ibis Yogyakarta Adi Sucipto
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Malioboro Street
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Yogyakarta Adi Sucipto





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Laksda Adi Sucipto No. 80, Yogyakarta, 55221
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

INNSiDE by Meliá Yogyakarta
INNSiDE by Meliá Yogyakarta
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 59 beoordelingen
De prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
5 aug - 6 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 60000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 550000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 5 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Hotel
ibis Adi Sucipto Hotel
ibis Adi Sucipto
ibis Yogyakarta Adi Sucipto (Opening December 2016)
Ibis Yogyakarta Adi Sucipto (opening September 2016)
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Hotel
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Yogyakarta
ibis Yogyakarta Adi Sucipto Hotel Yogyakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Yogyakarta Adi Sucipto
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Yosef, Montreal
Zakenreiziger, Reisde met familie
28 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yosef
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Timbul
Reisde met familie
17 okt 2024
Timbul
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Nora
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nora
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Thomas
17 sep 2024
Thomas
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Joshua, Centralia
Reisde met partner
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Francis
5 aug 2024
Francis
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
CEDAR BOUGH TAM
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CEDAR BOUGH TAM
5 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Herbeth Lim
Reisde met partner
9 jul 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Herbeth Lim
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Yatsuka
1 jan 2024
Yatsuka
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Serob
10 jul 2023
Serob
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
CHUNGHO
14 nov 2022
CHUNGHO
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Zaver
Reisde met een groep
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mantap
Zaver
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Denis
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denis
3 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
hafismanap
Reisde met partner
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hafismanap
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Mayil Vahanan
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mayil Vahanan
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Ruban Kumar
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruban Kumar
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean hotel with very attentive staff
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Johan, singapore
Reisde met familie en kleine kinderen
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
4 nachten verbleven in februari 2019