Kamikochi Bezoekerscentrum - 5 min. rijden - 4.0 km
Shinhotaka-kabelbaan - 27 min. rijden - 29.2 km
Lokaal vervoer
Station Shin Shimashima - 43 min. rijden
Restaurants
炉裏御食事処 - 14 min. rijden
グレンパークさわんど - 9 min. rijden
平湯民俗館 - 8 min. rijden
やどり木 - 8 min. rijden
中の湯温泉旅館外売店 - 3 min. rijden
Over deze accommodatie
Taisyoike Hotel, Kamikochi
Hotel vlak bij Taisho-meer
Taisyoike Hotel, Kamikochi bevindt zich dicht bij Kappa-brug en Yake-berg en biedt een gratis uitgebreid ontbijt, een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en een koffiebar/café. Gratis wifi in de kamer, een wasserij en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
Een cadeauwinkel, een automaat en een lift
Rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Taisyoike Hotel, Kamikochi hebben veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Eten en drinken
Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.00 uur
Een koffiebar/café
Een restaurant
Gezinsvriendelijk
Extra bed
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
Automaat
Bagageopslag
Cadeauwinkel/kiosk
Receptie met beperkte openingsuren
Wasserij
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Spa
Openbaar binnenbad (geen mineralen)
Yukata (Japanse zomerkimono)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Trapleuningen
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Extra bed
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Toilet met elektronisch bidet
Entertainment
Flatscreen-tv
Eten en drinken
Koelkast
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Bureau
Verwarming (met klimaatregeling)
Vliegenramen
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks geopend van 06.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je speciale dieetwensen of een voedselallergie hebt, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Taisyoike Hotel Kamikochi Matsumoto
Taisyoike Hotel Kamikochi
Taisyoike Kamikochi Matsumoto
Taisyoike Kamikochi
Taisyoike Hotel, Kamikochi Hotel
Taisyoike Hotel, Kamikochi Matsumoto
Taisyoike Hotel, Kamikochi Hotel Matsumoto
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Taisyoike Hotel, Kamikochi?
Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.
Hoe laat kan ik bij Taisyoike Hotel, Kamikochi inchecken?
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.
Tot hoe laat kan ik bij Taisyoike Hotel, Kamikochi uitchecken?
Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.
Waar staat Taisyoike Hotel, Kamikochi?
Dit hotel in Matsumoto ligt op enkele stappen van Taisho-meer en op 3,5 km van Kappa-brug. Ook Yake-berg en Hirayu-onsen liggen op 10 km afstand.
Beoordelingen over Taisyoike Hotel, Kamikochi
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 55 beoordelingen
10 - Uitstekend
22
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 55 beoordelingen
8 - Goed
25
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 55 beoordelingen
6 - Redelijk
7
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 55 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 55 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 okt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
ティム, 神戸市
Reisde met een groep
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員さんが皆さん親切でした。
ティム
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Christian
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outdated hotel in perfect location
The hotel is a bit outdated as others wrote. It’s simple though big rooms with view of the pond. The breakfast and dinner was very good with view of the pond. The hot bath is nice with view to the pond, though it’s no Onsen (hot spring/vulcanite water). And it’s the perfect start to walk the 4-5h round trip. The bus stop is directly in the front of the hotel. If you take the bus to Kamikochi, get off one stop before(!) the final stop if you wanna go to the hotel first. Further, if you buy the bus ticket in the hotel you get ~50% discount. They also can bring your luggage to Kamikochi Bus Terminal but you also can drop it off at a service counter at the Bus Terminal (no coin lockers anywhere available). Taxi is only operated by fixed price and very expensive. As the hotel is directly at the pond, it’s perfect if you plan to shoot eg pictures during the night/early morning as you walk 20m and you are there.
Christian
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
EMIKO
Reisde met een groep
2 jul 2020
Positief: Personeel en service
EMIKO
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Ton, 中部
Reisde met een groep
27 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
古い。お洒落でない。レストランも売店も最悪
Ton
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Wai Kwok
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大正池的酒店
想入住上高地酒店,這間是不錯的選擇,價格算最平,對住大正池!唯一浸湯地方太細
Wai Kwok
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Jean-Michel
24 okt 2019
Positief: Personeel en service
Hôtel vieillissant, au confort rudimentaire. Personnel accueillant. Cuisine moyenne. Mais bien placé près du lac et pour faire des balades
Jean-Michel
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
dinnie, hongkong
Reisde met partner
21 okt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff and service were excellent. The property was a bit outdated. Wish the mattresses and pillows were not so hard. Overall the staff was great. The kitchen prepared excellent Japanese food. Would recommend this facility to my family and friends. I would also stay here on my next trip to Japan.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Bosen, 台北
Reisde met partner
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
リニューアルされた大正池ホテル
Shigeki
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Kelli
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We really enjoyed our stay at the Taisyoike Hotel. It was a great base to experience Kamikochi from. The front desk staff were very helpful and accommodating, the food delicious, and the spacious rooms were a nice change from the city. I would highly recommend.
Kelli
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Hiroko
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
レストラン、大浴場からの眺めが素敵‼︎
大浴場の湯船は1つですが、綺麗で、眺めも最高でした。
コインランドリーがあるのも助かりました。
Hiroko
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Very good
Wee
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location base for hiking around kamikochi.
good base for hiking in kamikochi national park as the hotel offers trails right on location. The view of the pond was spectacular. Note that there is no real onsen but a public bath in this hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Mei, 🇭🇰
Reisde met partner
7 jul 2019
Positief: Personeel en service
Overpriced, room is quite small
Need more information for walk around
Mei
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Masako
28 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer