Zonneterras

Beoordelingen van Novel Hotel City Center

4 out of 5
Novel Hotel City Center
Hamdan Street, Abu Dhabi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 226 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 446 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 446 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a good room with proper functioning AC, that is a very good room temperature without irritating noise of the fans.
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud gebouw. Zwembad ziet er niet mooi nieuw uit. Zou een opknapbeurt moeten krijgen
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van lee op 21 mei 2019
Dear Mr. Jim, Thank you for saying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback. We have noted your comment and sincerely apologize for the inconvenience cause and rest assured that appropriate action will be taken. Kind Regards, Lee Day AFOM

8/10 – Goed

Nook, Groningn, nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel om Abu Dhabi te bezoeken. Gezellige bar en goede valet parking (24/7)
8 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

tanja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima kamer, overal dichtbij. ter plekke werd ons een ontbijt-aanbod gedaan. 2 ontbijten voor de prijs van 1. Prima ontbijt!
4 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Hennie, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, niet te duur
Fijn dat er 'gewoon' gratis WIFI is die ook nog eens 'gewoon' goed werkt.Verder prima kamers en in-hotel faciliteiten zoals zwembad, bars, goed ontbijt met royale tijden. Eigenlijk is Royal Meridien niet eens zo veel beter (wel mooier), terwijl de prijs daar wel het dubbele is.

8/10 – Goed

Michael, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value for money
Everything was good except that the room looked a bit outdated. The hotel could use a bit of refurbishment. Other than that, superb value for money.

10/10 – Uitstekend

Richard, Tegelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel prima locatie
Taxi tot hotel in 35min voor AED 80-100, nette kamers. Goede locatie: het meeste is op loopafstand; strand 15 min, shoppen op 5 min. Alle bekende fastfood restaurants binnen 10 min lopen. Ontbijt is keurig, maar niet overdreven. Aanrader voor city trip/strand vakantie. Wij waren hier met kerst 1 week. Geen last van prostitutie o.i.d zoals in voorgaande reviews te lezen is. Taxi erg goedkoop, bijv tot aan de grote moskee is 20 min voor AED 35. Abu Dhabi is compacter dan Dubai en is minder 'over the top'. Je bent hier sneller uitgekeken, maar een week vliegt om!

8/10 – Goed

Jan-Peter, 4927 Hooge Zwaluwe, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed
Erg vriendelijk personeel, misschien te vriendelijk. Verder weing op aan te merken

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Modhafar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
10 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Faisal

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

FARNOOSH

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bathroom doesn’t have any hair dryer. Staff were nice. Bar was okay. Room condition was pretty bad. Bathroom in bad condition. For a couple it was only one towel. No toothbrush and toothpaste. Pool was super dirty and not cleaned.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lee op 9 sep 2023
Dear Mr. Farnoosh,Thank you for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback , your wonderful feedback will be pass on to the team.We have noted your comment and sincerely apologize for the inconvenience cause. Rest assured that appropriate action will be taken.We are looking forward to welcoming you back at our hotel on your future visit.Kind Regards,Lee Day- Front Office Manager

8/10 – Goed

Shahid

Positief: Netheid, comfort kamer
Customer service is good. They don’t have own parking. You use public parking, which is little uncomfortable. Breakfast buffet is fair. I rate 3 star hotel.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van lee op 9 sep 2023
Dear Mr. Shahid,It was our privilege to have you staying with us and I am delighted that you were pleased with our services and facilities. We sincerely apologized for the inconvenience caused by the Parking which we dont't at the moment, but parking is available around the property with a cost of 15AED for 24hrs.We hope we will have the pleasure of having you again at Novel Hotel. Best regards,Lee Day- Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geoff

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The basic room was small but ok for 2 people. It was clean, the bathroom was dated but otherwise ok as well. There can be noise at times from neighbouring rooms when the people were loud but it was not bad. Bring ear plugs if your a light sleeper. The bed was a bit hard and the aircon and fan worked but not really the thermostat. It was just a matter of turning on and off the aircon if you needed it. The included breakfast its good value. Its a plentiful buffet catering for the breakfast tastes of many nationalities. The reception staff were friendly and helpful.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Atiq

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Eyad, dubai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception staff very friendly . Rooms very clean and spacious . Nice variety of restaurants and bars and a very nice night club .
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paal

