Sakura Sky Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Tokyo Skytree
Fotogalerie voor Sakura Sky Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, bad laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, bad
7,0 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Shower) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Shower)
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Japanese Modern, Shower) laden

Twin kamer, niet-roken (Japanese Modern, Shower)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Short Stay 8PM-10AM, Shower) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Short Stay 8PM-10AM, Shower)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (No Cleaning during stay, Shower) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (No Cleaning during stay, Shower)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor FamilieTwin kamer, niet-roken (Japanese, 2 Single beds+Futon, Shower) laden

FamilieTwin kamer, niet-roken (Japanese, 2 Single beds+Futon, Shower)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Kamer, 4 slaapkamers, niet-roken (Private Floor, 4-9 Adults, Shower) laden

Kamer, 4 slaapkamers, niet-roken (Private Floor, 4-9 Adults, Shower)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (2 Single+1 Sofa bed, Shower) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (2 Single+1 Sofa bed, Shower)
9,2 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Droogkast
Een zetelbed
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Nishi Kasai
Edogawa
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 407 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-9-3 Kotobashi, Tokyo, Tokyo, 130-0022
Over deze accommodatie
Sakura Sky Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Keisei Richmond Hotel Tokyo Kinshicho
Keisei Richmond Hotel Tokyo Kinshicho
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 724 beoordelingen
De prijs is € 85
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay en R Pay
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
SAKURA SKY HOTEL Tokyo
SAKURA SKY Tokyo
SAKURA SKY HOTEL Hotel
SAKURA SKY HOTEL Tokyo
SAKURA SKY HOTEL Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Sakura Sky Hotel
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Bart Hermanus Frits van
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bart Hermanus Frits van
15 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met een groep, Reisde met familie
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Chiu Yin
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Chiu Yin
12 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Harald, Heroldsberg
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harald
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yi
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
13 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Manuel
17 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
4 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jorge
Reisde met familie
16 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
14 okt 2025
Karen
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yi
7 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Yi
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Noel
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noel
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vioncae Nicole
9 sep 2025
Vioncae Nicole
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yoshinori
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinori
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Patricia
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Dae
26 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dae
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Takeshi
Reisde met een groep
24 jul 2025
Takeshi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kaz
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaz
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
13 jul 2025
Eric
9 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
Reisde met een groep
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andy
4 nachten verbleven in mei 2025

















