




Snelle immigratie op de luchthaven van Bali
Wat is inbegrepen?
Overzicht
Locatie van activiteit
Verzamelpunt/inwisselingslocatie
Beschikbaarheid controleren
Bali luchthaven immigratie fast track - aankomst
- Fast Track Service
Gasten zullen door een nieuwe VIP-baan gaan, gescheiden van andere banen voor gasten. Het proces verloopt sneller dan het huidige (meet and greet). En gasten van de VOA Fast Track Service worden geholpen door een groeter. 
Klanten die gebruikmaken van de Fast Track/Meet and Greet-service moeten vooraf een Electronic Visa on Arrival (eVOA) aanschaffen, dat 14 dagen voor binnenkomst kan worden gekocht.**
Momenteel is het proces voor het kopen van een visum bij aankomst op Bali Airport moeilijk en de wachtrij lang, dus als je geen elektronisch visum bij aankomst koopt, kan het lang duren voordat je bij de immigratiebalie bent.
(Als je van tevoren een elektronisch visum bij aankomst koopt, kun je direct door de QR-code)
https://molina.imigrasi.go.id/
Er is nog meer informatie:
Vanaf 1 september 2025 moeten alle gasten om Indonesië binnen te komen een nieuw formulier invullen met de naam All Indonesia Arrival Card, dit formulier vervangt het Customs Declaration Form, Health Declaration Form en Quarantine Declaration (als je huisdieren meeneemt), dit All Indonesia Form IS GEEN VISA, om het formulier in te vullen moeten gasten een visum aanvragen (omdat ze het visumnummer in het All Indonesia Form moeten invullen).
Dit is de link naar All Indonesia Form: https://allindonesia.imigrasi.go.id
Bali luchthaven immigratie fast track - vertrek
Wat is wel en niet inbegrepen
Belangrijke info voor je boekt
- Ontmoet onze medewerkers in de dropzone. Geef daarom één dag van tevoren uw actieve telefoonnummer of het telefoonnummer van uw chauffeur door.
 - BELANGRIJK!!! Vereiste documenten in zachte vliegen (Immigration fast track): kopie van het PASPOORT, kopie van de VLIEGTICKETS (tickets voor inkomend (aankomst) en uitgaand (vertrek)) en stuur deze naar cs@befreetour.com of Whatsapp. +62 858-8812-9727
 - We hebben 2 opties: Meet and Greet service en Fast Track Service. Voor de fast track service gaan gasten door een nieuwe VIP-baan, apart van de andere banen voor gasten. Het proces verloopt sneller dan meet and greet.
 - In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen activiteitenservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht. Het annuleringsbeleid van de leverancier is van toepassing