Hotel Schani UNO City

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor gasten met huisdieren bij het congrescentrum in Wenen met een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Schani UNO City

Exterieur
Zitruimte lobby
Vergaderruimte
Lobby
Zitruimte lobby

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Bar
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
De huidige prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
23 aug - 24 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(27 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familie vierpersoonskamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons zetelbed OF 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Wagramer Straße 16-18, Vienna, 1220

In de buurt

  • Vienna International Centre - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Messe Wien Exhibition and Congress Center - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Ernst Happel Stadion - 6 min. rijden - 4.2 km
  • Prater - 7 min. rijden - 4.2 km
  • Stephansdom - 9 min. rijden - 6.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Erzherzog-Karl Straße - 4 min. rijden
  • Metrostation Kaisermühlen-Vienna International Centre - 6 min. wandelen
  • Vienna International Airport (VIE) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪VIC Cafeteria - ‬4 min. wandelen
  • ‪NH Danube City - ‬2 min. wandelen
  • ‪Zur Alten Kaisermühle - ‬7 min. wandelen
  • ‪China-Restaurant Sichuan - ‬12 min. wandelen
  • ‪Cafe Motto - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Schani UNO City

Hotel met een chique stijl niet ver van Stephansdom
Bij Hotel Schani UNO City zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een koffiebar/café en een tuin. Naast een bar en een restaurant, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen).
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een 24-uurs receptie
  • Tuinmeubelen, een automaat en een feestzaal
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 202 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 43 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en verwarming

Talen

Engels, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 28 per dag)
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.30 uur tot 10.30 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: EUR 25 voor volwassenen en EUR 12,50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 43 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie, Schani Hotels, te downloaden voor je incheckt

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 19 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 0 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 25 voor volwassenen en EUR 12.50 voor kinderen
  • Betaald parkeren: EUR 28 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 19 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor babybed: EUR 0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Schani UNO City Hotel
Hotel Schani UNO City Vienna
Hotel Schani UNO City Hotel Vienna

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Schani UNO City?

Ja, honden zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 19 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Schani UNO City?

Vandaag, 11 aug. 2025, kost een verblijf bij Hotel Schani UNO City van één nacht voor twee volwassenen op 23 aug. 2025 min. € 92,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Schani UNO City voor parkeren?

Parkeren kost EUR 28 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Schani UNO City inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Schani UNO City uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Schani UNO City?

Dit hotel in Donaustadt bevindt zich op enkele stappen van Vienna International Centre en op 4,9 km van Stephansdom. Ook Alte Donau en Hoofdkantoor van de Organisatie van de Verenigde Naties voor Industriële Ontwikkeling (UNIDO) liggen op 10 minuten wandelen. Metrostation Kaisermühlen-Vienna International Centre ligt op 6 minuten wandelen en naar Metrostation Alte Donau is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Schani UNO City

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 260 van 346 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 346 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 346 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 346 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 346 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel. Alle kamers zijn mooi en ruim opgezet.
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

D

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The hotel has a stylish and clean interior, but unfortunately, the service did not live up to expectations. Basic amenities such as a refrigerator or the ability to make warm drinks in the room are not included—you have to pay extra, which was quite disappointing. The online check-in and check-out process was difficult to navigate. Fortunately, there was still staff available who were helpful during check-in. My room faced the street and was extremely noisy, making it hard to get a proper night's sleep. While the hotel looks good on the surface, the lack of comfort and convenience made my stay less enjoyable than I had hoped.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Menno

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Menno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geweldig hotel

Geweldig hotel! Mooie kamer en prachtige inrichting van het hele hotel. Metro station bijna voor de deur. Geluidsgeisoleerde ramen en geen hinder van de straat.
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sjouke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Noah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a very great stay. Very clean, very quiet. I would definitely stay again.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Viktoriya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent experience!!! Thank you!
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Rajmonda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern Hotel with good breakfast near the subway.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Olusayo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is well maintained! I will use it again.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Gary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable stay across from the UN and near the Old Danube River.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tatsushi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really liked the greenery and modern/sytlish interior. Great and tasty breakfast buffet.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Brandi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness, helpfulness of staff, overall vibe
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Melanie

2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mahsa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Appalling Customer Service—Refused Refund Despite Medical Emergency I rarely write reviews, but this experience was so disgraceful that I feel obligated to warn others. I had booked a trip with Austrian Airline and a stay at Hotel Schani UNO City. Due to an unexpected medical emergency that left me unable to travel, I had no choice but to cancel. Austrian Airline immediately deducted around €400 from my account and flatly refused to refund a single cent. Their customer support was indifferent and robotic, repeating the same scripted replies over and over without any empathy or flexibility. As if that wasn’t enough, Hotel Schani UNO City charged me an outrageous €500 fee and refused to consider any refund, credit, or even a partial voucher for future use. This is especially appalling given that my cancellation was due to illness and not a change of plans. I understand that companies have policies, but any decent business should be willing to look at individual circumstances and show a minimum level of understanding for emergencies. Instead, I was treated like an inconvenience and forced to absorb a €900 loss while dealing with a serious health issue. I strongly advise anyone considering booking with Austrian Airline or Hotel Schani UNO City to think twice. There are many companies out there that treat their customers like human beings and offer at least some goodwill. This was hands-down the most unhelpful, cold, and exploitative experience I have ever had as a traveler.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Muhammad Ali, Richmond

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean & spacious room. Accessible via buses & VIC train station
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Kimberly

Reisde met partner
Positief: Netheid
This was a quiet,clean,modern property, very close to the subway. There often wasnt hot water for showers. You had t9 pay extra for in room coffee/tea. There was no fridge in the room.you had to walk through the restaurant to get to the rooms.
6 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

YUSSEF, Poway

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Not at expectations
5 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Ann

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A stylish hotel, but, the service doesn't live up to the concept. Before arrival we were bombarded with messages asking us to check-in online. Since they wanted us to input large amounts of personal data on their app, I replied that I would check-in at the hotel and was told this was not possible. On arrival there were terminals to check-in but these still took far more personal info than normal and wanted to make charges for basics such as teabags !! The experience was impersonal and left a bad first impression. We eventually found a staff member to ask about wifi codes, but, they were unable to give us info about data retention policies. The rooms were quirky, but, had comfortable beds, good sound insulation and very effective curtains/blinds. Wifi in the rooms was terrible, I had intermittent connection whilst my colleague had none. Worse on 3 of the nights my power went out leaving me in pitch black - on the worst occasion for 20 minutes. As there are no phones in the room I couldn't tell reception. The hotel seems to run with a skeleton staff; one person on reception, who cannot leave to solve issues. I asked for an iron and was asked to return to collect it. When I did the lady was apologetic that she hadn't had time to get it but would bring it to my room within 30 mins. She did not. The following day I asked again and was told that all irons were in guest rooms and she couldn't get me one. Breakfast was ok - but lacked variety. They did provide gluten free bread.
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Evelyn

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is probably one of my favorite hotels i have ever stayed at! The staff were all super friendly and just the perfect amount of technology was mixed in but not to the point it prevented you from human interaction. Restaurant was also really tasty and the staff here are just spectacular!
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jason

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Juliane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025