B&B De Hofnar Maastricht
Bed & breakfast met 20 restaurants, op enkele stappen van Vrijthof
Fotogalerie voor B&B De Hofnar Maastricht





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Plasmatelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Standaard tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Plasmatelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, privébadkamer laden

Tweepersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Plasmatelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kleerkast
Misschien vind je dit ook leuk

Garner Hotel Maastricht by IHG
Wittevrouwenveld
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 55 beoordelingen
De prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Keizer Karelplein 13 (Vrijthof), Maastricht, 6211 TC
Over deze accommodatie
B&B De Hofnar Maastricht
Gelijkaardige accommodaties

Boutique Hotel Grote Gracht
Boutique Hotel Grote Gracht
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Roomservice
8.0 van 10, Zeer goed, 547 beoordelingen
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.70 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10.95 voor volwassenen en EUR 5.95 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: EUR 12.50 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 30 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van EUR 5 op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
B B Hofnar
B B Hofnar B&B
B B Hofnar B&B Maastricht
B B Hofnar Maastricht
B&B De Hofnar Maastricht Maastricht
B&B Hofnar Maastricht
B&B Hofnar
Hofnar Maastricht
B&B De Hofnar Maastricht Bed & breakfast
B&B De Hofnar Maastricht Bed & breakfast Maastricht
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over B&B De Hofnar Maastricht
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
4 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Martine
12 dec 2019
Martine
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Johan
24 jun 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alleen in geval van nood ....
Johan
10/10 – Uitstekend
Liam
9 jan 2023
Liam
8/10 – Goed
Juline
29 nov 2022
Juline
4/10 – Matig
Silvia
26 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
JinJing
Reisde met een groep
29 jan 2022
Negatief: Netheid, comfort kamer
Staying Experience
JinJing
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Lucas
Reisde met familie
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom custo benefício
Lucas
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Eva
1 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matratzen zu weich
Eva
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
YUCHEN
Reisde met familie
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUCHEN
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Dorothea
Reisde met familie
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dorothea
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Benoît
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benoît
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr nettes, kleines B&B mitten im Zentrum
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
B and B, but breakfast is extra, a lot extra
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
ひかり, Kyoto Japan
19 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten











