Shankara Accomodation Ubud

2.0-sterrenaccommodatie
Pension met een 24-uurs receptie, in de buurt van Apenbos van Ubud

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Wasvoorzieningen
  • 24/7 receptie

Over deze buurt

Kaart
Jl. Subak Sok Wayah, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Pura Dalem Ubud - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Campuhan Ridge Walk - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Saraswati-tempel - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Paleis van Ubud - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 10 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 84 min. rijden

Restaurants

  • ‪Halal Ubud Burger - ‬9 min. wandelen
  • ‪Lazy Cats - ‬4 min. wandelen
  • ‪Daily Baguette - ‬6 min. wandelen
  • ‪GLORY COFFEE UBUD - ‬4 min. wandelen
  • ‪Warung Boga Sari - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Shankara Accomodation Ubud

Pension vlak bij Paleis van Ubud
Shankara Accomodation Ubud bevindt zich vlak bij Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en biedt onder andere een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een 24-uurs receptie en conciërgeservice
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Shankara Accomodation Ubud bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Pad zonder treden naar de ingang

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 400000 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
  • Wastoeslag: IDR 200000 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shankara Accomodation Ubud
Shankara Accomodation Ubud Ubud
Shankara Accomodation Ubud Guesthouse
Shankara Accomodation Ubud Guesthouse Ubud

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Shankara Accomodation Ubud ?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Er is alleen parkeergelegenheid voor motoren.

Hoe laat kan ik bij Shankara Accomodation Ubud inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Shankara Accomodation Ubud uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Shankara Accomodation Ubud een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 400000 per voertuig.

Waar staat Shankara Accomodation Ubud ?

Dit pension ligt in Stadscentrum van Ubud, op 15 minuten wandelen van Pura Dalem Ubud, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Apenbos van Ubud ligt op 1,8 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Shankara Accomodation Ubud

8,4

Zeer goed

8,4

Netheid

6,8

Voorzieningen

9,6

Personeel en service

7,0

Milieuvriendelijkheid

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 8 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Kody

5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Genevieve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved my stay and will come back!
7 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Wing Chi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Family like, most welcoming home stay

I love my home stay. I was in the room for 3 weeks. The staff are like my family, very warm and welcoming. They clean my room everyday and if there’s any issue you can always communicate with them. I absolutely love the common dining area where you can connect with your neighbors. Also the yoga studio downstairs is amazing and spacious. From 8-930 there’s yoga class with a teacher who shares yoga philosophy and after that you can practice on your own anytime. The nature and view is amazing, I feel so much connected to the nature. Plus you always see squirrels eating the jackfruits which is very cute. 😆 There’s also a short cut which leads to Ubud yoga house and pukako, a lovely cafe. The area is really close to centre but remain very quiet and away from crowd. If you want to go to the centre to shopping, you can easily walk to the Main Street. If you are more connected to nature, you can go for a walk along the rice field area and go to pyramid of chi / school of unified healing, etc.
View outside
Practicing yoga downstairs for my teacher training
22 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

MIHO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
清潔で快適なベッドでした✨スタッフもみんな優しいです。
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Alejandra

Positief: Personeel en service
Staff was very kind and friendly
5 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Nitesh

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Nitesh

Positief: Netheid, personeel en service
Cats got into the gap between the roof and ceiling making a lot of noise . Had problems sleeping .
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property but the rooms are kind of prison-like and very basic. Worst showers of the whole trip and possibly out of all my traveling. Would stay again though considering the location and price
3 nachten verbleven in mei 2024