Privéstrand vlakbij, ligstoelen, parasols, strandlakens

Beoordelingen van Hôtel Barrière Le Gray d'Albion

4 out of 5
Hôtel Barrière Le Gray d'Albion
38 Rue Des Serbes, Cannes, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 567 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 302 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joost

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Charles Richez op 3 aug 2020
Cher client Un grand merci pour votre avis positif à la suite de votre séjour à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincèrement, Charles Richez Directeur Général

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper goed centraal gelegen prijs kwaliteit in orde
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Charles Richez op 27 jul 2019
Dear Guest, Many thanks for sharing this nice comment ! We are pleased to read that you enjoyed our ideal location in the heart of Cannes ! We can't wait to welcome you back to the Hotel Barriere Le Gray d'Albion Cannes, Sincerely, Charles Richez General Manager

8/10 – Goed

vandecasteele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Charles Richez op 10 jul 2019
Dear guest, thank you for your positive feedback! We look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prijs / kwaliteit is super voor cannes, locatie is zeer centraal, zelfs aan drukke straatkant geen geluidsoverlast
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Charles RICHEZ op 2 jun 2019
Dear Guest, What a pleasure to read your kind comment following your stay at the Hotel Barriere Le Gray d'Albion Cannes. It is our pleasure to learn that your stay met your expectations. Looking forward to welcoming you soon, Sincerely, Charles RICHEZ General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader
goede ligging, 3 min stappen van het strand, 5 minuten van centrum.
10 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Charles Richez op 1 okt 2018
Dear guest, Thank you for your positive feedback! It's a pleasure to read how much you enjoyed your stay with us. All of us look forward to welcoming you again at Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Uitstekend

Rens-Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel in Centrum Cannes
Perfect hotel erg centraal gelegen in Cannes. Het hotel is recent gerenoveerd en dat is een erge verbetering.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Charles Richez op 3 okt 2018
Beste Ren Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in Hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. Met vriendelijke groet, Charles Richez General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg mooi hotel vlak aan de boulevard en shoppingce
Erg mooi , netjes hotel vlak aan de boulevard en shoppingcentrum, kortom een geweldige ligging . Vriendelijk personeel , erg behulpzaam maar badkamer zaten wat minpuntjes aan. Glazen om je mond te spoelen na tandenpoetsen werden bijna niet gewisseld, mijn lipstick zat er na 3 dagen nog op.
6 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Charles Richez op 6 aug 2018
Dear guest, Thank you for sharing your feedback with us I am delighted t that you enjoyed your stay with us. your comments have been shared with our housekeeping department to ensure corrective measures are taken. Looking forward to welcoming you again soon, Sincerely, Charles Richez Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel in Cannes
geweldig hotel met goede service.
Dear Chantal, Thank you kindly for such a positive rating regarding your last stay in Cannes. It is a pleasure that you consider our hotel “super” and that you appreciated the high quality of our staff. We cannot wait to welcome you once again to the Hotel Barriere Le Gray d’Albion Cannes! Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel! Helemaal niets op aan te merken.
Reactie van C.Richez, General Manager op 9 dec 2016
Dear Guest, Thank you for having taken time to fill out the questionnaire of Expedia. I notice, with pleasure, that your stay met your expectations and I hope that you will choose again the Hôtel Barrière Le Gray d' Albion Cannes for your next coming on the French Riviera. Best regards, Charles RICHEZ General Manager

10/10 – Uitstekend

FILIP, Oostende

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwaliteit-prijs voor cannes TOP
Alles ok zoals gewoonte, alleen het internet werkt zeer traag.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie, locatie, mindere service
Goede, niet grote kamer met balkon. Wat kleine TV maar overige faciliteiten goed. Locatie erg handig voor Croisette en station. Service iets minder: geen uurtje eerder inchecken terwijl het hotel niet vol leek en geen strandhanddoeken. Ook receptie soms niet telefonisch te bereiken. Zou denk ik niet terugkeren vanwege de service maar zeker geen slecht verblijf.

8/10 – Goed

Alain, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging !
Ideale omgeving, perfect gelegen ( restos & clubbiing ) en met beschikbaarheid van privé-strand !

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sandra L'équipe relation clientèle op 16 mei 2024
Cher Eric, Un grand merci pour avoir pris le temps de partager votre avis positif. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement à l'Hôtel Barrière le Gray d’Albion Cannes,Sincèrement,

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach alles
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sandra Client services and Guest Experience op 16 mei 2024
Dear Ibrahim, Thank you for your 5 star review! It would be a pleasure to welcome you again at Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes. Sincerely,

8/10 – Goed

Sam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sandra Client services and Guest Experience op 16 mei 2024
Dear Sam, We would like to thank you for you positive review and are looking forward to welcoming you back at the Hotel Barriere le Gray d’Albion Cannes, Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolut freundliches Team, sehr hilfsbereit und fürsorglich. Zimmer sehr gross (was in Frankreich selten üblich ist), extrem leise Klimaanlage. Minibar gut und abwechslungsreich gefüllt. Fantastische Lage, sowohl Strand als auch Geschäfte gut zu erreichen. Tolle, dem Hotel angeschlossene Beach Bar/Club. War ein super Aufenthalt.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Sandra L'équipe relation clientèle op 16 mei 2024
Dear Claudia, What a pleasure to discover your amazing review, thank you for taking the time to share it. It is our great pleasure to read that you enjoyed all aspects of your stay from the high quality of service and comfortable room to the ideal location and great beach club Mademoiselle Gray. We are grateful for your support and hope we have the pleasure of welcoming you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

nigel, Read

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff and a great location but the bed although enormous was too hard.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sandra Client services and Guest Experience op 16 mei 2024
Dear Nigel, Thank you for posting your positive review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed our ideal location and high quality of service. However, we are sorry that your bed was not up to your expectation, it is rather unusual, rest assured that your comment will be used as a motive for continuous improvement. Looking forward to welcoming you back, Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Roberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel comodissimo per visitare Cannes , vicino a ristoranti e a due passi dal mare , servizi al top con pulizia eccellente, personale gentilissimo e disponibile e colazione molto variegata e di qualità ottima.
Reactie van Sandra SABTI Client services and Guest Experience op 2 mei 2024
Dear Roberto, We would like to thank you for your valuable feedback! It is our pleasure to read how much you enjoyed our perfect location, comfortable room and buffet breakfast. Of course, we also pass on your kind words to the entire team. Looking forward to welcoming you again in the near future,Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Fabien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une belle adresse cannoise
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sandra SABTI L'équipe relation clientèle op 1 mei 2024
Cher Fabien, Nous vous remercions pour votre sympathique commentaire. Faites nous le plaisir de revenir très prochainement à l'Hôtel Barrière le Gray d'Albion Cannes.Sincèrement,

8/10 – Goed

Raffaella

Tutto ok
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sandra SABTI Client services and Guest Experience op 29 apr 2024
Dear Raffaella, We would like to thank you for your great review and we hope to have the pleasure of welcoming you back very soon! Sincerely,

8/10 – Goed

Charles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sandra L'équipe relation clientèle op 16 mei 2024
Chère Charles, Nous vous remercions de votre avis positif et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement, Sincèrement

10/10 – Uitstekend

Deeny

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was great! Very personable!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sandra SABTI Client services and Guest Experience op 16 apr 2024
Dear Denny, Thank you for your five star review ! We are delighted to read how much you enjoyed your experience with us. We are looking forward to welcoming your again very soon at the Hotel Barriere le Gray d’Albion Cannes. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Maxime

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service impeccable
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Constance, Assistante de direction op 9 apr 2024
Cher Maxime, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement parmi nous à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes.Très sincèrement,

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé. Chambre très confortable. Petit-déjeuner très bon dans un espace avec accès à une très belle terrasse. Je retournerai définitivement à cet établissement.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Constance, Assistante de direction op 9 apr 2024
Chère Sara, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement parmi nous à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes Très sincèrement,

10/10 – Uitstekend

Hüseyin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach mur empfehlenswert
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 27 mrt 2024
Dear Hüseyin,Thank you very much for taking the time to share such positive feedback with us. We are glad you were thrilled with your stay and our facilities. All the Barrière Le Gray d'Albion team is looking forward to welcoming you again soon.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

