Kings Cross Inn Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Russell Square

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kings Cross Inn Hotel

Voorkant van accommodatie
Interieur
Receptie
Een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Serveert lunch en diner, Italiaanse gerechten
Kings Cross Inn Hotel ligt op een steenworp van Russell Square en Brits museum en biedt een koffiebar/café, autoverhuur ter plaatse en een restaurant. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een bar.

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Familiekamer, Meerdere bedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 eenpersoonsbed en 2 tweepersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 8 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy Double (No Window)

  • Max. aantal: 2

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Small Single

  • Max. aantal: 1

Family Room

  • Max. aantal: 5

Triple Room

  • Max. aantal: 3

Quadruple Room

  • Max. aantal: 4

Double Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
9-11 Euston Road, London, England, NW1 2SA

In de buurt

  • Russell Square - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Brits museum - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Leicester Square - 5 min. rijden - 2.3 km
  • Piccadilly Circus - 5 min. rijden - 2.7 km
  • Trafalgar Square - 5 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Londen (QQK-Station King's Cross) - 1 min. wandelen
  • Metrostation King's Cross St. Pancras - 3 min. wandelen
  • Heathrow Airport (LHR) - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬1 min. wandelen
  • ‪Costa Coffee - ‬1 min. wandelen
  • ‪Five Guys - ‬1 min. wandelen
  • ‪Burger King - ‬2 min. wandelen
  • ‪Nando's - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kings Cross Inn Hotel

Hotel vlak bij Russell Square
Vlak bij Kings Cross Inn Hotel vind je University College London en Brits museum. Gasten genieten hier van een koffiebar/café, autoverhuur ter plaatse en een restaurant. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een bar.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een lift en rookvrije accommodatie
  • Conciërgeservice, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 87 kamers bieden leuke voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 11.00 uur: GBP 10 tot 25 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Altonapoli

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 23 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 4 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een waarborg van GBP 100 te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer GBP 10–25 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Inn Kings Cross
Kings Cross Hotel Inn
Kings Cross Inn Hotel
Kings Cross Inn Hotel London, England
Kings Cross Inn Hotel London
Kings Cross Inn Hotel Hotel
Kings Cross Inn Hotel London
Kings Cross Inn Hotel Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kings Cross Inn Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Kings Cross Inn Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Kings Cross Inn Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Kings Cross Inn Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, op 2 km afstand van University College London, Russell Square en Brits museum. Ook Leicester Square en St. Paul's Cathedral liggen op 3 km afstand. Londen (QQK-Station King's Cross) ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Metrostation King's Cross St. Pancras is het 3 minuten wandelen.

Beoordelingen over Kings Cross Inn Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 351 van 1579 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 422 van 1579 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 413 van 1579 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 216 van 1579 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 177 van 1579 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ingrid

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Goed bereikbaar en schone kamers
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Roland

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yvonne

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception staff very unfriendly! They don’t look to your eyes when you speak to them or vice versa. They greet you because they HAVE too…not to welcome you. We had a family room, 2 double beds and 1 single bed. Space way too small! Bathroom no window nor ventilation. Water to shower and at the sink..very very slow. Hot water is not hot enough to have a decent shower. Just terrible 4 days !! In The realty the hotel does not looks like at the pictures on expedia or their own website! We have chosen this hotel because near the station. Just accross street. Down the Easton road are many other hotels. Just please do not chose this hotel !!!! You will regret it.
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Maikel

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Y.F.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We verbleven 2 nachten. De hotelkamer was koud, we moesten de airco aanzetten voor de warmte. Het was een kleine kamer met wat voorzieningen en hier en daar gebreken. Incheck personeel was ok, check out personeel zat niet achter zijn bureau, we moesten even wachten. Hotel was goed gelegen dichtbij kings cross underground.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kimberly

2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Anita, Assen

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Schone handdoeken en beddegoed. Maar een doorgezakt bed met in het midden een enorme kuil, dus slecht geslapen. Badkamer mankeerde an alles aan. Toiletpot lek, dus een vieze geur en water op de grond. Geen afdekstop in de wasbak. Geen handvat aan de la van het meubel. Helft van de douchecabine ontbrak. De oplossing: een te kort douchegordijn waardoor douchewater op de vloer spatte. Overal waar het niet nodig was kitranden en waar het nodig was niet. Wcborstelhouder ontbrak, dus borstel lag op de grond. Personeel zei het absoluut nodige maar geen vriendelijkheid en gastvrijheid. Voor het ontbijt moest je door allerlei gangetjes en over trappetjes naar een apart restaurant. We waren niet enthousiast. Pluspuntje was een eigen koelkastje en mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Maar als we weer naar Londen gaan dan zeker niet naar dit hotel.
4 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Jan, augustinusga

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie was perfect op kings cross. Je kon ontbijt lunch en diner doen bij restaurant wat binnendoor te vinden was. De kamer wqs erg klein, gelukkig voor een zacht prijsje kunnen boeken anders was het zeker niet het geld waard geweest. Meubilering was beschadigd, schimmel in de douche. Op de kamer was je verplicht om op bed te zitten of te liggen. Geen stoelen aanwezig, was ook geen ruimte voor. Medewerkers bij de balie behulpzaam. Geen gezellige ruimte waar je met gasten bij elkaar kan zitten.
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Dellwyn, Arnhem

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
There is some construction and people chatting outside but the room was impressive.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Susan, Piaseczno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voices in the hallway were loud.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Michelle

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area is convenient for transportation but the room we were initially put in stunk of mildew and sewage, there was evident water damage throughout both the bathroom and sleeping area. The second room was an improvement, however, the bathroom still smelled absolutely horrible, the beds were mostly springs, the air conditioning didn’t work and made a horrible noise. The towels had holes in them and were stained, stains were also on the bedsheets. Additionally, the doors struggled to open, every single time, you’d have to scan the key card multiple times and yank, MULTIPLE times just for it to open. We had a few decent interactions with staff, the gent who changed our rooms was very kind and sympathetic.
6 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ursula

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist in die Jahre gekommen, es ist abgenützt, aber das Zimmer war sauber. Das Personal sehr freundlich. Unser Zimmer roch leider sehr übel nach Kanalabgasen! Die Lage ist super.
3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Zina

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicht zu empfehlen. Not recommended. Very old , it smells bad. The bathromm is very old and defect . It is too much loud . The doors are loud and very old. Will never come back again .
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Christin

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Es war ok, mehr aber auch nicht, das Zimmer für 3 Personen deutlich zu klein. Die Dusche war auch nicht gut, es gab keine Handbrause.
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

SALAI

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent. but the rooms are small and narrow
6 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Howard, West Des Moines

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Our first room the bathroom door hit the bed and the air conditioning was nonexistent. The second room was acceptable but the bed had seen better days.
5 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Brittany

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
great location across the street from the train station. the ac only worked when you had the key in the slot in the room and you’re only allowed 1 key per room, which in englands heat wave after walking for 10 hours roundly went to come back to a boiling room. The towels also had a strange smell and the room smelled musty. The room was huge for a european hotel and was walkable. overall a good stay, just the ac wasn’t working to well even when we were in the room and only allowed to be turned down to 19.
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

doc shahnawaz

Reisde met familie
Positief: Netheid
Transport access good with some fair options for Food
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Hyun Sun

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was great, but the hairdryer was really old and dirty. There was a lift, but you had to carry your luggage up one floor to get to it. If you were on a higher floor, there was no lift on the fourth floor. This hotel is not a good option if you're carrying a lot of heavy luggage.
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kar Wai

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible Experience – Would Not Recommend This was the worst hotel experience I’ve ever had. The first room we were given was full of large flies, so we had to request a room change. The second room was in the basement and the hallway smelled strongly of urine. We felt unsafe in the room and decided to leave. We forfeited the charge for the next night and booked another hotel instead. Definitely not worth the money or stress.
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Rubén

Negatief: Netheid
The publicity pictures are deceiving. The room is much smaller than it appears. They stacked the beds as if it was a Tetris Game. It was impossible to move around or to set our bagagge. There was a piece of corn on the floor when we arrived (yes, corn), the towells didn’t smell good, the WC brush was dirty, and in general the room needs a lot of maintenance. The stairways are a real maze, so good luck moving your bags around. The only good thing is that the Hotel is within a walking distance from the train and subway stations.
4 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Judy

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had the worst experience here. It’s not worth it. I arrived around midnight with a large suitcase and two carry-ons, only to be assigned a room on the top floor (4th floor). They claimed there was an elevator, but to reach it you first have to go down one flight of steep, awkward stairs. The elevator itself only goes to the 3rd floor, and from there it’s another three sets of stairs to reach the 4th floor. After I struggled and nearly fell getting to the elevator, the front desk finally offered to help with my luggage. During a heatwave (Aug 11 & 12, 2025), the air conditioning didn’t work at all—it blew hot air like a heating system. I couldn’t sleep the entire night. I filed a complaint at 7 a.m. on Aug 12, but when I returned at 10 p.m., nothing had been fixed. I asked to check out early and requested a refund, as I had paid for an air-conditioned room, but they refused. I do have sympathy for the young man at the front desk, who worked long hours and seemed inexperienced in handling these situations. Unfortunately, this reflects poor management rather than his fault. I would never stay here again and cannot recommend it to anyone—bad management and poor service.
3 nachten verbleven in augustus 2025