The Barn Tokyo
Hotel in Tokio, in de buurt van Nationaal wetenschappelijk museum van Tokio
Fotogalerie voor The Barn Tokyo





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen) laden

Kamer, niet-roken (Queen)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.015 beoordelingen
De prijs is € 138
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-12-16 Negishi, Taito-ku, Tokyo, Tokyo, 110-0003
Over deze accommodatie
The Barn Tokyo
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Akihabara Tokyo
Nohga Hotel Akihabara Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 822 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 9 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Barn Tokyo Hotel
The Barn Tokyo Tokyo
The Barn Tokyo Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Barn Tokyo
9,6
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
hilde
Reisde met een groep
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hilde
7 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jerry
Reisde met familie
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerry
4 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Helen, BOWRAL
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ossilihno
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ossilihno
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephane
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Stephane
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Devon
21 okt 2025
Devon
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hui Yi
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hui Yi
7 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sarah-Christin
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Sarah-Christin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ALLEN MAE
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALLEN MAE
5 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Sum
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sum
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
M
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
MAMORU
16 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
MAMORU
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stefani
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefani
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jakob
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jakob
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
りな
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
りな
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Duh Huei
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duh Huei
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KEIICHI
21 jul 2025
KEIICHI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
Reisde met een groep
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
lisa
Reisde met partner, Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lisa
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Mauricio
Reisde met partner
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
3 nachten verbleven in juni 2025

















