotel NEO
NEO Denpasar
Hotel Neo Denpasar Bali

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Neo Denpasar by ASTON over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 07.00 uur tot 19.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Neo Denpasar by ASTON?

Vandaag, 25 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Neo Denpasar by ASTON van één nacht voor twee volwassenen op 26 jul. 2025 min. € 27,49, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Neo Denpasar by ASTON?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Neo Denpasar by ASTON voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel Neo Denpasar by ASTON inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Neo Denpasar by ASTON uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Neo Denpasar by ASTON een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 409000 per voertuig.

Waar staat Hotel Neo Denpasar by ASTON?

Dit hotel in het centrum van Denpasar bevindt zich op enkele stappen van Gatot Subroto en op 5 km van Badung-markt en Puputan Badung-plein. Bali-museum ligt op 4,6 km.

Beoordelingen over Hotel Neo Denpasar by ASTON

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 52 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Risa

Positief: Personeel en service
CircleKがあり便利です。ビジネスホテルとしては良いです。
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Odylla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like it , the staffs are very welcome and nice.
4 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Dardo

Positief: Netheid, personeel en service
Estaba alejada de todo, quisimos buscar un lugar para comer y no se podía caminar por la zona
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tasseer

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are nothing like the photos. The bathrooms are disgusting and unsanitary. The photos shown in the listing or computer generated or heavily edited. The music outside in the hallway from the hotel is insanely loud and annoying. Terrible place. Scam.

4/10 – Matig

Michel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Forget it. Many other places elsewhere.

Not a place to choose for your holidays. Booked here because of 911 dental clinic. The place smells, room needs serious maintenance, pool is disgusting, looks good in picture. Not a place to stay for tourists as there is nothing around! In fact we spent 2 nights in Ubud for a break. Even if you need to go the the dental place( excellent by the way) take Grab for transport, I wish I knew that before. Breakfast was ok, I guess. In conclusion, very disappointed.
7 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Only stayed as it was close to Bali 911 Dentist. Wouldn’t recommend. Next time will stay elsewhere and taxi into Denpasar.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

SHUTING

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
整棟大樓可能有一點年紀了,房間內整潔設施欠缺維護,有多處損壞、發霉,但這個價錢實在是熱水足夠、床單毛巾清淨、有冷氣,我就滿意了
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nurul Shazwani

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im so unhappy staying here. the toilet is dirty & smelly, the facilities are poor. maybe staff need to make a proper clean before guest check in. not recommend
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Dale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Highly recommend

Very clean and comfortable
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Jodi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Dale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent stay

Clean and comfortable!
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

TAKAHIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Alamsyah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely sized room with lots of space. Unfortunately staff put me on the smoking floor which i only found out part way during my stay when i complained about the nicotine smell coming into my room. I’m a non smoker.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bagus, nyaman, dekat jalan besar, bersih, menu sarapan enak, petugas hotel ramah
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Ming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Completely satisfied

Our stay was smooth and pleasant: quick and friendly check-in, comfortable room, excellent breakfast. We were completely satisfied with our stay.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

BUDI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamu lain terlalu berisik. Namun overall ok utk budget segitu.
4 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Juliann

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

Moyen

Nous avons eu un très bon service. Le personnel est serviable et gentil. Le petit déjeuner est très bon. La chambre était grande et bien. Points négatifs: Nous avons eu des problèmes avec la première chambre qui était sale, il n’y avait pas d’eau chaude et il y avait des fourmis. Le personnel nous a changé de chambre, elle était beaucoup mieux. Le soir et le matin, c’était très bruyant dans les corridors, car les gens parlent très fort et ils ne se souciaient pas des autres. La douche, l’eau n’était jamais vraiment chaude. L’aire climatisé coulait et ça faisait que ça sentait mauvais dans la chambre. De plus, il y a rien aux alentours de l’hotel, très peu de choix de restaurant, mais qui sont par exemple très bon et suffisant pour quelques jours à cet hotel.
4 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer