Op basis van 370 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
89% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 22 jun. 2023
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 mrt. 2022
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 dec. 2019 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
30 dec. 2019 door Paula Casares Guest Service MangerHotelbeheer
Dear Jacobus, Thank you do much for taking the time to rate our hotel. It is a pleasure for us knowing that we have exceeded your expectations. Kind regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima

Geplaatst op 7 sep. 2019 op Hotels
Super ontbijt, kamer is aan vernieuwing toe, jammer
Opmerking van Hotelbeheer
28 sep. 2019 door Community ManagerHotelbeheer
Dear guests, Thank you for your review on Tripadvisor. In our mind is always strive for more and better, to meet the expectations of our customers or better yet, exceed them. We will take in count your words for the next improvments.. We hope to get the opportunity to see you again in the not too far future! Meanwhile, kind regards and thank you for your time! Riccardo Penzo
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 mei 2019
De accomodatie was super. Zeer schoon en vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils.
Opmerking van Hotelbeheer
31 mei 2019 door Community ManagerHotelbeheer
Geachte gasten, we zijn blij te horen dat jullie genoten hebben van uw verblijf in ons hotel. Wij danken u voor de mooie commentaar en geven deze zeker door aan de vermelde personen. Indien u op de hoogte wil blijven van onze nieuwigheden voor een volgende verblijf, kan u ons steeds volgen op de gekende sociale kanalen. We kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Riccardo Penzo
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Bladel

Geplaatst op 5 mei 2019
De service van de receptie was minder goed ,bij aankomst werd ons een mooie kamer toegezegd de kamer was om 2 uur pas klaar. We hadden de koffers in een kamer neergezet maar er werd ons geen handdoek aanboden om alvast naar het zwembad te gaan. Na nog een keer geinformeerd te hebben of de kamer toevallig klaar was werd ons gezegd nee 2uur,uiteindelijk om 2 uur kregen we de sleutel maar wel van een andere kamer.Dit alles was teleurstellend.
Opmerking van Hotelbeheer
9 mei 2019 door Commmunity ManagerHotelbeheer
Dear Guest, First of all, thanks for taking the time to leave us your comments about the hotel H10 Gran Tinerfe. We really appreciate the time you have taken to express your disappointment during your vacation and we ask you to accept our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced. We are disappointed with ourselves because our goal is that each and every guest leave the hotel completely satisfied. Your review will be shared with the reception department to avoid this situation in the future. We hope you will give us the opportunity to regain your confidence in us. Best regards Riccardo Penzo Community Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jun. 2018 op Hotels
Vriendelijk personeel Kamers niet helemaal schoon Helaas was het zwembad niet verwarmd waardoor het niet echt lekker was om in te zwemmen.
Opmerking van Hotelbeheer
10 jul. 2018 door Riccardo PenzoHotelbeheer
Dear Guest, Firstly, we would like to thank you for trusting in our Hotel H10 Gran Tinerfe and for taking the time to share your experience with us. We are happy to read that you had a great time during your stay in H10 Gran Tinerfe. We’re so glad to receive your feedbacks about the Hotel and we will forward them to our entire team. We invite you to follow us on our Social Channels : Facebook, Twitter and Instagram, to be always updated about us and our next news. We are looking forward to see you again. Best regards, The Management team H10 Gran Tinerfe
5 / 5
door Jozef

Gran tinerfe november-december 2017

Geplaatst op 16 dec. 2017 op Hotels
Een super goed hotel,vriendelijke service van alle personeelsleden en lekkere gevarieerde keuken,niks op aan te merken
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2018 door Riccardo PenzoHotelbeheer
Geachte Gasten, wij zijn blij te horen dat jullie een leuk verblijf hebben gehad bij ons. Wij willen u hiervoor ook danken om tijd te nemen en uw bevindingen met ons te delen. Het H10 Management Team
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Leuk hotel en lekker dicht bij het strand

Geplaatst op 11 dec. 2017
Voordelen: Alles was aanwezig. Veel faciliteiten. Gezellig hotel
Nadelen: De badkamers mogen wel een wat moderne uitstraling krijgen net zoals die op kamer 505
Locatie: Locatie ligt perfect. Rustig gelegen maar ook weer niet te rustig. Hotel ligt direct aan het strand.
Dit hotel ligt precies in het rustige gedeelte van de drukkere boulevards Playa de las America en Adeje.
Opmerking van Hotelbeheer
12 dec. 2017 door luHotelbeheer
Dear Jacqueline, Thank you for your comments , it is much appreciated. We are more than happy to know that you are satisfied,this is our objective. Thank you very much
4 / 5
door Lena

4 sterren waardig

Geplaatst op 25 dec. 2016 op Hotels
Prima hotel, prijs kwaliteit zeer goed, wij komen zeker terug