La Walon Hotel
Hotel met gratis valetparkeerservice, op 3 minuten stappen van Strand van Kuta
Fotogalerie voor La Walon Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer (Upper Floor) laden

Superior kamer (Upper Floor)
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer (Upper Floor) laden

Deluxe kamer (Upper Floor)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer (Ground Floor) laden

Superior kamer (Ground Floor)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer (Ground Floor) laden

Deluxe kamer (Ground Floor)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Poppies Lane, Kuta, Bali, 80361
Over deze accommodatie
La Walon Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Grand La Walon Hotel
Grand La Walon Hotel
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 658 beoordelingen
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer IDR 60000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: IDR 125000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
La Walon
La Walon Hotel
La Walon Hotel Kuta
La Walon Kuta
La Walon Bungalows Bali/Kuta
La Walon Bungalows Hotel Kuta
Walon Hotel Kuta
Walon Hotel
Walon Kuta
La Walon Hotel Bali/Kuta
La Walon Hotel Kuta
La Walon Hotel Hotel
La Walon Hotel Hotel Kuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over La Walon Hotel
8,2
Zeer goed
7,6
Netheid
8,2
Locatie
8,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner, Reisde met familie
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
siti
Reisde met familie en kleine kinderen
1 apr 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
siti
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Beatrix
4 dec 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Beatrix
9 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Ben, Doetinchem
31 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met vriendelijk personeel
Ben
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 feb 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Goede prijs, kwaliteit.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Wilhelm
11 sep 2025
Positief: Netheid
Wilhelm
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Roy
Reisde met een groep
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roy
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
kazuhiko
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

kazuhiko
8 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
XINYE
19 aug 2025
XINYE
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kylie
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kylie
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Atsuro
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsuro
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin John
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Kevin John
14 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
yusuke
Reisde met een groep
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yusuke
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Diego
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Diego
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jay
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jay
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bruce
22 apr 2025
Bruce
10 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
David Allen, Beeliar
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David Allen
10 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Robert
8 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Lisa
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Alan
1 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
10/10 – Uitstekend
David Allen, Beeliar
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David Allen
14 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Stephen
27 jan 2025
Stephen
8 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Nancy
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nancy
6 nachten verbleven in januari 2025








