Mercure Yokosuka
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kunsttheater van Yokosuka
Fotogalerie voor Mercure Yokosuka





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(47 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Een zetelbed - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Misschien vind je dit ook leuk

Four Points Flex by Sheraton Yokohama West
Nishi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 677 beoordelingen
De prijs is € 46
5 jan - 6 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-27 Honcho, Yokosuka, Kanagawa-ken, 238-0041
Over deze accommodatie
Mercure Yokosuka
Gelijkaardige accommodaties

Central Hotel Yokosuka
Central Hotel Yokosuka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 774 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3000 voor volwassenen en JPY 1500 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1600 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden voor kinderen van 5-15 jaar extra toeslagen voor het ontbijt indien er geen extra bedden op de kamers zijn geplaatst. Het ontbijt is inbegrepen voor kinderen tot en met 4 jaar oud.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mercure Hotel Yokosuka
Mercure Yokosuka
Yokosuka Mercure
Mercure Yokosuka Hotel
Mercure Yokosuka Hotel
Mercure Yokosuka Yokosuka
Mercure Yokosuka Hotel Yokosuka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mercure Yokosuka
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,4
Locatie
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Kit
25 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Kit
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Shosaku
24 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Shosaku
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Rob
Reisde met partner
17 nov 2025
Negatief: Netheid
Rob
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
??
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
???
8 nov 2025
???
1 nacht verbleven in november 2025
4/10 – Matig
ATSUSHI
Reisde met partner
8 nov 2025
ATSUSHI
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Tessa
6 nov 2025
Tessa
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
???
1 nov 2025
???
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hailey
29 okt 2025
Hailey
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ai
29 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ai
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marialuisa
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marialuisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Haru
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haru
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Akira
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jarelis
24 okt 2025
Jarelis
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brisahayda
24 okt 2025
Brisahayda
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Stephanie
Zakenreiziger
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Stephanie
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Yuka
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Personeel en service
Yuka
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremiah Nestor
22 okt 2025
Jeremiah Nestor
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marialuisa
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marialuisa
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
YUI
20 okt 2025
YUI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshinori
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinori
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yuki
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
11 okt 2025
Jeremy
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ali
10 okt 2025
Ali
1 nacht verbleven in oktober 2025











