Hotel Restaurant Le Grillon
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Villarembert
Fotogalerie voor Hotel Restaurant Le Grillon





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een ligbad
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een ligbad
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Chef Lieu, Villarembert, 73300
Over deze accommodatie
Hotel Restaurant Le Grillon
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Saint Georges
Hôtel Saint Georges
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 169 beoordelingen
De prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 8 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en ANCV Chèques-Vacances; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Restaurant Grillon
Restaurant Grillon Villarembert
Hotel Restaurant Grillon
Hotel Restaurant Grillon Villarembert
Restaurant Le Grillon
Hotel Restaurant Le Grillon Hotel
Hotel Restaurant Le Grillon Villarembert
Hotel Restaurant Le Grillon Hotel Villarembert
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Restaurant Le Grillon
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Locatie
9,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Catherine
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un vrai hôtel tenu par des locaux
Catherine
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Christian
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
jeanmarc
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jeanmarc
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Isabelle
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une adresse comme on les aime
Isabelle
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convivialité
Catherine
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
catherine
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
catherine
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Murielle
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Murielle
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
LOUIS
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LOUIS
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Paolo
Reisde met een groep
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paolo
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Louyot
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Louyot
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Anne
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
PIERRE
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PIERRE
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Liliane
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Liliane
7 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Pierre Marie
Reisde met familie
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien pour un court séjour en famille



Pierre Marie
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
guy
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour 2 jours en couple
guy
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Raymond
5 sep 2023
Raymond
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Jessica
Reisde met partner
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Veronique
15 aug 2023
Veronique
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
DOMINIQUE
22 jul 2023
DOMINIQUE
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
philippe
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
philippe
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Yves
Reisde met familie
3 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Yves
10/10 – Uitstekend
Bertrand
2 jan 2023
Bertrand
1 nacht verbleven in december 2022








