Hotel Japanesque Kyoto Station ZEQUU ANNEX
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Hotel Japanesque Kyoto Station ZEQUU ANNEX





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, uitzicht op de stad laden

Eenvoudige Twin kamer, uitzicht op de stad
7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
Wijk Nakagyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 613 beoordelingen
De prijs is € 55
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

40-8 Higashikujo Nishiiwamotocho, Kyoto, Kyoto, 601-8005
Over deze accommodatie
Hotel Japanesque Kyoto Station ZEQUU ANNEX
Gelijkaardige accommodaties

Randor Residential Hotel Kyoto Suites
Randor Residential Hotel Kyoto Suites
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 520 beoordelingen
De prijs is € 58
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Japanesque Kyoto Zequu Annex
HOTEL JAPANESKU KYOTO STATION ZEQUU ANEX
Hotel Japanesque Kyoto Station ZEQUU ANNEX Hotel
Hotel Japanesque Kyoto Station ZEQUU ANNEX Kyoto
Hotel Japanesque Kyoto Station ZEQUU ANNEX Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Japanesque Kyoto Station ZEQUU ANNEX
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
m
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
m
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Takashi
27 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Takashi
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
doris
21 jul 2025
Negatief: Netheid
doris
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Janis
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Janis
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lara
Reisde met een groep
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lara
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KEI
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KOYA
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOYA
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Diego
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Atsushi
Zakenreiziger
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atsushi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Twin room for max two guests
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sandeep
16 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandeep
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
7 apr 2025
Rodrigo
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hermann
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hermann
11 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hans
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
京都駅に近い新しい清潔なホテル。入口に看板がないので入るのに迷います。朝食は自力確保が必要です。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gen, Tsukuba
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gen
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Agnes
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agnes
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nigel T.M.
Reisde met familie
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good vibes and lovely neighborhood
Nigel T.M.
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Tamotus
6 dec 2024
Tamotus
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Maurice
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Maurice
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
akira
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
akira
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Etsuko
Reisde met familie
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Etsuko
3 nachten verbleven in november 2024

















