Jannata Resort and Spa
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Jannata Resort and Spa





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 175
inclusief belastingen en toeslagen
19 sep - 20 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Select Comfort
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Villa, 1 slaapkamer, privézwembad laden

Villa, 1 slaapkamer, privézwembad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Privéplonsbad
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Select Comfort
Alle foto's voor Familie villa, 2 slaapkamers, uitzicht op vallei laden

Familie villa, 2 slaapkamers, uitzicht op vallei
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Select Comfort
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Villa, 1 slaapkamer, privézwembad (with Hammock) laden

Villa, 1 slaapkamer, privézwembad (with Hammock)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Privéplonsbad
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Select Comfort
Misschien vind je dit ook leuk

Damara Village Ubud by Alaya Private Estate
Ubud
- Zwembad
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 18 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Rsi Markandya, Br. Bangkiang Sidem Desa Keliki, Ubud, Bali, 80561
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer IDR 150000 voor volwassenen en IDR 100000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 500000 per voertuig
- Toeslag voor vroeg inchecken: IDR 1047500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in
- Toeslag voor laat uitchecken: IDR 1047500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: IDR 500000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Jannata Resort Ubud
Jannata Resort
Jannata Ubud
Jannata
Jannata Resort and Spa Ubud
Jannata Resort and Spa Hotel
Jannata Resort and Spa Hotel Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Jannata Resort and Spa
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michal
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michal
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ASUKA
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



ASUKA
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Debra
Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debra
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shabbar
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shabbar
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ebony
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ebony
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SHOHEI
5 jan 2025
SHOHEI
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Debra, Cochrane
Reisde met partner
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debra
15 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Nicolas
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
CHIAKI, FUNABASHI
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIAKI
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Martin
12 jun 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Sofia
Reisde met partner
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofia
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Maria sonia
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria sonia
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
13 mei 2024
Ali
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Dena
Reisde met partner
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dena
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Lena
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtigt lækkert hotel
Lena
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Gareth
Reisde met partner
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gareth
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
SUNG KI
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUNG KI
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Alexander
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met partner
9 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Alexander
Reisde met partner
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met partner
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danielle
5 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Hannah, West Malling
Reisde met partner
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Pentti
1 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pentti
4 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Clare
13 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth every cent!




Clare
2 nachten verbleven in november 2022



