Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha





Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha biedt onder andere een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
2 sep - 3 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

734-6 UKIHAMACHI YAMAKITA, Ukiha, 839-1408
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Ukiha
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel Ukiha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sayumi
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Sayumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
tadashi
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tadashi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shiho
Reisde met een groep, Zakenreiziger
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KA HAO
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA HAO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
aya
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aya
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MEI KAM DORA
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI KAM DORA
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
young eun
Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
young eun
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Tomoe
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoe
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Shing Jacky
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Shing Jacky
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JANG YOEUN
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JANG YOEUN
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
tadashi
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tadashi
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Yee
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Yee
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, comfortable and quiet
Mark
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel to stay in Hita
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mei Sim
Reisde met een groep
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Sim
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
TAEHO
16 mrt 2025
TAEHO
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
LAI PENG
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAI PENG
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Jiyoung
Reisde met familie
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Jiyoung
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Wai Man Adeline
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Man Adeline
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KENZO
17 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KENZO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025