Grand Ixora Kuta Resort
Hotel aan het vlonderpad met een volledig uitgeruste spa en bars/lounges
Fotogalerie voor Grand Ixora Kuta Resort





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
14 nov - 15 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, toegang tot zwembad laden

Superior kamer, toegang tot zwembad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Kartika Plaza 92, Kuta, Bali, 80361
Over deze accommodatie
Grand Ixora Kuta Resort
Gelijkaardige accommodaties

EDEN Hotel Kuta Bali
EDEN Hotel Kuta Bali
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 545 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 voor volwassenen en IDR 100000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: IDR 380000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Whiz
Grand Whiz Hotel
Grand Whiz Hotel Kuta
Grand Whiz Kuta
Grand Ixora Kuta Resort
Grand Ixora Resort
Grand Ixora Kuta
Grand Ixora
Grand Ixora Kuta Resort Bali
Grand Ixora Kuta Resort Kuta
Grand Ixora Kuta Resort Hotel
Grand Ixora Kuta Resort Hotel Kuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Grand Ixora Kuta Resort
7,8
Goed
8,2
Netheid
8,2
Locatie
8,2
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Ruben, Heerlen
12 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alles prima in orde.
Ruben
8/10 – Goed
Georgina
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Georgina
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
AKIHIRO
1 okt 2025
AKIHIRO
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Shannon
30 aug 2025
Shannon
9 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jill
11 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jill
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
MAKIKO
Reisde met een groep
23 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
MAKIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rolando Rochester
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Rolando Rochester
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TUYOSI
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TUYOSI
17 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jay Ian
14 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jay Ian
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Juan
8 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Syed
5 mei 2025
Syed
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David
4 mei 2025
David
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MIGUEL
30 apr 2025
MIGUEL
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Witoon
Reisde met een groep
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Witoon
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Glen
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glen
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Maggie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maggie
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Ryoka
30 jan 2025
Ryoka
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Joy
Reisde met partner
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joy
4 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Leah
19 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leah
3 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Alexandra
13 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Chontelle
24 dec 2024
Chontelle
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
yuki
13 dec 2024
yuki
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 dec 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024








