Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 119
17 aug - 18 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
25 van 25 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken laden

Junior suite, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, niet-roken (NOHGA) laden

Suite, niet-roken (NOHGA)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Een eettafel
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Floor) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Floor)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Extra bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Extra bed)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (King Room) laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (King Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (King Room with Extra Bed) laden

Premium kamer, niet-roken (King Room with Extra Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Alle foto's voor Premium King Room laden

Premium King Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Extra Bed(Triple Use Available) laden

Deluxe Twin Room With Extra Bed(Triple Use Available)
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Executive King Room laden

Executive King Room
Alle foto's voor NOHGA Suite laden

NOHGA Suite
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Double Room (Upper Floor) laden

Double Room (Upper Floor)
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 57
26 aug - 27 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-450-1 Gojobashi-Higashi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0846
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.182 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nohga Kiyomizu Kyoto Kyoto
NOHGA HOTEL KIYOMIZU KYOTO Hotel
NOHGA HOTEL KIYOMIZU KYOTO Kyoto
NOHGA HOTEL KIYOMIZU KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 okt 2024
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Andreas
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter, Budaors
Reisde met een groep, Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met partner, Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Rickey
Reisde met familie
4 aug 2025
Negatief: Voorzieningen
Rickey
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter, Budaors
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
10/10 – Uitstekend
milagros
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
milagros
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Santiago
Reisde met een groep
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Santiago
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Adam, Budaors
Reisde met een groep, Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Felipe
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Felipe
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Oliverio, Daly City
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oliverio
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gilbert
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gilbert
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Murat, West Wickham
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Murat
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met partner
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joselito, panorama city
Reisde met familie en kleine kinderen
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joselito
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline, Tahlequah
Reisde met familie en kleine kinderen
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Roxana
Reisde met partner
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Roxana
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
alissa
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alissa
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hai
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hai
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lee
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Whitney
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Whitney
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kevin
18 jul 2025
kevin
2 nachten verbleven in juli 2025