E Hotel Higashi Shinjuku
Hotel met een restaurant, op 10 minuten stappen van Isetan Department Store Shinjuku
Fotogalerie voor E Hotel Higashi Shinjuku





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room Non-smoking laden

Double Room Non-smoking
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(38 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double) laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken (Upper Comfort Double)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Double Room With City View Non-smoking laden

Double Room With City View Non-smoking
Alle foto's voor Single Room Non-smoking laden

Single Room Non-smoking
Alle foto's voor Twin Room Non-Smoking laden

Twin Room Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.787 beoordelingen
De prijs is € 341
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-15 Kabukicho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0021
Over deze accommodatie
E Hotel Higashi Shinjuku
Gelijkaardige accommodaties

Shinjuku Washington Hotel Main
Shinjuku Washington Hotel Main
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 3.404 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800–800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
E Higashi
E Higashi Shinjuku
E Hotel Higashi
E Hotel Higashi Shinjuku
E Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over E Hotel Higashi Shinjuku
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Leonardo
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Darren
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Darren
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
xi qin
Reisde met een groep
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
xi qin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alon, Alpharetta
17 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Alon
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
William
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
10 okt 2025
Karen
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
RAMIE
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAMIE
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mohamed
Reisde met een groep, Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamed
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marlon, Miami
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlon
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andrew
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Katherine
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
nathan, Vancouver
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nathan
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anto
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anto
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met een groep
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yannick, Bremen
Reisde met een groep
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yannick
14 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Martha
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martha
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kevin
28 sep 2025
Kevin
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Willa
28 sep 2025
Positief: Netheid
Willa
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Martha
Reisde met familie en kleine kinderen
26 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Martha
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geoffrey
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geoffrey
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Travis
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travis
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
MANABU
23 sep 2025
Negatief: Voorzieningen
MANABU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Leonardo
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
4 nachten verbleven in september 2025

