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ibrahim Isfendiyar

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pictures and reality were far apart. Bathroom smelly.
3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Klaus

2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Matthew, Abu Dhabi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed at this property many times. One of the main reasons is the food. They have a great French restaurant (Le Beaujolais), which can also be ordered in their first floor bar. Overall a good hotel for the price. The location is good for access to shopping and the WTC Mall.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

kyung ho

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Rochelle

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Makoto

1 nacht verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

HERNANDO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Management op 9 nov 2021
Thank you for rating our services. Because your comments are highly important to us, and will be used to monitor and improve the service we provide, please send your comments to make sure you get the best of our services on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Management op 15 sep 2021
Hello! Thank you for choosing Novel Hotel City Center. We are glad to hear that you have enjoyed our Hotel. We look forward to welcoming you again very soon.

10/10 – Uitstekend

Alam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Hotel Management op 14 jul 2021
Hello! Thank you for choosing Novel Hotel City Center. We are glad to hear that you have enjoyed our Hotel. We look forward to welcoming you again very soon.

10/10 – Uitstekend

Amira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Hotel Management op 23 mei 2021
Hello! Thank you for choosing Novel Hotel City Center. We are glad to hear that you have enjoyed our Hotel. We look forward to welcoming you again very soon.

8/10 – Goed

Marie Jinkee

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
I just loved the pool...
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Hotel Management op 23 mei 2021
Hello ! We appreciate your positive feedback about our pool. We are pleased that our hotel has met your expectations. We always strive to provide the best service to our guests to enjoy a memorable stay. We will redirect your valuable comments to our staff. Looking forward to welcoming you again soon.

4/10 – Matig

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Hotel Management op 17 mei 2021
Dear Mr. Ahmed ! Thank you for rating our services. Because your comments are highly important to us, and will be used to monitor and improve the service we provide, please send your comments to make sure you get the best of our services on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Jatin

1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Hotel management op 2 feb 2021
Hello Jatin, Thank you for giving Novel Hotel City Center an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Lal

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Avoid staying here..
Avoid staying here...the WiFi never worked in my Laptop, it worked once in a while in my phone. There was no parking i was expecting a parking with the difficult situation in Abudhabi, they asked me to park in paid parking outside. There was some maintenance going on and it was very noisy when i complained they stopped it..if possible find another hotel...
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Hotel Management Team op 17 jan 2021
Hello Lal, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your observations regarding the Wi-Fi. We are always keen on providing our guests with a memorable stay and a chance to enjoy a unique experience. We promise to forward your complaint to the relevant department. We are looking forward to your next visit with the guarantee of a better service that meets your expectations.

6/10 – Redelijk

Waleed

1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Hotel Management Team op 4 jan 2021
Hello Mr. Waleed, Thank you for rating our services. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.

8/10 – Goed

Junyoung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad in that area.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van hotel management team op 26 nov 2020
Hello Junyoung, Thank you for your confidence in choosing our hotel. We’re pleased that you enjoyed your stay in Abu Dhabi near the Corniche, Madinat Zayed Gold Souq, and World Trade Centre. We hope that you had a relaxing stay with your loved ones. Looking forward to your next visit.

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adresse gardée pour prochain passage à Abu Dhabi
Hôtel, service, chambre, propreté.... tout est bien. Chambre extrêmement calme, sommeil parfait! Le seul hic est le manque de places disponibles pour garer la voiture autour. Il faut tourner un peu...
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van hotel management team op 22 nov 2020
Bonjour Anne, Merci d'avoir partagé vos commentaires positifs concernant votre séjour chez nous. Nous sommes heureux que notre hôtel, nos services, nos chambres et notre propreté aient votre satisfaction. nous nous engageons à envoyer votre réclamation concernant notre parking au service compétent. En attente de vous servir à nouveau dans un proche avenir lors de votre prochaine visite.

10/10 – Uitstekend

Sanker

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van hotel management team op 25 okt 2020
Hello Sanker, Thank you for sharing your positive feedback regarding your stay with us. Waiting to serve you again in the near future on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay.
Very professional and personable staff. Lots of shopping to walk to.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van hotel management team op 25 okt 2020
Hello Robert, We appreciate your positive feedback about our hotel. We are pleased that our staff service has met your expectations. We always strive to provide the best service to our guests to enjoy a memorable stay. We will redirect your valuable comments to our staff. Looking forward to welcoming you again soon.

