Smart Hotel Holiday

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Mestre

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Economy tweepersoonskamer (Smart)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer, voor 1 persoon (Smart)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Klassieke driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer (Romantic)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons zetelbed OF 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Dell'Essiccatoio, 38, Mestre, VE, 30173

In de buurt

  • Savian Vini - 8 min. rijden - 3.2 km
  • Grand Canal - 16 min. rijden - 10.9 km
  • Haven van Venetië - 16 min. rijden - 11.2 km
  • Piazzalle Roma - 17 min. rijden - 11.2 km
  • San Marcoplein - 48 min. rijden - 15.0 km

Lokaal vervoer

  • Stazione di Venezia Carpenedo - 3 min. rijden
  • Mestre Centro B1 - 4 min. rijden
  • Luchthaven Marco Polo (VCE) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪300 Campi Grill - ‬14 min. wandelen
  • ‪Pasticceria Regina - ‬16 min. wandelen
  • ‪Pizzeria La Luna - ‬8 min. wandelen
  • ‪Pasticceria Bellinazzi - ‬11 min. wandelen
  • ‪Cafè Royale - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Smart Hotel Holiday

Hotel met een chique stijl niet ver van Haven van Marghera
Overweeg een verblijf bij Smart Hotel Holiday en geniet van een terras, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt en diner. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en meertalig personeel
  • Conciërgeservice, hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 97 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en badkuipen of douches
  • Televisies van 30 inch met digitale zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse (toeslag)
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 8 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 100% hernieuwbare energie
  • 2 gebouwen
  • 4 etages
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Jaarlijkse compensatie gekocht voor minstens 10% van de ecologische voetafdruk
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Ramen met dubbelglas
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem
  • Waardige omgang met wilde dieren in gevangenschap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 30 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Verwarming
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.comune.venezia.it om de betreffende datums te controleren en een vrijstelling aan te vragen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
1 in totaal (tot 8 kg per huisdier)
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 4 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 4.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 2.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 8 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie gebruikt naast zonne-energie ook een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1MLTXZ3PS
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 juni tot 31 oktober.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Smart Holiday Hotel
Smart Holiday
Smart Hotel Holiday
Smart Hotel Holiday Mestre
Holiday Hotel Venice
Smart Hotel Holiday Province Of Venice/Mestre, Italy
Smart Holiday Mestre
Smart Hotel Holiday Hotel
Smart Hotel Holiday Mestre
Smart Hotel Holiday Hotel Mestre

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smart Hotel Holiday?

Ja, bij Smart Hotel Holiday zijn huisdieren met een gewicht van maximum 8 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Smart Hotel Holiday inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Smart Hotel Holiday uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Smart Hotel Holiday?

Dit hotel ligt in Carpenedo, op 5 km afstand van Piazza Ferretto, Ospedale Villa Salus en Toniolo theater. Ook San Giuliano Park en Forte Marghera liggen op 5 km afstand. Stazione di Venezia Carpenedo ligt op 26 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Smart Hotel Holiday

7,8

Goed

8,0

Netheid

6,6

Locatie

8,2

Personeel en service

8,8

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 129 van 413 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 153 van 413 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 413 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 413 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 413 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Vriendelijk personeel. Mooie eetruimte. Kamer eenvoudig maar proper.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel

We stayed here too visit Venice. It is a good hotel if you dont want too stay in a hotel in Venice or you have too be at the airport. If you want too visit Venice it is easy too go because the tram stop at the end of the street. The staff was very nice! Also the housekeeping, the first night I put the extra blanket under my pillow that was fine by me, but the next day housekeeping put an extra pillow on the bed very nice. We had a room with only the bathtub so it was difficult too took a shower but we really enjoyed the stay!

6/10 – Redelijk

Cindy , Druten

Positief: Personeel en service

Goed

Voor een kort verblijf is het goed te doen. Personeel is zeer behulpzaam.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

Geen 4* waard

Had een kamer in het bijgebouw(Annex Building). Zeer basic,harde bedden en lawaaierig. Geen balkon of terras.Wij betaalden voor 2 personen 538,52€ vlucht + verblijf voor 3 nachten Economy Double or Twin room inclusief parking,maar zónder ontbijt!Per mail contact opgenomen met hotel om inclusief ontbijt te verkrijgen i.p.v.free parking,aangezien wij met het vliegtuig kwamen. Respons: negatief.Men rekende nog een toeristenbelasting van 3,15€ per dag en per persoon aan. Ik had een kamer geboekt met 2 lits-jumeaux. Ik trof een kamer aan met 1 groot bed.De shuttle dienst om naar Venetië te gaan kostte 10€ . Dit had ongetwijfeld een gratis service van het hotel moeten zijn.De chauffeur die dagdienst had was tevens onvriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Martina , Arnhem, the Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good service

Since february this year, I had many many reservations with Venessa. But because of difficuties in applying visums and changes from guests in China, I cancelled many of them. The booking team in this hotel were so kind and polite to help me. Compliments to you all.

10/10 – Uitstekend

Iliass, Oosterhout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hartstikke leuk hotel

Eerste dag van aankomst zeer gastvrij ontvangen. Alle informatie gekregen over Venetië en omgeving dit was zeer prettig voor ons. Daarnaast spreekt het personeel Engels en kan je alles vragen wat je wilt.

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Very helpful staff. Clean room.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Fatosh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben leider nur eine Nacht im Smart Hotel Holiday verbracht, doch unser Aufenthalt war sehr angenehm. Das Hotel ist äußerst sauber, und das Personal war durchweg freundlich und hilfsbereit. Wir haben uns dort jederzeit sicher und willkommen gefühlt. Leider hatten wir keine Gelegenheit, das Frühstück zu probieren, doch in der Umgebung gibt es zahlreiche Restaurants. Die Lage ist zudem sehr praktisch – Venedig ist mit dem Taxi in nur etwa 13 Minuten erreichbar. Insgesamt können wir das Smart Hotel Holiday wärmstens weiterempfehlen und würden bei Gelegenheit sehr gerne wiederkommen.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

foad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, everything was good and everywhere was clean, especially for me since I’m traveling with kids. The room atmosphere was very nice and the children felt comfortable. The whole hotel had a fresh and clean smell.
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Thore

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr enttäuschender Aufenthalt. Schon bei der Ankunft wurde deutlich, dass das Hotel nicht dem entspricht, was online versprochen wird. Das im Angebot erwähnte Restaurant war geschlossen, sodass wir uns abends nach langen Fußwegen außerhalb versorgen mussten. Der beworbene Shuttle-Service existierte nicht mehr – darüber wurden wir erst vor Ort informiert. Das Frühstück war sehr dürftig und zudem hygienisch bedenklich: unter anderem wurden bereits auf den Tischen liegende Cornflakes einfach wieder in den Spender zurückgefüllt. Das Zimmer war weit entfernt von den gezeigten Fotos: Schimmel an den Wänden, beschädigte Oberflächen und ein insgesamt schlecht gepflegter Zustand. In den Hotelfluren lag permanent ein unangenehmer Geruch nach Kanalisation. Wir haben unseren Aufenthalt schließlich einen Tag früher abgebrochen, da die Situation unzumutbar war. Für uns absolut keine Empfehlung.
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Harmeet

Good
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

David, Spring

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, modern and a good breakfast
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Hampus

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Antonio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Alejandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Maria Alejandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos tocó quedarnos esta vez en la parte nueva pero la cama fue terrible! Súper incómoda. Por lo demás limpieza y staff perfecto.
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unprepared

I wasn't very happy as I booked the most expensive room of the hotel, and at arrival i found it unprepared: electricity was off and had to call the reception to fix it, the phone didnt work and I had to go back all the way down to front desk, there were 2 towels randomly in the ceiling, the sofa bed was open with 2 beds despite the booking was for only 2 people and the service was unavailable (as we arrived late) to put it back in place, and finally our double bed was actually made of 2 separate materrasses hence there was a space in between that made the bed uncomfortable. We looked for water and the plastic bottle water in the minibar was used and a left over from the prior guests. The heating control worked but the heating was very weak and we were cold during the night. The hotel staff was very nice and responsive/helpful to these incidents, but those made the arrival and the stay disappointing and not congruent to the description, the 4 stars and the type of room that was sold.
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Ronaldo

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

REBECA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente servicio

Excelente servicio y experiencia en Venecia
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Koushik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was huge with great air conditioning (2 in the room because it was large), skylight in the bathroom and as an added bonus there was an elliptical machine in the corner! Hotel staff were all very nice and helpful. Location was good - quiet, safe, close to airport (taxi €30) and close to tram into Venice (you can buy tickets/passes from front desk). We loved the Smart Hotel in Venice! Thank you for the wonderful stay!
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

frederick

Positief: Netheid, personeel en service
Les bains sont bien mais la douche intégrée va très mal et l’eau va partout en dehors du bains. Moisissure au plan fond de la chambre de bain
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Ed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lugar incrível ; funcionários super preparados ; com certeza votarei .
2 nachten verbleven in februari 2024