Hotel The Glanz
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Roppongi Hills
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel The Glanz





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 191
24 jul - 25 jul
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe kamer, roken (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon) laden

Deluxe kamer, roken (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Misschien vind je dit ook leuk

ANA Holiday Inn Tokyo Bay by IHG
Shinagawa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 4 beoordelingen
De prijs is € 125
4 aug - 5 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-21-3 Azabu Juban, Minato-Ku, Tokyo, 106-0045
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Villa Fontaine Grand Tokyo - Roppongi
Hotel Villa Fontaine Grand Tokyo - Roppongi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 179
5 aug - 6 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
- Schoonmaakkosten: JPY 0 per accommodatie, per nacht
- Handdoekentoeslag: JPY 0 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contant geld
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL GLANZ Tokyo
HOTEL GLANZ
GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel
HOTEL THE GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The Glanz
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gisella
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gisella
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KENGO
Zakenreiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
KENGO
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
4 jan 2025
Alejandro
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sheldon
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheldon
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Min-Jean
Reisde met partner
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Min-Jean
8 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Matt, Lehi
Reisde met partner
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
nicholas
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nicholas
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Tomoko
Zakenreiziger
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomoko
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Akira
Zakenreiziger
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Akira
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jonghoon
17 okt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonghoon
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
CHI MING
22 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHI MING
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 jan 2018
ホテルズドットコムて、、
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Matthew
13 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matthew
5 nachten verbleven in oktober 2017