Op basis van 6.720 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,5 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 feb. 2024
Prijs kwaliteit verhouding is prima, vriendelijk personeel. Kamer netjes en schoon. Een punt waarbij we verrast werden bij uitchecken: we hadden zelf een aantal drankjes in de koelkast gezet en de drankjes die erin stonden eruit gehaald. Voor het uitchecken hebben we de drankjes van het hotel teruggezet in de koelkast. Bij de afrekening moesten we $ 44,-- extra betalen omdat we de drankjes eruit hadden gehaald.
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2024 door General ManagerHotelbeheer
Dear Liduina,Thank you so much for the feedback, and we're happy to know that our friendly team members, as well as our clean accommodations, were the highlights of your stay. We're sorry to hear about any disappointment regarding the automated minibar. While notice of this feature can be found on the fridge, your feedback regarding this matter is gratefully received. Despite this, we hope you will come back and join us again in the future; we know that we can deliver another great stay.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 dec. 2023
Check-in was within 5 minutes sorted, the same for check-out. Room, towels, sheets were clean. We've enjoyed our stay.
Opmerking van Hotelbeheer
15 dec. 2023 door General ManagerHotelbeheer
Dear Iona,Thank you for reviewing your stay at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. Our housekeeping team will be pleased you appreciated your clean and tidy room! Come back and see us again.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 okt. 2023
Super kamer, ligging is rustig naast de drukte van de strip, hotel is rustig tov alle hotels op de strip, ik zou hier weer overnachten als ik in vegas zou zijn voor de toekomst.
Opmerking van Hotelbeheer
8 okt. 2023 door General ManagerHotelbeheer
Dear Erik,At Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton, we hope to be all things to all of our guests. It looks like we hit the mark with you knowing how much you enjoyed our comfortable, quiet accommodations and perfect location. We are thrilled to know you were so impressed you're already planning to return on future visits to Vegas.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 okt. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
25 okt. 2023 door Hotel ManagementHotelbeheer
Dear Leonardus,Thank you for your amazing rating! We are thrilled you enjoyed your stay at Virgin Hotels Las Vegas and cannot wait to welcome you back.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 mei 2023
Mooi nieuw hotel met prachtige kamers. Het hotel is net als andere grote hotels dat je ver moet lopen voordat je vanaf je hotelkamer naar de in/uitgang bent. (maar dat heb je met die resort hotels) het hotel ligt op ongeveer een half uurtje lopen van het Ballagio hotel (en 20 minuten van de strip) we hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten dus kunnen daar niets over zeggen, behalve dat de prijzen van de minibar absurt zijn en in de winkeltjes waren de producten niet geprijsd, dus dat zegt genoeg.
Opmerking van Hotelbeheer
16 mei 2023 door General ManagerHotelbeheer
Dear Marinus,We are thrilled that you were able to enjoy our beautiful rooms. Although our resort is away from the hustle and bustle, we have a plethora of onsite restaurants and bars that we hope you got to experience. Your feedback is important to us, and we will note it. Thank you for choosing to stay with us.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 nov. 2022
Geen mogelijkheid tot drinken van thee of koffie op de kamer. 1 liter water kost 7,49 terwijl we in de supermarkt een gallon kochten voor 1,79. Diner met alleen main en een drankje tussen 80-100, Spa tegen extra prijs van €450-520. Zwemmen afgesloten en ligging te dicht bij vliegveld waardoor je vroeg wordt lastig gevallen door stijgende en dalende vliegtuigen
Opmerking van Hotelbeheer
28 nov. 2022 door General ManagerHotelbeheer
Dear Edwin,We're grateful to have had the opportunity to welcome you to our resort. Our guests typically love our location away from the hustle and bustle, so we're sorry that you encountered any outside noise. Please know that our outdoor pool is currently closed for the season, and this information is published online. We hope you will consider visiting us again during the summer so you can experience our refreshing pool and relaxing cabanas. Safe travels, and we would be honored to serve you again.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 9 mrt. 2022 op Hotels
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 mei 2024
-
Opmerking van Hotelbeheer
9 mei 2024 door Hotel ManagementHotelbeheer
Dear Scharareh,Thank you for staying with us at Virgin Hotels Las Vegas! Should you like to share any comments on areas that could have been better, please do not hesitate to contact us offline. It was a pleasure having you as our guest, and we hope for the opportunity to welcome you back for an even better experience.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 mei 2024
Nice, relaxing property about a mile or so off the strip. Not very crowded. Good restaurants. Excellent customer service. 24 hour room service! Conveniently located across the street from restaurants and a pharmacy. I stayed in a very nice, upgraded suite in the ruby tower. I loved it. Except. There is no coffee pot, refrigerator or microwave for guest use. Also. If you don’t want to be charged DO NOT open the fridge or touch anything in there.
Opmerking van Hotelbeheer
9 mei 2024 door General ManagerHotelbeheer
Dear Naimah,Thank you for your feedback on your stay at our property. We're delighted to hear that you enjoyed the relaxing atmosphere, convenient location, and excellent customer service. We look forward to welcoming you back to Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton, and hope to exceed all your expectations next time.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 mei 2024
Opmerking van Hotelbeheer
9 mei 2024 door Hotel ManagementHotelbeheer
Dear Silvia,Thank you for being our guest at Virgin Hotels Las Vegas, and we hope to welcome you back in the future!