Super Hotel Shinbashi Karasumoriguchi
Hotel in Tokyo, in de buurt van Tokyotoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Super Hotel Shinbashi Karasumoriguchi





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 71
12 aug - 13 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Super) laden

Kamer, niet-roken (Super)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.014 beoordelingen
De prijs is € 131
13 aug - 14 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-16-4 Shimbashi, Minato-ku, Tokyo, Tokyo, 105-0004
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sotetsu Fresa Inn Shimbashi-Karasumoriguchi
Sotetsu Fresa Inn Shimbashi-Karasumoriguchi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 72
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in tussen 11.00 uur en 12.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Super Hotel Shinbashi Karasumoriguchi Hotel
Super Hotel Shinbashi Karasumoriguchi Tokyo
Super Hotel Shinbashi Karasumoriguchi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Super Hotel Shinbashi Karasumoriguchi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Colin
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MANABU
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MANABU
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mondo
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mondo
9 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Voorzieningen
Kim
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jinseok
Zakenreiziger
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jinseok
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
TETSUYA
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
TETSUYA
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kenichi
Reisde met familie
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
まくら
Kenichi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
成正
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
成正
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
ISHII
19 apr 2021
ISHII
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食もついてコスパよし
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
MASAKI
Zakenreiziger
3 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAKI
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
ryuji
Zakenreiziger
1 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ryuji
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
kagiya
Zakenreiziger
24 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kagiya
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
DOI
18 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DOI
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 sep 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020