Kamata In Social
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Tokio
Fotogalerie voor Kamata In Social





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(37 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Takanawa (Shinagawa Area)
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 80
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-6-3 Kamata , Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0052
Over deze accommodatie
Kamata In Social
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Tokyo Haneda Kuko No.2
Toyoko Inn Tokyo Haneda Kuko No.2
- Inclusief ontbijt
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.170 beoordelingen
De prijs is € 65
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BusinessHotel SocialKamata
BusinessHotel Social Kamata Hotel
BusinessHotel Social Hotel
BusinessHotel Social
Business Hotel Social
Business Social Kamata
Hotel Business Hotel Social Kamata Tokyo
Tokyo Business Hotel Social Kamata Hotel
Hotel Business Hotel Social Kamata
Business Hotel Social Kamata Tokyo
BusinessHotel Social Kamata
Business Social
BusinessHotel SocialKamata
Kamata In Social Hotel
Kamata In Social Tokyo
Kamata In Social Hotel Tokyo
Business Hotel Social Kamata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kamata In Social
8,6
Uitstekend
8,4
Netheid
8,4
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
15 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
12 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
望
Reisde met familie en kleine kinderen
17 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
望
1 nacht verbleven in december 2025
4/10 – Matig
HIROSHI
Zakenreiziger
15 dec 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in december 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hideharu
Reisde met partner
14 dec 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideharu
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
フェリシティ
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フェリシティ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met familie
26 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ivan
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Takayuki
Zakenreiziger
4 nov 2025
Positief: Netheid
Takayuki
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
ARAI
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ARAI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kimiyasu
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kimiyasu
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ジュリ
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジュリ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yu Hsuan
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Yu Hsuan
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MISA
25 okt 2025
MISA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie, Los Angeles
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan, Irvine
Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
裕子
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
裕子
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kendra
15 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Kendra
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kendra
12 okt 2025
Kendra
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tomohiro
7 okt 2025
Tomohiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
RUIYING
6 okt 2025
RUIYING
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mari, Oceanside
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Olivia Rosemary
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olivia Rosemary
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kausuke
Zakenreiziger
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kausuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Caryn
12 sep 2025
Caryn
1 nacht verbleven in september 2025

















