JR Kyushu Station Hotel Kokura
Hotel in het centrum in Kitakyushu, bij het shoppingcenter, op 9 minuten stappen van Riverwalk Kitakyushu
Fotogalerie voor JR Kyushu Station Hotel Kokura





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Semi Double) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Semi Double)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(34 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer (Excellent) laden

Twin kamer (Excellent)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Top Floor, Lounge Access) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Top Floor, Lounge Access)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Top Floor) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Top Floor)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Top Floor) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Top Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken (Top Floor) laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken (Top Floor)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een zetelbed
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Top Floor, Lounge Access,for 2 people) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Top Floor, Lounge Access,for 2 people)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Semi Double) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Semi Double)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een ligbad
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Asano 1-1-1, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka, 802-0001
Over deze accommodatie
JR Kyushu Station Hotel Kokura
Gelijkaardige accommodaties

RIHGA Royal Hotel Kokura
RIHGA Royal Hotel Kokura
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2310โ2310 voor volwassenen en JPY 1155โ1155 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
JR Hotel Kokura
JR Kyushu Station Kokura
JR Kokura
Jr Kyushu Kokura Kitakyushu
JR Kyushu Station Hotel Kokura Hotel
JR Kyushu Station Hotel Kokura Kitakyushu
JR Kyushu Station Hotel Kokura Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over JR Kyushu Station Hotel Kokura
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
kookju
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
kookju
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใญใใฐ
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


ใใญใใฐ
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Mito
Reisde met een groep
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mito
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
??
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Elaine, Cape Woolamai
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Elaine
8 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Makiko
Reisde met familie
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makiko
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Yuichi
Zakenreiziger
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Sze Chung
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sze Chung
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
yukiko
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yukiko
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
SHIGEO
25 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEO
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Takafumi
Zakenreiziger
25 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Takafumi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฒใใฟ
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฒใใฟ
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Keiko, Torrance
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Keiko
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Bert
14 okt 2025
Positief: Netheid
Bert
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
ใทใฒใ
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใทใฒใ
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Jeffry
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffry
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroshi
Zakenreiziger
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Fung Yi Fiona
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fung Yi Fiona
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Noriko
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Rajkumar
6 okt 2025
Positief: Netheid
Rajkumar
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
ใใใ
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Toshihiko
Zakenreiziger
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihiko
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
KYO
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KYO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Clara
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clara
3 nachten verbleven in september 2025








