Howard Johnson by Wyndham Córdoba La Cañada
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 6 minuten stappen van Municipalidad de la Ciudad de Córdoba
Fotogalerie voor Howard Johnson by Wyndham Córdoba La Cañada





VIP Access
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 83
2 dec - 3 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Figueroa Alcorta 20, Córdoba, Cordoba, 5000
Over deze accommodatie
Howard Johnson by Wyndham Córdoba La Cañada
Gelijkaardige accommodaties

NH Cordoba Panorama
NH Cordoba Panorama
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 497 beoordelingen
De prijs is € 57
20 dec - 21 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (21%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (21%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Count on Us (Wyndham) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van december tot maart
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden niet tot het zwembad, de healthclub en de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Howard Johnson Cañada-Córdoba
Howard Johnson Cañada-Córdoba Cordoba
Howard Johnson Hotel Cañada-Córdoba
Howard Johnson Hotel Cañada-Córdoba Cordoba
Howard Johnson by Wyndham Cordoba Hotel
Howard Johnson by Wyndham Cordoba Córdoba
Howard Johnson by Wyndham Cordoba Hotel Córdoba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Howard Johnson by Wyndham Córdoba La Cañada
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
30 nov 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Anthony Wayne
18 okt 2025
Anthony Wayne
6 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Ashutosh
11 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashutosh
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Maria Alexandra, Brooklyn
13 sep 2025
Maria Alexandra
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Zakenreiziger
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Juan Pedro
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Pedro
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Diego
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Diego
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo Jesús
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo Jesús
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Juan
Reisde met partner
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Martin
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Martin
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Orlando
Zakenreiziger
13 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Orlando
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Constanza
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Constanza
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Filipp
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good quality for low price.
Filipp
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Felipe
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Custo-beneficio!
Felipe
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lemiel
Reisde met partner
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lemiel
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
REBECA
22 feb 2025
REBECA
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Miss
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miss
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
David
15 feb 2025
Good stay, though major issue
David
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
santiago
15 feb 2025
santiago
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Andreza
14 feb 2025
Andreza
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Miss
Zakenreiziger
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miss
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
EDUARDO
23 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Pueden mejorar, tiene la actitud
EDUARDO
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
DIEGO
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DIEGO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Barbara
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barbara
4 nachten verbleven in november 2024








