E Hotel Higashi Shinjuku
Hotel met een restaurant, op 10 minuten stappen van Isetan Department Store Shinjuku
Fotogalerie voor E Hotel Higashi Shinjuku





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room Non-smoking laden

Double Room Non-smoking
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(39 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double) laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Double Room With City View Non-smoking laden

Double Room With City View Non-smoking
Alle foto's voor Single Room Non-smoking laden

Single Room Non-smoking
Alle foto's voor Twin Room Non-Smoking laden

Twin Room Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Nihonbashi
Chuo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 730 beoordelingen
De prijs is € 234
6 dec - 7 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-15 Kabukicho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0021
Over deze accommodatie
E Hotel Higashi Shinjuku
Gelijkaardige accommodaties

Shinjuku Washington Hotel Main
Shinjuku Washington Hotel Main
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 3.472 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800–800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
E Higashi
E Higashi Shinjuku
E Hotel Higashi
E Hotel Higashi Shinjuku
E Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over E Hotel Higashi Shinjuku
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Natasha
11 nov 2025
Natasha
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Atif
Reisde met familie
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atif
12 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Gloria
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Gloria
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Kingsley
6 nov 2025
Kingsley
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
jose, Hermosillo
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jose
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met een groep
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ninoska
23 okt 2025
Ninoska
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Leonardo
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Darren
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Darren
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
xi qin
Reisde met een groep
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
xi qin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alon, Alpharetta
17 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Alon
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
William
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Todd
15 okt 2025
Todd
11 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
10 okt 2025
Karen
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
RAMIE
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAMIE
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mohamed
Reisde met een groep, Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamed
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marlon, Miami
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlon
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andrew
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Katherine
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
nathan, Vancouver
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nathan
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anto
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anto
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met een groep
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yannick, Bremen
Reisde met een groep
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yannick
14 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Martha
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martha
1 nacht verbleven in september 2025

















