Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Novotel Venezia Mestre Castellana





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
2 sep - 3 sep
Kameropties
Alle foto's voor Familiekamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Familiekamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 queensize bedden laden

Superior Twin kamer, 2 queensize bedden
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Superior kamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Executive kamer, 1 kingsize bed met slaapbank
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Misschien vind je dit ook leuk

San Clemente Palace, Venice - Managed by Mandarin Oriental
San Clemente
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 430 beoordelingen
De prijs is € 775
inclusief belastingen en toeslagen
8 sep - 9 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Alfredo Ceccherini 21, Mestre, VE, 30174
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.20 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.10 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 per persoon
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 9 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Feesten en evenementen ter plaatse zijn toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1C6L4Z7DB
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 27 mei tot 17 september
Het zwembad is toegankelijk van 11.00 uur tot 20.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Novotel Mestre
Novotel Venezia
Novotel Venezia Castellana
Novotel Venezia Castellana Hotel
Novotel Venezia Castellana Hotel Mestre
Novotel Venezia Mestre
Novotel Venezia Mestre Castellana
Novotel Venezia Mestre Castellana Hotel
Novotel Venezia Mestre Castellana Hotel
Novotel Venezia Mestre Castellana Mestre
Novotel Venezia Mestre Castellana Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Novotel Venezia Mestre Castellana
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
EVGENY
Reisde met familie
12 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
EVGENY
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
H, Amsterdam
26 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
H
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Horrie
22 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Praktisch hotel
Horrie
7 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Cherif
21 aug 2018
Aangenaam verblijf gehad in dit hotel.
Cherif
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Romana
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Romana
4 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
waldi, the hague
2 sep 2017
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
public transportation and info
waldi
4 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Chamel, Nederland, Enschede
29 aug 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie hotel
Chamel
14 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn Hotel
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Assu, Netherlands
8 aug 2016
Positief: Personeel en service
Assu
8/10 – Goed
Joost
20 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joost
8/10 – Goed
mario
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mario
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yaruk
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yaruk
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Michael
Reisde met familie
22 jul 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Tasnuva Twaseen
Zakenreiziger, Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid
Tasnuva Twaseen
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dedy
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dedy
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mulugeta
7 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mulugeta
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Emma
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Roberto
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel
Roberto
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
lionel
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lionel
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tülay
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tülay
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Ana
3 mrt 2025
Ana
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Manuel
Reisde met familie
2 mrt 2025
Manuel
15 nachten verbleven in februari 2025