MaxOne Hotels at Ubud

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Apenbos van Ubud

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
7 nov - 8 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Raya Pengosekan Ubud No. 108, Kabupaten Gianyar, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Kunstmuseum Agung Rai - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Apenbos van Ubud - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Paleis van Ubud - 2 min. rijden - 2.4 km
  • Campuhan Ridge Walk - 3 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 74 min. rijden

Restaurants

  • ‪Suka Espresso - ‬2 min. wandelen
  • ‪Merlin’s Magic - ‬1 min. wandelen
  • ‪Batubara - ‬2 min. wandelen
  • ‪Mushroom Espresso - ‬1 min. wandelen
  • ‪Taco Casa - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

MaxOne Hotels at Ubud

Hotel vlak bij Apenbos van Ubud
Een droogkuis/wasserijservice, een bar en een restaurant verwelkomen je bij MaxOne Hotels at Ubud. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en karaoke
  • Hulp bij uitstappen/tickets, meertalig personeel en barbecues
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 66 kamers zijn inclusief voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Minikoelkasten, dagelijkse schoonmaak en adapters/opladers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 150.000 voor volwassenen en IDR 75.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Avondentertainment
  • Buitenzwembad
  • Karaoke
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 150000 voor volwassenen en IDR 75000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 450000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur

Accommodatie ook bekend onder de naam

MaxOneHotels Pandawa Ubud Bali Hotel
MaxOneHotels Pandawa Bali Hotel
MaxOneHotels Pandawa Ubud Bali
MaxOneHotels Pandawa Bali
MaxOne Hotels Ubud Hotel
MaxOne Hotels Hotel
MaxOne Hotels Ubud
MaxOne Hotels
MaxOneHotels at Pandawa Ubud Bali
MaxOne Hotels at Ubud Ubud
MaxOne Hotels at Ubud Hotel
MaxOne Hotels at Ubud Hotel Ubud
MaxOne Hotels at Ubud CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Beschikt MaxOne Hotels at Ubud over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 07.00 uur tot 19.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij MaxOne Hotels at Ubud?

Vandaag, 6 nov. 2025, kost een verblijf bij MaxOne Hotels at Ubud van één nacht voor twee volwassenen op 7 nov. 2025 min. € 48,12, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij MaxOne Hotels at Ubud?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent MaxOne Hotels at Ubud voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij MaxOne Hotels at Ubud inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij MaxOne Hotels at Ubud uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt MaxOne Hotels at Ubud een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 450000 per voertuig.

Waar staat MaxOne Hotels at Ubud?

Dit hotel ligt in Pengosekan, op 15 minuten wandelen van Kunstmuseum Agung Rai en Apenbos van Ubud. Ook Paleis van Ubud en Heilige Apenbos Heiligdom liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over MaxOne Hotels at Ubud

8,4

Zeer goed

8,4

Netheid

8,8

Locatie

8,4

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 57 van 153 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 153 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 153 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 153 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 153 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel op goede locatie

Prima hotel middenin het centrum van Ubud. Kamers rustig. Bedden comfortabel. Prima ontbijt. Leuke infinitypool op het dak.
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Goeie locatie, vriendelijk personeel!
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Raisa, Almere

