Nippon Seinenkan Hotel
Hotel bij het congrescentrum in Tokio met een restaurant
Fotogalerie voor Nippon Seinenkan Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Queen) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Queen)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, niet-roken laden

Superior eenpersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(82 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Small Double) laden

Superior kamer, niet-roken (Small Double)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Large) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Large)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Large bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Large bed)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.775 beoordelingen
De prijs is € 341
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-1 Kasumigaoka cho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0013
Over deze accommodatie
Nippon Seinenkan Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Daiwa Roynet Hotel Nishi Shinjuku PREMIER
Daiwa Roynet Hotel Nishi Shinjuku PREMIER
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.015 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nippon Seinenkan Hotel Tokyo
Nippon Seinenkan Tokyo
Nippon Seinenkan
Nippon Seinenkan Hotel Hotel
Nippon Seinenkan Hotel Tokyo
Nippon Seinenkan Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nippon Seinenkan Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan, Capelle aan den IJssel
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Ryuzo
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryuzo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Esenje
Reisde met een groep
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esenje
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
JINHO
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JINHO
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erik, Aurora
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andres
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

??
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Misha
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misha
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIYUKI
Zakenreiziger
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shunichi
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunichi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Su man
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Su man
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Randy
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randy
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
Reisde met een groep
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Sean
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ducks
Zakenreiziger
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ducks
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
toshimi
Zakenreiziger
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toshimi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Vivek
Reisde met een groep
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivek
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
AINA
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AINA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Karen Xiaoting, Montreal
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen Xiaoting
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Delaney
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delaney
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Boyu
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boyu
1 nacht verbleven in september 2025

















