Iroha Grand Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kasteel van Matsumoto
Fotogalerie voor Iroha Grand Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 48
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
9,2 van 10
Fantastisch
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Massages in de kamer
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Massages in de kamer
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Smoking Floor) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate, Smoking Floor)
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Massages in de kamer
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate, Smoking Floor) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate, Smoking Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Massages in de kamer
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Massages in de kamer
Een bureau
Alle foto's voor Moderate Double Room Non Smoking laden

Moderate Double Room Non Smoking
Alle foto's voor Moderate Twin Room Non Smoking laden

Moderate Twin Room Non Smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin (High Floor /Separate Bath And Toilet) laden

Deluxe Twin (High Floor /Separate Bath And Toilet)
Alle foto's voor Superior Corner Twin Room Non-Smoking laden

Superior Corner Twin Room Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-14-9, Chuo, Matsumoto, Nagano, 390-0811
Over deze accommodatie
Iroha Grand Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Richmond Hotel Matsumoto
Richmond Hotel Matsumoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 765 beoordelingen
De prijs is โฌย 46
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
ILOHA GRAND HOTEL
ILOHA GRAND MATSUMOTOEKIMAE
IROHA GRAND Matsumotoekimae
Hotel IROHA GRAND HOTEL Matsumotoekimae Matsumoto
Matsumoto IROHA GRAND HOTEL Matsumotoekimae Hotel
Hotel IROHA GRAND HOTEL Matsumotoekimae
IROHA GRAND HOTEL Matsumotoekimae Matsumoto
ILOHA GRAND HOTEL MATSUMOTOEKIMAE
IROHA GRAND HOTEL
IROHA GRAND
Book IROHA GRAND HOTEL
IROHA GRAND HOTEL Hotel
IROHA GRAND HOTEL Matsumoto
IROHA GRAND HOTEL Hotel Matsumoto
IROHA GRAND HOTEL Matsumotoekimae
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Iroha Grand Hotel
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
RM
31 jul 2024
RM
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Paean
Reisde met een groep
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paean
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 โ Uitstekend
yoshikazu
Zakenreiziger
5 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshikazu
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 โ Uitstekend
JUNICHI
Zakenreiziger
2 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNICHI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Aki
Reisde met familie
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aki
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Andrew
28 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Kazuyuki
Zakenreiziger
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuyuki
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
TAKUYA
Reisde met een groep
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUYA
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
ZIHMING
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ZIHMING
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Rich
Reisde met familie
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Rich
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
KENJI, NAGANO
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Mark, Birmingham
Reisde met een groep
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
HIDEHARU
22 okt 2025
HIDEHARU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Kianne
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kianne
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Shunsuke
Zakenreiziger
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunsuke
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
MIO
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
DANIEL ALEJANDRO AYALA
8 okt 2025
DANIEL ALEJANDRO AYALA
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Gerald, Calgary
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Toshiki
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Philip
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
HYEINN
7 sep 2025
HYEINN
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
SATOKO
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Saori
Zakenreiziger
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saori
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
KUNIO
25 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
KUNIO
1 nacht verbleven in augustus 2025