8/10 – Goed

Khaled

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel loctation is oercet close to beach restaurant shopping area . Rooms are affordable during winter season. I love you watch out for the minibar and breakfast as well as parking more than the average night.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 27 mrt 2024
Dear khaled,Thank you for taking the time to post your complimentary review on your last stay with us at the hotel.We are very happy that you enjoyed our ideal location, a few steps from La Croisette.We all hope to have the pleasure of welcoming you again very soon at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

4/10 – Matig

Sherif

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The only positive is the location
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 27 mrt 2024
Dear Sherif, Thank you for taking the time to post your review on your last stay with us at the hotel.We are very happy that you enjoyed our ideal location, a few steps from La Croisette.We all hope to have the pleasure of welcoming you again very soon at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Bruno

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and very friendly staff.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 27 mrt 2024
Dear Bruno, On behalf of our entire team, we would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially our staff as well as our ideal location !We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Flore

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 27 mrt 2024
Chère Flore, Merci pour votre note très positive : elle est notre meilleure récompense et elle nous encourage fortement à maintenir le niveau d'excellence que vous êtes en droit d'attendre. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre belle maison.Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Sandra

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 27 mrt 2024
Chère Sandra, Nous sommes ravis de découvrir votre note positive. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé votre bonheur parmi nous et espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très vite.Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

ERIC

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Zavadyah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

benhamou

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement très bien on peut tout faire à pied
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hotel, très bien situé, personnel très attentionné. Nous reviendrons.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Chloé

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 10 nov 2023
Chère Chloé,Merci pour votre note très positive : elle est notre meilleure récompense et elle nous encourage fortement à maintenir le niveau d'excellence que vous êtes en droit d'attendre.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très vite lors d'un prochain séjour sur la Côte d'Azur.Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 9 nov 2023
Dear Marianne, We are delighted to have contributed to making your stay a memorable one and hope to have the pleasure of seeing you again very soon.Best regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Luc, GATINEAU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 9 nov 2023
Cher Luc,Un grand merci, pour votre note positive : elle constitue notre meilleure récompense, et cela nous encourage vivement à persévérer dans le niveau d’excellence que vous êtes en droit d’attendre. Ce serait pour nous un très grand plaisir de vous accueillir de nouveau lors de votre prochaine escapade sur la Croisette ! Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Inger-Lise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 8 nov 2023
Dear Inger-LiseThank you very much for your highly positive rating.It was a pleasure welcoming you at hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. We are looking forwards to see you soon again !With kind regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

2/10 – Ontzettend slecht

jules

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Fjolla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was an excellent choice! The employees were very friendly and helpful, the breakfast was delicious, and everything was great!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 8 nov 2023
Dear Fjolla,Thank you for taking the time to post your complimentary review on your last stay with us at the hotel.It is with great pleasure that I read how you enjoyed your stay here. Breakfast is definitely something not to be missed and I hope you will come back to enjoy it again.I'm so happy to read that you found the staff to be one of the highlights. The team works hard to ensure that every aspect of the clients' stay exceeds expectations.We all hope to have the pleasure of welcoming you again very soon at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

8/10 – Goed

Oumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 8 nov 2023
Dear Oumar,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. The entire team of le Gray d’Albion would like to thank you for your positive feedback. With kind regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

2/10 – Ontzettend slecht

GABRIELLE

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 8 nov 2023
Dear Gabrielle,We have taken note of your negative rating : we are deeply sorry that our level of service has not been in keeping with your expectations. Please rest assured that your comfort and satisfaction are our priority. The team hopes to have the pleasure of welcoming you again.Best regards, Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Brenda

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 8 nov 2023
Dear Brenda,We are delighted to have contributed to making your stay a memorable one and hope to have the pleasure of seeing you again very soon.Best regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Sylvia, Sarasota

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jean claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 8 nov 2023
Dear Jean Claude,Thank you for your highly positive rating: they are our best reward and they strongly encourage us to uphold the level of excellence you are entitled to expect. We look forward to welcoming you back next time your travel plans include the French Riviera !With kind regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gorgeous clean hotel in amazing location
Free upgrade to a lovely room with huge bed
View from our room
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 1 nov 2023
Dear Catherine, Many thanks for your positive feedback following your stay at the Hôtel Barrière Le Gray d'Albion.We are delighted to read that you enjoyed your nice room.We hope to have the pleasure to welcome you for your forthcoming stay on la Croisette. Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes