Smart Hotel Holiday
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Mestre
Fotogalerie voor Smart Hotel Holiday





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer (Smart) laden

Economy tweepersoonskamer (Smart)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, voor 1 persoon (Smart) laden

Economy tweepersoonskamer, voor 1 persoon (Smart)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden

Klassieke driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (Romantic) laden

Superior tweepersoonskamer (Romantic)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Campanile Venice Mestre
Mestre
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 898 beoordelingen
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Dell'Essiccatoio, 38, Mestre, VE, 30173
Over deze accommodatie
Smart Hotel Holiday
Gelijkaardige accommodaties

LH Hotel Sirio Venice
LH Hotel Sirio Venice
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 486 beoordelingen
De prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
28 jan - 29 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 4.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 2.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 8 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie gebruikt naast zonne-energie ook een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1MLTXZ3PS
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 juni tot 31 oktober.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smart Holiday Hotel
Smart Holiday
Smart Hotel Holiday
Smart Hotel Holiday Mestre
Holiday Hotel Venice
Smart Hotel Holiday Province Of Venice/Mestre, Italy
Smart Holiday Mestre
Smart Hotel Holiday Hotel
Smart Hotel Holiday Mestre
Smart Hotel Holiday Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smart Hotel Holiday
7,8
Goed
8,0
Netheid
6,6
Locatie
8,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
19 apr 2019
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Cindy , Druten
21 jun 2015
Positief: Personeel en service
Goed
Cindy
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 mei 2015
Negatief: Comfort kamer
Geen 4* waard
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Martina , Arnhem, the Netherlands
5 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good service
Martina
10/10 – Uitstekend
Iliass, Oosterhout
4 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hartstikke leuk hotel
Iliass
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Fatosh
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fatosh
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
foad
Reisde met familie en kleine kinderen
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
foad
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Thore
Reisde met partner
24 aug 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Thore
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Stephan
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Harmeet
27 jul 2025
Harmeet
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
David, Spring
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hampus
21 apr 2025
Hampus
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Antonio
Zakenreiziger
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonio
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Alejandra
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria Alejandra
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Maria Alejandra
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Alejandra
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unprepared
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ronaldo
24 okt 2024
Ronaldo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
REBECA
Reisde met familie
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente servicio
REBECA
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Koushik
Reisde met familie
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koushik
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met familie
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
frederick
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
frederick
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ed
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ed
2 nachten verbleven in februari 2024

















