Kyoto Machiya Zeniyacho
Pension in Kyoto, in de buurt van Kiyomizu Temple
Fotogalerie voor Kyoto Machiya Zeniyacho





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Huis (Private Japanese Machiya Suite - AI) laden

Huis (Private Japanese Machiya Suite - AI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
2 Badkamers
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Huis (Private Japanese Machiya Suite SHU) laden

Huis (Private Japanese Machiya Suite SHU)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
2 Badkamers
Een apart bad en aparte douche
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.436 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

258, Zeniya-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8303
Over deze accommodatie
Kyoto Machiya Zeniyacho
Gelijkaardige accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 314 beoordelingen
De prijs is € 171
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kiraku Kyoto Zeniyacho
Kyoto Machiya Zeniyacho Kyoto
Kyoto Machiya Zeniyacho Guesthouse
Kyoto Machiya Zeniyacho Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kyoto Machiya Zeniyacho
9,8
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,8
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 nov 2025
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Camelia
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Camelia
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Emilio
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emilio
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Santiago
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Santiago
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dinh Dung Tony
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dinh Dung Tony
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesus
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met een groep
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ann
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Linda, Land O Lakes
Reisde met partner
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Aaron
Reisde met familie
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aaron
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Amy
Reisde met partner
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Bao Ting
Reisde met familie en kleine kinderen
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bao Ting
10/10 – Uitstekend
Nichole
Reisde met familie
1 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nichole
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Dana
Reisde met familie
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outstanding Machiya in Kyoto




Dana
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie en kleine kinderen
14 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Asha
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asha
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
SEAN PAUL
Reisde met partner
4 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
SEAN PAUL
10/10 – Uitstekend
Kana
28 apr 2023
Kana
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Dinh
24 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dinh
10/10 – Uitstekend
Livio
24 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredibly relaxing experience
Livio
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Ryan
8 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
10/10 – Uitstekend
Wei Yi
Reisde met familie
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wei Yi
3 nachten verbleven in november 2022

















