Rosani Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 9 minuten stappen van Strand van Kuta
Fotogalerie voor Rosani Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Melasti, Lebak Bene, Legian, Bali, 80361
Over deze accommodatie
Rosani Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Sylvia Bali Suite Residence
Sylvia Bali Suite Residence
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
6.4 van 10, 11 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: IDR 350000
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer IDR 40000 per persoon
- Toeslag voor extra bed: IDR 200000 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Rosani
Rosani
Rosani Hotel
Rosani Hotel Kuta
Rosani Kuta
Rosani Hotel Bali/Legian
Rosani Hotel Legian
Rosani Legian
Rosani Hotel Hotel
Rosani Hotel Legian
Rosani Hotel Hotel Legian
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rosani Hotel
7,6
Goed
7,8
Netheid
8,8
Locatie
8,0
Personeel en service
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 jun 2020
10 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Vu
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vu
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jan 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
KANAMORI
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたい
KANAMORI
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Julie
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
7 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Lynne, Aus.
24 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynne
5 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Raema, Perth
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Raema
7 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Andy, NT
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andy
8 nachten verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
John, Perth, Australia
26 aug 2018
Positief: Personeel en service
Cosy
John
3 nachten verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Jennifer M
14 aug 2018
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Never Again..
Jennifer M
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Ross
16 apr 2018
It's ok
Ross
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Benjamin
11 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
koji, japan
4 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビーチに近く安いホテル
koji
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Fabiola, México
13 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It`s perfect
Fabiola
9 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in mei 2017
4/10 – Matig
ann, bruce rock
4 dec 2016
Positief: Netheid
no internet
ann
8/10 – Goed
June
18 okt 2016
June
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2016
Gutes Hotel für allein reisende oder Paare
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Darls, Perth WA
22 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central to almost everything
Darls
8/10 – Goed
Heather, Point Cook
23 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay at Rosani
Heather
8/10 – Goed
Trina, Mandurah Western Australia
1 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to all of the places we like to go to.
Trina
8/10 – Goed
Rae, Mandurah WA
29 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer