Terras

Beoordelingen van Mövenpick Hotel Zürich Regensdorf

4 out of 5
Mövenpick Hotel Zürich Regensdorf
Im Zentrum 2, Regensdorf, ZH

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 371 van 883 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 360 van 883 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 883 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 883 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 883 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 1 sep 2023
Liebe Monica, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu sehen, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Mit herzlichen Grüssen

8/10 – Goed

Anthonie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel net buiten Zürich. Makkelijk parkeren bij hotel. Mooie schone moderne kamer met heerlijke bedden. Op kamer was ook waterkoker en koelkast. Vriendelijke receptionist.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 16 aug 2023
Dear Anthonie, Thank you for taking your time to share your positive feedback following your recent stay with us. We are pleased that you enjoyed our services. We hope to welcome you back soon.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van GM op 26 jul 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Ute Dirks General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede service en gratis parkeren, ontbijt was altijd goed en ruim gevuld. In de avond bij de bar lekkere zoutjes erbij
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ute Dirks, General Manager op 30 apr 2019
Dear guest, Thank you very much for this wonderful feedback. We were delighted to read that you enjoyed our snacks in the bar and the breakfast. We hope to welcome you back in the not too distant future. Sincerely yours, Ute Dirks General Manager

10/10 – Uitstekend

Jos, Veenendaal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Ze hebben hart voor de zaak en dat stralen ze uit.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Ute Dirks, General Manager op 29 nov 2018
Dear Jos, Thank you very much for your wonderful feedback. It was a pleasure to read your kind comment about our team. We hope to welcome you back soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Ute Dirks, General Manager op 23 sep 2018
Dear Cornelius, Thank you very much for your positive review. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Redelijk, maar duur
Voor de locatie is het een duur hotel -qua prijs- kwaliteit verhouding-. ook parkeren is hoog qua tarifering. Achteraf gezien jammer, dat ik voor 7 nachten geboekt had. Ook 2 eigenwijze personeelsleden! De eerste 3 nachten is telkenmale een bedrag van € 150 tot 180 geblokkeerd op de creditcard, ondanks de deponering van een borg. Beide (jonge) personeelsleden gaven aan, dat dit wereldwijd bij alle hotels geldt. Zij hebben veel gereisd en dit overal meegemaakt. Ondanks dat ik aangaf, dat hun bewering niet klopt o.b.v. mijn ervaringen in diverse landen, hielden zij voet bij stuk. Pas toen ik zei, dat ik hun manager wilde spreken, werd aangegeven, dat pas over 2 dagen kon. Er zou een aantekening worden gemaakt. 2 dagen later kreeg ik de manager niet te spreken, maar werk doorgegeven, dat de reserveringen op de creditcard worden stopgezet.
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Ute Dirks, General Manager op 13 aug 2018
Dear guest, As we strive to deliver memorable experiences during your travels, we were concerned to understand that you have not been fully satisfied with your recent stay with us. We would like to take the opportunity to express our sincere apologies for not meeting your expectations. We are very sorry that you perceived our Front Desk hosts as stubborn. You can be rest assured that this is definitely not the way our hosts have been trained, nor the Mövenpick way. We take your valuable feedback seriously and thank you for your comments. We will use this to improve our service and cultural trainings. You can be rest assured that we have as well forwarded your comments regardging the credit card transactions to our Front Office Manager. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 1 feb 2017
Dear Guest Thank you very much for your rating. We hope to welcome you soon again in our hotel. Best regards Selina Beck Assistant to General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotelbus never arrived. It took long too get an iron maschine . Receptionist did a good job though
Reactie van Katharina Faust op 7 mrt 2016
Dear guest Thank you very much for your feedback. I am sorry that our shuttle service didn't work right and I will forward your comment to our Front Office Manager to clarify what happened. I hope that you could enjoy the rest of your stay and that you had a safe trip back home. With kind regards Katharina Faust Assistant to General Manager

8/10 – Goed

PC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Christiane

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
te duur
Op de site stond dat er een binnen en buitenzwembad is en een fitnessruimte. Dat klopt maar je moet overal grof extra voor betalen. Deze faciliteiten hadden we wel gratis verwacht en anders zouden we het graag vermeld zien op de site

8/10 – Goed

alet, sneek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima verblijf
we werden ontvangen met een glas prosecco, een goed verblijf en toch vlakbij het centrum. een prima ontbijt. zeker een aanrader.

8/10 – Goed

Fréderique, Overijssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mövenpick Hotel Regensdorf ( nabij Zürich )

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bueno
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 24 mei 2024
Apreciado Carlos, Muchas gracias por su excelente valoración sobre Mövenpick Hotel Zürich Regensdorf.Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Aprovechamos la ocasión para hacerle llegar un afectuoso saludo, al tiempo que confiamos en volver a darle muy pronto la bienvenida. Atentamente,Heinz Krähenbühl, General Manager

8/10 – Goed

Sam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They make u pay extra for parking after I booked for multiple nights already which is ridiculous but don’t mention it while I book…. This was frustrating but other than that the hotel is nice!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 18 mei 2024
Dear Sam, Thank you for taking the time to review your stay.It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.We are sorry to hear that we didn't meet your expectations, With regards to our secure parking, It is significantly cheaper than parking in the centre, However, we regret that you did not find this of reasonable value. Nevertheless, our team thanks you for your kind words and are glad to hear that, in general, your time with us was pleasurable.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great personnel and great food with in house dinning.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 30 apr 2024
Dear John,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

8/10 – Goed

Adem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 4 apr 2024
Dear Adem,thank you for taking the time to review your stay.We are delighted that your experience exceeded your expectations.We all look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 – Uitstekend

Fredrik

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 23 feb 2024
Dear Fredrik,Thank you for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again.Best regards,Heinz Krähenbühl, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Dakota

Reisde met partner
The property advertises free airport shuttle. When I called to schedule a pick up time, I was informed that they did not. They said they would give me a number for a company that would charge $50 or I could book an Uber. I specifically booked this hotel for airport transportation. They refused to give me a refund when I tried to cancel for this reason.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 23 feb 2024
Dear Dakota,Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry to hear of the circumstances that meant you were unable to stay with us and sincerely regret that we were unable to satisfy your request. We do realise that this particular situation is beyond your control and do empathise with your frustration in this particular situation. We will definitely refund you for the trip.We look forward to the chance to host you again for a more satisfying experience,Best regards,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 – Uitstekend

adriano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 19 feb 2024
Dear Adriano,thank you for sharing your kind review.It's wonderful to hear that you were pleased with the cleanliness of our hotel, the condition of our facilities, and the level of service provided by our staff. We are also delighted that you enjoyed our restaurant's offerings. However, we noticed your comment regarding room comfort and would like to assure you that our team is dedicated to providing a comfortable experience, with our spacious rooms equipped with individually adjustable heating and air conditioning, and extra fans available if necessary.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 19 feb 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Wir können uns bei Ihnen für die bei diesem Aufenthalt entstandenen Unannehmlichkeiten nur ausdrücklich entschuldigen. Gerne würden wir Sie bei einem zukünftigen Aufenthalt vollends von unserem Service überzeugen.Gern würden wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüssen.Mit freundlichen Grüssen,Heinz Krähenbühl, General Manager

