HOP INN Tokyo Asakusa
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Nakamise-dori
Fotogalerie voor HOP INN Tokyo Asakusa





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken (Tatami) laden

Traditionele Twin kamer, niet-roken (Tatami)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Bunk) laden

Kamer (Bunk)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Tatami) laden

Familiekamer, niet-roken (Tatami)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken (with Sofa Bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Tatami Twin Room laden

Tatami Twin Room
Alle foto's voor Bunk Room laden

Bunk Room
Alle foto's voor Superior Triple Room laden

Superior Triple Room
Alle foto's voor Deluxe Triple Room laden

Deluxe Triple Room
Alle foto's voor Deluxe Triple With Sofa Bed laden

Deluxe Triple With Sofa Bed
Alle foto's voor Family Tatami Room laden

Family Tatami Room
Misschien vind je dit ook leuk

ICI HOTEL Asakusabashi
Taito
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 110
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-chome-7-8 Hanakawado, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0033
Over deze accommodatie
HOP INN Tokyo Asakusa
Gelijkaardige accommodaties

Tosei Hotel Cocone Asakusa
Tosei Hotel Cocone Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 932 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hop Inn Raku Tokyo Asakusa
HOP INN Tokyo Asakusa Hotel
HOP INN Tokyo Asakusa Tokyo
HOP INN Tokyo Asakusa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOP INN Tokyo Asakusa
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abigail
Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shuk
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuk
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dirk
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirk
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lainie
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lainie
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Edwin
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Personeel en service
Edwin
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shen Hui Joel
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shen Hui Joel
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah Patricia
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah Patricia
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maggie
1 okt 2025
Positief: Personeel en service
Maggie
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
angela
29 sep 2025
angela
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HITOMI
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HITOMI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rhett
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhett
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SEIICHI
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEIICHI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kiet
Reisde met familie
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiet
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yvette
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvette
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
helen
Reisde met familie
8 sep 2025
helen
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rhea
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhea
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
6 sep 2025
John
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chihiro, Logan
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chihiro
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Soroush
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soroush
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jennie
Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennie
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sissy Carmina
9 aug 2025
Sissy Carmina
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in juli 2025

