8/10 – Goed

Marie Jinkee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I like the pool . Not crowded but needs more cleaning
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel Management Team op 5 jan 2021
Hello Marie, Thank you for choosing Novel Hotel City Center. We are glad to hear that you have enjoyed our Hotel. We look forward to welcoming you again very soon.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is not clean and there is a bad smell in the room. I think the smell come from the carpet because it is very old and dirty.
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Vivek

1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne vacance
Je passe de très bonnes vacances. Très satisfait des services
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Imad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Fabrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a good experience
had a nice stay in this hotel, the staff was very kind and helpful. The price is reasonable.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Tata op 11 feb 2020
Dear Mr. Fabrice, Thank you for staying at Novel Hotel City Center and for posting your positive comments. It is always our pleasure to hear guest feedback. We are pleased to know that you are extremely happy and enjoyed at our hotel. We always assured that it’s always been our foremost aim to provide our guest with maximum satisfaction. I will pass along your feedback to the entire team. Once again thank you and looking forward to welcome you back at Novel Hotel. Regards, Maher Soudha Executive Assistant Manager

8/10 – Goed

Saidul

Positief: Netheid, personeel en service
It’s okay
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van tata op 11 feb 2020
Dear Mr. Saidul, Thank you for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you back at our hotel on your future visit. Kind Regards, Lee Day AFOM

8/10 – Goed

Fabrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel for reasonable price
Very good hotel at reasonable price. The staff is very friendly and helpful. I will come back to this hotel very soon.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van tata op 11 feb 2020
Dear Mr. Fabrice, Thank you for staying at Novel Hotel City Center and for posting your positive comments. It is always our pleasure to hear guest feedback. We are pleased to know that you are extremely happy and enjoyed at our hotel. We always assured that it’s always been our foremost aim to provide our guest with maximum satisfaction. I will pass along your feedback to the entire team. Once again thank you and looking forward to welcome you back at Novel Hotel. Regards, Maher Soudha Executive Assistant Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Room was good
Room is correct The disco in the hotel is very loud so it can be a bit disturbing at night. Good location. Friendly staff
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van tata op 11 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback. We have noted your comment and sincerely apologize for the inconvenience cause. Rest assured that appropriate action will be taken. We are looking forward to welcoming you back at our hotel on your future visit. Kind Regards, Lee Day AFOM

10/10 – Uitstekend

Bilal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All the credit goes rombe at the reception, thanks a lot.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van tata op 11 feb 2020
Dear Mr. Bilal, Thank you very much for choosing to stay at Novel Hotel City Center and for taking the time to write a review regarding your experience with our property. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. We are pleased to learn that you were satisfied with our facilities and overall services. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to exceed your expectations. Your wonderful comments will be passed on to the team. We look forward to the pleasure of welcoming you back at Novel Hotel City Center. Kind Regards, Maher Soudah Executive Assistant Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay
Great stay room is pretty nice clean, good size bathroom, gym is okay kinda out dated.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van atat op 11 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you back at our hotel on your future visit. Kind Regards, Lee Day AFOM

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
تجربة سيئة
لا يوجد مواقف خاصة للفندق .يرفضون أن توقف سيارتك بنفسك وعمال صف السيارة ليس لديهم الخبرة الكافية للسيارات الحديثة . موظفة الأستقبال الأفريقية سيئة التعامل بعكس الموظفة الفلبينية ممتازة .و يأخذ الشيك إن وقت طويل . الأثاث قديم و توجد رائحة كريهة جدأ في الأستقبال .يصلح لسكن العمال
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van tata op 11 feb 2020
Dear Mr. Mohammed, Thank you very much for choosing to stay at Novel Hotel City Center and for taking time to write us your review. All your comments have been communicated to the concerned heads of departments and all shortcomings have been addressed and appropriate actions have been taken. I hope this one time experience will not mar your impression of Novel Hotel City Center. We would very much welcome the opportunity to regain your confidence in our Hotel for your next visit and rest assured that no efforts would be spared to make your next stay at Novel Hotel memorable and pleasurable. Kind Regards, Maher Soudah Executive Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Egaraj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's very good I Nice service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van atat op 11 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you back at our hotel on your future visit. Kind Regards, Lee Day AFOM