8/10 – Goed

Werner

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 28 jan 2024
Sehr geehrter Herr Werner,herzlichen Dank für Ihren positiven Kommentar zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel geniessen konnten. Danke dafür, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels besonders hervorgehoben haben.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüssen.Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geoffroy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre très agréable
Bon hotel à proximité de Zurich (bcp moins cher que dans le centre de Zurich). Chambre confortable et agréable pour une famille avec un jeune enfant. Le design et la déco de l'hotel en lui même (lobby, exterieur, restaurant, ...) est quand à lui un peu daté. Parking payant et cher.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 25 jan 2024
Cher Geoffroy,Merci pour cet avis.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé la chambre confortable et agréable pour votre famille, et nous vous remercions pour ces commentaires positifs. Il est vrai que notre établissement offre des chambres spacieuses et un accès pratique à Zurich. Concernant le design de notre hôtel, nous sommes conscients que certains aspects peuvent paraître datés, mais nous espérons que notre personnel amical et nos installations compensent cela. En ce qui concerne le parking, nous comprenons que le coût puisse être une préoccupation, et nous tenons à souligner que nos prix sont compétitifs par rapport aux établissements similaires et aux parkings publics alentour.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous très bientôt.Bien à vous,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nur farhana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love itt!!! Mall just a couple steps away.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 25 jan 2024
Dear Nur,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.It's wonderful to hear that the convenience of having a shopping center just steps away added to the enjoyment of your stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOVENPICK HOTEL REGENSDORF
Very good hotel. Rooms are clean, good installations, good restaurant, it is attached to a good and small mall with shops, drugstore and self-service restaurants. We stayed there for 2 nights to visit Zürich. 20 minutes by car to Zürich down town and 15 minutes to Zürich airport. The Regensdorf village itself is very small and there is nothing special to be visited. The hotel staff very nice, supportative and professional. The hotel staff alerted us that to go to Zürich down town by train from Regensdorf (we were 5 people) woule be expensive. We had a car. CHF 20 per night to park the car at the hotel. The experience at the hotel was excellent and met our expectations and plans. Would stay there again.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 25 jan 2024
Dear Guest,Thank you for sharing this positive feedback of your stay.We're thrilled to hear that you found our rooms clean and appreciated our facilities, including our on-site restaurant. It's wonderful to know that our proximity to a shopping center added convenience to your stay. Regarding the parking, while we understand the concerns about the cost, we aim to keep our fees competitive and in line with other local establishments.We are also glad that our staff made a positive impact during your visit.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jasvir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I stayed there 3 nights, room was ok, but breakfast fast was super good, transport is limited because it’s 15 minutes from train station.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 25 jan 2024
Dear Jasvir, Thank you for providing us with your feedback about your recent stay.We're thrilled to hear that our breakfast impressed you with its variety and quality, truly a testament to our commitment to offering a delightful start to the day. It's also gratifying to know that our room met your expectations, providing a comfortable stay. We acknowledge that our location, being 15 minutes away from the train station, might have posed some inconvenience in terms of transportation. However, we're glad to point out that our hotel's suburban setting offers a peaceful retreat from the hustle and bustle while still allowing easy access to Zurich's city center within 15 minutes by public transport.We hope to welcome you again in the future. Best wishes,Heinz Krähenbühl, General Manager

8/10 – Goed

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place for Ball room dance
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 20 nov 2023
Dear Karin,thank you for your review and for staying with us. We are very pleased that you had a nice stay in our house. We really appreciate your review and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Rene

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 2 nov 2023
Lieber Rene, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu sehen, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Freundliche Grüsse

8/10 – Goed

Holger, Downingtown

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 20 nov 2023
Dear Holger, thank you very much for this nice review. We are glad that you enjoyed the stay in our hotel, and we are looking forward to welcome you again in Regensdorf.Best regards,

8/10 – Goed

Kati

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Aamiainen oli mieluinen.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 2 nov 2023
Dear Kati, thank you for the good review of our hotel. We thank you for your stay and hope to see you again very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mehmet Akif

Reisde met familie
Kann ich nur weiter empfehlen, Hervorragend.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 2 nov 2023
Lieber Herr AkifVielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung unseres Hotels! Wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt und hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Mit herzlichen Grüssen

8/10 – Goed

Zülfühan

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 6 okt 2023
Dear Zülfühan, thank you for your review and for staying with us. We are very pleased that you had a nice stay in our house. We really appreciate your review and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Mario

I’ve immediatly payed when i arrive at the 2:00 p.m. i received e a letter of conferme of my flight and i’asked to delete the reservation. They answer that for them was not a problem but i have to comunicate with you. I would know If i can be refused for the big amount that i pay. Tks
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 6 okt 2023
Dear Mario,Thank you for your review. We regret the misunderstanding. We have not received any payment. Unfortunately, we are unable to assist as the company is external. We kindly request you to contact Expedia directly for the refund.Thank you again and hopefully we may see you in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Nico

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Fr. 20.-- für Parking openair ist zu teuer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 28 sep 2023
Lieber Nico, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Es tut uns sehr leid, dass wir Ihre Erwartungen mit der Qualität nicht vollumfänglich erfüllen konnten und Sie die Parkgebühren als zu hoch empfanden. Wir hoffen, eine zweite Chance zu haben, Ihnen den von Ihnen gewünschten Service bieten zu können und freuen uns, Sie wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Mit herzlichen Grüssen

6/10 – Redelijk

Miriam

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
-
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 28 sep 2023
Dear Miriam,thank you for your review of your stay with us. We wish you had a better experience. We are very sorry that we could not fully meet your expectations with the quality. We hope to have a second chance to provide you with the service you have requested and look forward to welcoming you again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Nicole

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 21 sep 2023
Dear Nicole,we appreciate the time you have taken to give us such an excellent review. It is always a delight to see that our guests enjoyed their stay with us.We are glad to have had you as a guest in our hotel and we hope to see you again in the near future.Best regards,

8/10 – Goed

Marisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 21 sep 2023
Liebe MarisaVielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.Mit herzlichen Grüssen

2/10 – Ontzettend slecht

Badr

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 2 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for your review after your stay with us. We very much regret that our services did not fully meet your expectations.We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Alan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 13 sep 2023
Dear Alan, Thank you for your great rating of our hotel. We very much appreciate your review and hope to see you again soon. Best regards,

6/10 – Redelijk

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The facility needs to be updated especially for seniors. Felt unsafe using the shower because there was no grab-bar to hold on to. The bathroom sink was slightly plug and the television remote and safe needed to have the batteries change.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 13 sep 2023
Dear Dennis,thank you very much for taking the time to share your experience with us after your stay with us. We very much regret that the services provided in the room did not meet your and our expectations. Rest assured that this of course does not meet our quality requirements and we will discuss this point directly with the responsible departments. We would be happy to welcome and serve you again soon in Regensdorf. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Angelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr gutes Mittelklassehotel
sehr praktisch gelegen, gegenüber grosses Einkaufszentrum, direkter Zugang für Fitness und Wellness, sehr gutes Frühstück, einzig personal an der Reception zum Teil inkompetent.
8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 11 sep 2023
Lieber AngeloHerzlichen Dank für Ihre grossartige Rückmeldung, für die wir uns sehr bedanken. Schön, das Sie sich so wohl bei uns gefühlt haben und wir freuen uns auf ein Wiedersehen im Mövenpick Hotel Zürich Regensdorf.Mit herzlichen Grüssen

10/10 – Uitstekend

Rosita

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 28 sep 2023
Dear Rosita, thank you very much for this excellent review.We are glad that you enjoyed the stay in our hotel, and we are looking forward to welcome you again in Regensdorf.Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 13 sep 2023
Dear Guest,thank you for your nice review and your stay in our hotel. We are very pleased that you had a got stay at our property. We really appreciate your review. Thank you again and we hope to see you again in Zurich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Abhishek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very clean and the room was nice and cozy. The staff was helpful. The location was a bit far from the Zurich HB station.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 13 sep 2023
Dear Abhishek, thank you very much for your kind feedback. We appreciate your positve review and are happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you once again and we are looking forward to welcome you back. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Alexander

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 28 sep 2023
Dear Alexander, thank you for staying with us and thank you for taking the time to leave us a review. We thank you for your stay and hope to see you again very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mathieu

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Génial on a passé une nuit agréable rien a dire
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 1 sep 2023
Dear Mathieu, thank you very much for this excellent review. We are glad that you enjoyed the stay in our hotel, and we are looking forward to welcome you again in Regensdorf.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Tejinder Singh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice Hotel
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 30 aug 2023
Dear Tejinder,thank you for your excellent rating! We are very pleased that you had such a great stay in our hotel. We really appreciate your review and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Dieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 30 aug 2023
Lieber DieterVielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu sehen, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit besten Grüssen

6/10 – Redelijk

Ben

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and friendly helpful staff. Be aware of additional city tax and parking fees in addition to advertised rate. Also, advertised swimming pool is also additional fee and not for under 16s. Had two disappointed children.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 30 aug 2023
Dear Ben, thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. While I wish you had a better experience. Unfortunately, as the gym is run by an external company, we have no influence on prices and entry rules. We are very sorry for that and hopefully we may see you again in Zürich Regensdorf at the Mövenpick Hotel.Best regards,

8/10 – Goed

sandhya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a really nice stay, however, our shower only had one door? So the water from when we showered always leaked everywhere. Very concerned as to what happened to the other door as it made it an uncomfortable showering experience. But the staff was great!!
Reactie van Heinz Krähenbühl, General Manager op 30 aug 2023
Dear Ben,thank you for your feedback and for staying with us. We are very sorry that you had an unpleasant shower experience. We hope that your next visit will be much more pleasant than the previous one. We look forward to welcoming you again soon.Best regards,