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Nieuw hotel, maar erg simpel. Hadden voor 5 nachten de deluxe kamer geboekt, maar dit bleek een super kleine kamer (op de begane grond, met erg donkere hal) zonder minibar te zijn. I.v.m. medicatie hebben wij gevraagd of ze een minibar konden regelen, echter was het personeel daarin niet flexibel en moesten wij verplicht een upgrade betalen (ze hebben blijkbaar luxere en grotere kamers die alleen rechtstreeks via hun geboekt kunnen worden). Kamers zijn bij aankomst schoon, maar verwacht niet teveel van de dagelijkse schoonmaak. Er wordt amper iets bijgevuld (douche kapjes/toiletpapier) en voetenmatjes laten ze kletsnat liggen. Ook het beddengoed wordt niet vervangen, ook al vraag je erom middels een kaart op het bed te leggen. De handdoeken ruiken echt vies. Minibar is een aanfluiting, nergens een prijslijst te vinden maar het personeel geeft aan dat dit niet inclusief is (echter weten ze zelf de prijzen niet). De sleutelkaart van de kamer wordt dagelijks gedeactiveerd, wat voor redelijke irritatie zorgt. Ook daar hebben ze geen oplossing voor; we krijgen steeds een nieuwe kaart. Het personeel spreekt zeer slecht Engels, op deze manier is het moeilijk om tot een oplossing te komen. Ontbijt is ook echt een aanfluiting, ze kunnen hier simpelweg gewoon niet koken. Op een enkel gerecht na is niets lekker, ook hebben ze geen standaard indische gerechten (geen lekkere nasi, geen eieren en zelfs de croissantjes). Mijn vriend is er helaas zelfs ziek van geworden.
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Rik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel. Vriendelijke service. Heel mooi uitzicht in het zwembad op het dak:) lekker bed alleen het eten was niks.... Vooral de homestay burger niet doen!
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Mitchel, V

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Mooie kamers en schoon!

De kamers zijn erg netjes en schoon. Ook is het zwembad op het dak erg mooi om in te zwemmen met het fantastische uitzicht! Wel vonden we het ontbijt erg karig. Ze hebben geen beleg, bruin brood of een omelet in de ochtend. Het enige is wat buffett, wit brood en jam etc.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jennings Paige

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best bang for your buck in Bali

Very comfortable cozy room with a great shower. We slept like babies. Loved the rooftop restaurant and pool, and super affordable. Restaurant was great!
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Shabnum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cute little hotel

Very conveniently located amidst restaurants, shops and convenience stores. Friendly staff. Good bar in the rooftop restaurant that has decent food options too.
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

RAHUL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was at very good location inside the market. There was a buffet in the morning breakfast. One of the best food served out of 4 hotels I stayed. Room was cleaned. Only problem felt water provided was not enough and had to go on 4th floor to refill. Overall, it was a good stay.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Luu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Can easily access places to go out, shop, eat, and do self care services. Laundry services available at this hotel with additional fee.
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Carsten

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Spild ikke penge og tid på dette ho(s)tel

Beskrivelsen passer ikke til ho(s)tellet. Måtte skifte værelse 3 gange pga larm, myrer i sengetøj og aircon der ikke virkede. Ekstremt ringe morgenmadsbuffet. Hold jer fra frokostretterne - personalet, som dog er venligt, kan simpelthen ikke lave mad. Rooftop pool rigtig fin, som det eneste.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Adam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Max One was exactly what we needed in Ubud. Great staff, room was kept clean, and lovely pool on the roof. Morning breakfast was nice, but I wish they had bacon and eggs as an option.
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Malina, Haymarket

3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is amazing for the price. Clean and spacious rooms on the main street of Ubud. I never felt that it was noisy or busy. Staff are friends and always available. We'll definitely be back.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Emina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MaxOne was clean, great location, and the rooftop pool and deck have amazing sunrise views
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value

Very good location. Friendly staff. Comfy bed.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Theodoros

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very beautiful hotel Very clean And the staff was very polite and smily Quite zone, family friendly, near to center and many restaurants Beautiful pool and view 10/10!!!!!!!!! Ask for Hemy, he is the best driver-guide
6 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Clean and pleasant hotel with good amenities. Pool fantastic with great views.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Dusty

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage und der Infintiy-Pool war ideal. Einrichtung unsere Zimmer war genial! Würde es allen empfehlen, die nach Ubud kommen.
6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a 'simple' and rather modern than traditional, neat and clean place, and the rooms fit well for the needs of one of us who is in a wheel chair, but can still walk very few steps. The staff is very kind, and as we had booked two rooms for ten nights each four months in advance, we received one free laundry service each. We would again stay here.
10 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Pamela

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great pool! Acceptable location. Guest rooms were adequate except for an urgent need to service or replace air conditioning vents. I could not use the air con in my guest room as it gave me a cough within just an hour of running it! I resorted to opening a window on the 3rd floor without too many mosquitoes flying in.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Shelly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The beds were great, great location, only down fall was there was no safe
3 nachten verbleven in september 2019