Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
21 van 21 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe Twin kamer (Japanese Modern Room with Terrace) laden

Luxe Twin kamer (Japanese Modern Room with Terrace)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe studio suite (with Open Air Bath, UMI no MIDORI) laden

Deluxe studio suite (with Open Air Bath, UMI no MIDORI)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Traditionele kamer (10 tatami mats) laden

Traditionele kamer (10 tatami mats)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Luxe Twin kamer (Japanese Modern Room) laden

Luxe Twin kamer (Japanese Modern Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe studio suite (with Open Air Bath, SORA no MIDORI) laden

Deluxe studio suite (with Open Air Bath, SORA no MIDORI)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Setsugekka, Japanese Style, 10 tatami) laden

Traditionele kamer (Setsugekka, Japanese Style, 10 tatami)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe studio suite (with Open Air Bath, KAZE no MIDORI) laden

Deluxe studio suite (with Open Air Bath, KAZE no MIDORI)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Setsugekka Japanese Style Room laden

Setsugekka Japanese Style Room
Alle foto's voor Uminomidori Special Room With Open Air Bath laden

Uminomidori Special Room With Open Air Bath
Mai Building Japanese Western Style Room With Terrace
Alle foto's voor Kazenomidori Special Room With Open Air Bath laden

Kazenomidori Special Room With Open Air Bath
Mai Building Japanese Style Room
Mai Building Japanese Western Style Room
Alle foto's voor SORA No Midori Special Room With Open Air Bath And Superb View laden

SORA No Midori Special Room With Open Air Bath And Superb View
Twin Room With View
Deluxe Suit Room With Open Air Bath [Umi No Midori]
Alle foto's voor Mai Building 1st Floor Modern Japanese Room With Terrace laden

Mai Building 1st Floor Modern Japanese Room With Terrace
Alle foto's voor Mai Building 3rd Floor Pure Japanese Style Standard Guest Room laden

Mai Building 3rd Floor Pure Japanese Style Standard Guest Room
Alle foto's voor Mai Building 2nd Floor Modern Japanese Room laden

Mai Building 2nd Floor Modern Japanese Room
Alle foto's voor Sesshu Pure Japanese-style Wooden Guest Room With Terrace laden

Sesshu Pure Japanese-style Wooden Guest Room With Terrace
Japanese-Style With Bath,
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

510, Monju, Miyazu, Kyoto, 626-0001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Taikyourou
Taikyourou
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 60 beoordelingen
De prijs is € 347
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Monjusou
Monjusou Inn
Monjusou Inn Miyazu
Monjusou Miyazu
Monjusou Ryokan
Monjusou Miyazu
Monjusou Ryokan Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Monjusou
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
nakata
2 feb 2025
nakata
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas, Bellevue
Reisde met partner
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
10/10 – Uitstekend
Hsiu-Hui
Reisde met familie
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
超讚的旅館




Hsiu-Hui
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
wan yee
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
好
wan yee
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Cheng Chin
Reisde met familie
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheng Chin
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
kenji
31 jul 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
kenji
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Roy
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roy
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
Reisde met familie
16 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Dr. Andreas
29 mei 2024
Dr. Andreas
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Hungfai
Reisde met familie
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hungfai
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Pierre
Reisde met partner
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Chien-Chung
Reisde met familie
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chien-Chung
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Brenda
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
MARIKO
17 nov 2023
MARIKO
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
tadashi
19 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

tadashi
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Naoko
Reisde met familie
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naoko
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
KEIKO
Reisde met familie
4 apr 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIKO
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
KOJI
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOJI
1 nacht verbleven in oktober 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve
- B&B Toast Hoogstraten
- VanderValkHotels-hotels in Amstelveen
- Aparthotel Acropolis
- Rijksmonument Hotel de Sprenck
- Hotels in Antoing
- Hotels in Libramont-Chevigny
- Chez La Rose
- Hotels met wijngaard in Corsica
- Campings en stacaravans Tilff
- Novotel Lille Centre Grand Place
- Hotels in Paal
- Hotels nabij Designer Outlet Roermond
- Hotels nabij Strand van Kijkduin
Vluchten
Activiteiten
Pakketten