KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho
Hotel met een 24-uurs receptie in Tokio
Fotogalerie voor KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (Semi Double,Extended Stay) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (Semi Double,Extended Stay)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
8,2 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Extended Stay) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Extended Stay)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Universal) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Universal)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.030 beoordelingen
De prijs is € 448
4 dec - 5 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-30-4 Nihonbashihamacho, Tokyo, Tokyo, 103-0007
Over deze accommodatie
KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho
Gelijkaardige accommodaties

KOKO HOTEL Ginza 1chome
KOKO HOTEL Ginza 1chome
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.087 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho Hotel
KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho Tokyo
KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
17 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
samuele
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

samuele
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
NORMA A
5 nov 2025
NORMA A
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
samuele
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


samuele
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yael
2 nov 2025
Yael
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hui Ju
25 okt 2025
Hui Ju
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eri
24 okt 2025
Eri
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nashwa
Reisde met een groep
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Nashwa
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mustafa
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mustafa
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Valentina
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentina
18 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
wen ying
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
wen ying
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Aja
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aja
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anahid
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anahid
9 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ABE
Reisde met een groep
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ABE
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kam Hi
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Hi
10 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Diana
8 okt 2025
Diana
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
H.H.
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
H.H.
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zhihao Geo, Singapore
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhihao Geo
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
KIRIKO
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid
KIRIKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Liliana
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liliana
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tom
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Akiko
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
1 nacht verbleven in september 2025

















