Maak een nostalgische reis door 200 jaar sociale verandering, consumentencultuur en lifestyle in het Londense Museum of Brands, Packaging and Advertising, dat op 5 minuten afstand ligt van de wereldberoemde Portobello Road Market.
Met je skip-the-line ticket stap je de Tijd Tunnel binnen om het opmerkelijke verhaal te ontdekken over hoe de consumptiemaatschappij zich sinds de Victoriaanse tijd heeft ontwikkeld.
Bekijk je favoriete merken in hun historische context, samen met koninklijke kroningen, twee wereldoorlogen, de landing op de maan en het digitale tijdperk.
De Tijd Tunnel is chronologisch ingedeeld en laat zien hoe het dagelijks leven is veranderd door de uitvinding van de trein, de auto en het vliegtuig. Ontdek hoe entertainment is verlevendigd door de komst van film, radio en televisie.
Als je reis in de Tijd Tunnel is afgelopen, krijg je de kans om wat tv-reclames uit het verleden te bekijken. Bewonder de tijdelijke displays die in het verleden gericht waren op speelgoed uit de jaren 1950, de Londense punkscene, chocolademerken en koekblikken.
Sluit je bezoek af door te ontspannen in de bekroonde gedenktuin onder het genot van een stuk taart bij de koffie of een verfrissend glas Prosecco (op eigen kosten). In de cadeauwinkel kun je ook souvenirs kopen die de collectie weerspiegelen, of misschien wat lekkers.