Cloud 9-dagexcursie met retourtransfers plus eet- en bartegoed
7,8/10
7,8 van 10Wat is inbegrepen?
Overzicht
Locatie van activiteit
Verzamelpunt/inwisselingslocatie
Beschikbaarheid controleren
Reis vanaf Coral Coast Area Resorts - PM Vertrek
Inclusief een retourboottransfer van Port Denarau naar Cloud 9 en een niet-restitueerbaar tegoed van FJD $ 60 voor eten en drinken op Cloud 9.
Er geldt een toeslag van FJD 20,00 per persoon retour voor gasten die langs Coral Coast verblijven, dwz van Shangri-la tot Warwick Fiji Resort. Deze toeslag dient ter plaatse met een creditcard te worden betaald bij de incheckbalie van Cloud 9.
Reis vanaf Denarau Area Resorts - PM Vertrek
Inclusief retourtransfers van Denarau Area Resorts
Reis vanaf Nadi Area Resorts - PM Vertrek
Inclusief hoteltransfers van en naar Nadi Area Resorts
Reis vanaf Vuda & Lautoka Area Resorts - PM Vertrek
Inclusief een retourboottransfer van Port Denarau naar Cloud 9 en een niet-restitueerbaar tegoed van FJD $ 60 voor eten en drinken op Cloud 9.
Voor gasten die verblijven in Vuda/Lautoka Area Resorts geldt een toeslag van FJD 20,00 per persoon retour. Deze toeslag dient ter plaatse met een creditcard te worden betaald bij de incheckbalie van Cloud 9.
Reis vanaf Wailoaloa Area Resorts - PM Vertrek
Inclusief hoteltransfers van en naar Wailoaloa Area Resorts
Reis vanuit Nadi Area Resorts - AM Vertrek
Inclusief hoteltransfers van en naar Nadi Area Resorts
Wat is wel en niet inbegrepen
Belangrijke info voor je boekt
- Kinderen onder de 10 jaar zijn niet toegestaan. Kinderen t/m 17 jaar dienen vergezeld te worden door een betalende volwassene.
- Er zijn minimaal 25 mensen nodig om de middagtour te laten plaatsvinden. De ochtendtour is aanbevolen.
- Deze activiteit is niet rolstoeltoegankelijk.
- De transfer per boot gaat snel, maar Cloud 9 behoudt zich het recht voor om een ander vaartuig te gebruiken als dat nodig is.
- Cloud 9 accepteert geen contant geld aan boord of bij de incheckbalie, maar accepteert wel alle algemeen aanvaarde creditcards.
- Het inchecken begint 1 uur voor de starttijd van de geboekte tour.
- In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen activiteitenservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht. Het annuleringsbeleid van de leverancier is van toepassing
Wat je kan verwachten
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Grondigere hygiënemaatregelen
- Vaak aangeraakte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
- Voertuigen en zalen worden schoongemaakt met ontsmettingsmiddelen
Sociale afstandsmaatregelen
- Contactloze inwisseling van tickets
- Maatregelen met betrekking tot social distancing (het bewaren van sociale afstand) zijn van kracht
Veiligheidsmaatregelen
- Persoonlijke beschermingsmiddelen gedragen door het personeel
- Er worden temperatuurcontroles uitgevoerd bij het personeel
- Temperatuurcontroles beschikbaar
- Mondmaskers zijn vereist
- Hygiënische handgel aanwezig