Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 4 minuten stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

Accommodatievoorziening
Lobby
Restaurant
Lift
Exterieur

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 94
4 nov - 5 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, niet-roken (A with Complimentary Light Breakfast)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (B with Complimentary Light Breakfast)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een apart bad en aparte douche
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with Complimentary Light Breakfast)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(22 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige kamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (A with Complimentary Breakfast)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (with Complimentary Breakfast)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken (B with Complimentary Breakfast)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een apart bad en aparte douche
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (Japanese Breakfast included)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken (A) (Japanese Breakfast included)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, niet-roken (B) (Japanese Breakfast included)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Een apart bad en aparte douche
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room(B)

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room(A)

  • Max. aantal: 2

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2

Run of House

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
325 Maruyacho, Gokomachi-dori, Sanjo-agaru, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8086

In de buurt

  • Pontocho-laan - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Markt van Nishiki - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Shijo-straat - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Nijō-kasteel - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Shiyakusho-mae - 5 min. wandelen
  • Station Sanjo - 8 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪スマート珈琲店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Tully's Coffee - ‬1 min. wandelen
  • ‪かに道楽 京都本店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪天下一品新京極三条店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪御蕎麦 本家 田毎 三条本店 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

Hotel vlak bij Kawaramachi-straat
Vlak bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo vind je Markt van Nishiki en Pontocho-laan. Gasten genieten hier van een koffiebar/café, een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een lift, een automaat en een kluis bij de receptie
  • Een 24-uurs receptie en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 137 kamers bieden volop comfort dankzij filmpremières en (laptop)kluisjes, bovenop voordelen zoals airconditioning en slimme speakers. Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 43 inch met Netflix, Hulu en streamingdiensten
  • Koelkasten, slimme speakers en satellietzenders

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hoogpolig tapijt in de kamer
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Filmpremières
  • Flatscreen-tv van 43 inch met kabel-/satellietzenders
  • Hulu
  • Netflix
  • Slimme luidspreker
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Prince Safety Commitment (Prince Hotels & Resorts) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Prince Smart Kyoto Sanjo Kyoto
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo Hotel
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo Kyoto
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo?

Vandaag, 29 okt. 2025, kost een verblijf bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo van één nacht voor twee volwassenen op 4 nov. 2025 min. € 93,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Prince Smart Inn Kyoto Sanjo voor parkeren?

Bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Prince Smart Inn Kyoto Sanjo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Prince Smart Inn Kyoto Sanjo?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, op 5 minuten wandelen van Teramachi -straat en Kawaramachi-straat. Ook Markt van Nishiki en Pontocho-laan liggen op 10 minuten wandelen. Metrostation Shiyakusho-mae ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen over Prince Smart Inn Kyoto Sanjo

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 271 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 103 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 411 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Hendrik Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastisch hotel met veel comfort

Heel erg mooi, nieuw en net hotel. Comfortabele bedden en fijne kamer. Met ontbijt (niet fantastisch maar ok). Het ligt heel erg centraal en is goed bereikbaar.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

naoki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また利用したい。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

MICHAEL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

INGRID

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Room was modest but clean, small breakfast was uninspired
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera più spaziosa rispetto alla media degli hotel giapponesi
3 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Nancy

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is more of a hostel than a proper hotel. It is very basic and at times surprising at lack of amenities and free breakfast is terrible (power soup, bad coffee, stale bread and a boiled egg). For example, there are no cups/ kettle in the room. They only provide one bottle of water and there are signs at cafe in morning where breakfast is served that you cannot request hot water and you can only use 2 oz cups provided for water. I’d rather stay at a capsule hotel at 1/5th the price as bathroom is very basic and in not in a separate room. This is a good option when prices are low but very poor value for $300 Canadian a night when there are hotels in the area that are so much better. Will not be recommending or staying here again due to abundance of much better options in Gion.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Richie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful experience staying in a Roykan. Lovely owner and staff. Superb traditional breakfast. Lots of space… and our own onsen. Superb.
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kristina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great but the washing machines in the guest laundry need to be deep cleaned more frequently.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Chaoying

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There’s not enough food in the morning.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

jun

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place! Right next door to Nishiki Market! Loved it here!!
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Asako

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Oleksandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, not too small compared to the average room sizes in Japan, staff were amazing, and the hotel itself is very new and good-looking.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yinong

2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Yayoi

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
便利よく、清潔でよかったです。 最低限の設備ながら十分満足でした。 スタッフの少なさが安さの秘訣かと思いますが年齢が高い世代にはスマートチェックイン等スタッフが対応してくれないことに不便を感じたようでした。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Casey

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was mostly clean. The only issue was it seems like behind the shower door does not always get cleaned properly because there was mold growing on the shower corner and floor behind the door. Elsewise very clean!
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Gladwin

Positief: Netheid, personeel en service
Good
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

haruhisa

施設も綺麗で繁華街から一本おくにあり わりと静かです
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Xiaolu

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The location was great and convenient.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

OKUNO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
フロントの方の対応がとても良かったです。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Geoffrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very easy check in process, very nice area around hotel such as shopping areas and temples along with easy access to bus and train stations. Staff was very friendly and helpful and while the hotel didn’t have the luggage forwarding service themselves, they were right next to a Yamato office which was very convenient.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tipptopp.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

AZUMI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

心平

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寝泊まりするにはいい立地 部屋も清潔
1 nacht verbleven in september 2025